Author Topic: Sludre-tråden  (Read 14986 times)

Timidus

• Hero Member
    • View Profile
Re: Sludre-tråden
« Reply #360 on: February 02, 2017, 01:44:27 pm »
jeg tror det bedste må være at have seperate faner. Jeg er lidt i tvivl om man burde oprette helt seperate ark til hvert alderstrin - det burde også sænke risikoen for fejl 40 ved indtastning (selv om det burde være let at rette igen).

Jeg har selv ca. 30 millioner :P

TeamSolex

• Hero Member
  • Training a NewGen with Dr._Andrei_Mikhailov
    • View Profile
« Reply #361 on: February 02, 2017, 03:29:09 pm »
De 5 fem der nu bruger Docs til draft er nu tilføjet og der er blevet oprettet 2 ekstra regneark.

3 i alt der nu indefatter:
ABS - All Time GV
U23 - All Time GV
U20 - All Time GV (hvornår er tidspunktet for disse. Jeg glemmer det altid)

Jeg har selv ca. 30 millioner :P

I jyder i jyder:
« Last Edit: February 02, 2017, 03:38:40 pm by TeamSolex »

Kazistuta

• Hero Member
  • Team_Boogie_Woogie
    • View Profile
« Reply #362 on: June 26, 2017, 10:44:39 pm »
Nå, midt i sommerpassiviteten fik mit amerikanske guldfrø sølvikon som 24-årig:

Brian Fevola   Age : 24   Wage : 805
Stamina : 76   Sprint : 24   Climbing : 50
Flat : 88   Cobblestone : 23   Technique : 72
Downhill : 59   Hills : 10   Aggressiveness : 24
Time Trial : 100   Teamwork : 15   Experience : 56

Timidus

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #363 on: June 27, 2017, 11:02:02 am »
Det gør ondt på MRO, når du poster den slags ryttere :P

Han er dælme vild. Kan helt sikkert køre point hjem i 1a allerede i de små toure i hvert fald.

Kazistuta

• Hero Member
  • Team_Boogie_Woogie
    • View Profile
« Reply #364 on: June 27, 2017, 09:12:49 pm »
Hehe, han er nu også en klasse over de andre ryttere, jeg har i stalden, så i det mindste sidder jeg ikke med flere af hans slags :D

Jeg bør egentlig også begynde at satse på en oprykning til 2.division igen, hvis jeg skal nå at finde de rette ryttere til forhåbentlig at kunne gøre et forsøg mere i 1a - denne gang med en realistisk vinderkandidat.

Timidus

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #365 on: June 28, 2017, 09:22:03 am »
Hehe, han er nu også en klasse over de andre ryttere, jeg har i stalden, så i det mindste sidder jeg ikke med flere af hans slags :D

Jeg bør egentlig også begynde at satse på en oprykning til 2.division igen, hvis jeg skal nå at finde de rette ryttere til forhåbentlig at kunne gøre et forsøg mere i 1a - denne gang med en realistisk vinderkandidat.

Jeg tror på MRO kan vinde et løb med lidt held og timing af TR - ikke VM i enkeltstart, men en i en mindre tour gerne uden andre flade enkeltstarter tæt på (eks. Tyskland). Og MRO er kun marginaler foran din rytter lige nu, og 3 år ældre.

Min pointe er, at din rytter SKAL vinde i 1a, hvis ellers du gider køre med ordentligt setup (sportsdirektør, udstyr mv.) - han bør vel jagte VM, hvis du kommer i 1a ;-) Men vejrikoner har det nu med at gøre det liiidt svært - men når man er SÅ god, er der bestemt muligheder. Kunne være fedt at se dig jagte 1a, men jeg væmmes nu selv ved tanken om hvor meget tid man skal bruge på at sætte hold i 2 - måske er det blevet mindre slemt siden jeg rykkede op dog - mit indtryk er, at antallet af hold falder en smule sæson for sæson, og dermed vel også intensiteten i jagten på oprykning (og for den sags skyld er det nok også blevet lettere at overleve i 1a, yay!)

Timidus

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #366 on: June 29, 2017, 08:40:42 pm »
Første sejr i en god slat sæsoner!

Og så i et klassiker A-løb for første gang nogensinde (blot anden gang med sejr i et endagsløb) - Milano San Remo med min norske Geir, der da også har været min største kæledække blandt det nuværende peakende kuld.

20415 lød taktikken - på første sektion fik 26 ryttere hul, 21 var det barberet ned til på 2., og på 3. og 4. var det 10 - hele tiden med Geir med hjælper.

Jeg prøvede egentlig at sætte det semikonservativt med en drøm om top5, men forventning om ca. 10. plads. Men en ekstra stor udskilning gjorde, Geir tog den - blandt andet eksemplificeret ved at 3., 4. og 5. pladsen kom fra en gruppe bagved.

Han fik i øvrigt ikon for god taktik (som eneste rytter, vildt når man vinder - det er vist også kommenteret på det spanske forum - nogen der ved, hvor mange pladser frem det er ikonet dækker over?), så det har siddet skarpt i skabet (og sikkert også været med lidt poser held). Fedt! Altsammen i øvrigt UDEN TR-bonus.
« Last Edit: June 29, 2017, 08:53:17 pm by Timidus »

Kazistuta

• Hero Member
  • Team_Boogie_Woogie
    • View Profile
« Reply #367 on: June 30, 2017, 11:31:13 pm »
impressibo!

TeamSolex

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #368 on: July 02, 2017, 01:53:44 am »
Første sejr i en god slat sæsoner!

20415 lød taktikken - på første sektion fik 26 ryttere hul, 21 var det barberet ned til på 2., og på 3. og 4. var det 10 - hele tiden med Geir med hjælper.

Jeg prøvede egentlig at sætte det semikonservativt med en drøm om top5, men forventning om ca. 10. plads. Men en ekstra stor udskilning gjorde, Geir tog den - blandt andet eksemplificeret ved at 3., 4. og 5. pladsen kom fra en gruppe bagved.

Han fik i øvrigt ikon for god taktik (som eneste rytter, vildt når man vinder - det er vist også kommenteret på det spanske forum - nogen der ved, hvor mange pladser frem det er ikonet dækker over?), så det har siddet skarpt i skabet (og sikkert også været med lidt poser held). Fedt! Altsammen i øvrigt UDEN TR-bonus.

Tillykke med en sejr i et så stort løb  ;D
De ikoner er er jo bestemt udfra hvor godt rytteren klarer sig ifht. ranking GV. Jeg kan ikke husje hvor mange rangeringer der egentlig trigger hvad. Det er ikke inddirrekte kun taktikken der er udslagsgivende.

Jeg tror at mange ryttere sad og sov med det forholdsvise hårde udæg. For mange sæsoner siden benyttede jeg 10305 og gjorde det igen i torsdags. Jeg forventede ikke noget fra Marbley. Havde først brugt 0EP på første sektion. For måske at kunne smidde en bombe  ;D

TeamSolex

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #369 on: August 23, 2017, 01:16:47 pm »
Hvem er klar på en tørn i landsholdsregi?

Timidus

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #370 on: August 23, 2017, 01:25:16 pm »
Hvem er klar på en tørn i landsholdsregi?
Jeg er ikke, men det er vist "min tur" til at tage en tørn ;-)

Så jeg tager gerne et af U-holdene, hvis andre ikke stiller op i løbet af de næste 24-48 timer. Til nøds kan jeg også tage de voksne, men vil hellere nøjes med kid, optimalt set u23.

Veka

• Hero Member
  • Salpeters
    • View Profile
« Reply #371 on: August 23, 2017, 08:31:48 pm »
Jeg tager gerne lige en pause.

TeamSolex

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #372 on: August 24, 2017, 02:22:42 pm »
Vi mangler en til U21!!
Jeg tager NT men vil gerne bytte med U21 hvis det ønskes..

Timidus

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #373 on: August 24, 2017, 04:44:38 pm »
Vi mangler en til U21!!
Jeg tager NT men vil gerne bytte med U21 hvis det ønskes..

Same med u23 - så sig til hvis man er klar på u23, så hopper jeg ned på de yngste :-)

Kazistuta

• Hero Member
  • Team_Boogie_Woogie
    • View Profile
« Reply #374 on: August 25, 2017, 08:17:49 am »
Uden at have nogen føling med krav og talenter, har jeg nu tilbudt mig på u21... udtagelser og taktik kan jeg godt overskue, men talentoversigten vil jeg overlade til Solex...???