Author Topic: Scorito CFF poule Tour de France 2017  (Read 3195 times)

Marnixstar

• Hero Member
  • TeamNextGeneration (3C)
    • View Profile
Re: Scorito CFF poule Tour de France 2017
« Reply #30 on: June 30, 2017, 07:24:56 pm »
Scorito heeft ook een app. Die werkt ook enorm makkelijk, kun je zo tijdens bepaalde bezigheden (eten/wc/samenvatting touretappe kijken) even je team checken voor de komende rit.  ;D

Marnixstar

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #31 on: June 30, 2017, 07:25:29 pm »
Ik verander mijn Scorito team overigens ook nog maar weer zometeen denk ik.. zou pas de 20e keer zijn afgelopen weken ofzo. Veel te veel keuze..  :D

Vos

• Hero Member
  • SP0RTLIFE (1A) - - - Australia u21
    • View Profile
« Reply #32 on: June 30, 2017, 07:35:49 pm »
Bedankt voor de tip, Marnix.
Ik zal ook eens "sleutelen" aan mijn selectie, want ik ben nog niet tevreden daarover. Ik zou eigenlijk een paar plaatsen en aantal miljoenen meer moeten hebben om echt tevreden te zijn, keuzes, keuzes, keuzes, lol^^
« Last Edit: June 30, 2017, 07:49:10 pm by Vos »

Marnixstar

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #33 on: June 30, 2017, 08:59:25 pm »
Ze hebben bij Scorito door de jaren heen veel positieve (naar mijn mening dan natuurlijk) veranderingen doorgevoerd. Maar ik vind het nog altijd jammer dat je nu echt 20 renners moet hebben.

Een jaar of 3-4 terug kon je dat namelijk nog zelf bepalen. Volgens mij was je toen verplicht om 16 renners te kiezen, maar kon je er zelf nog voor kiezen om 16/17/18/19 of 20 renners te nemen. Zolang je maar binnen het gegevens budget bleef. Toen kun je dus echt veel meer 'spelen' met je budget en aantal renners. Vond ik persoonlijk altijd wel erg leuk.

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #34 on: June 30, 2017, 10:47:44 pm »
Ik zie Scorito pas voor het eerst, dus ik kan daarover niet meepraten.
Wat ik wel kan zeggen dat het er schitterend uitziet, en dat deze TdF game heel leuk is vanwege de moeilijke keuzes. En eigenlijke de leukste en meest interessante TdF poule waar ik dit jaar aan meedoe.
En goed dat AJ een CFF poule heeft gemaakt, toch leuker om tegen bekenden te strijden dan op plaats zoveel te staan in een hele grote TdF game. Dat heb ik ooit in het verleden wel eens gedaan, maar daar was niet zoveel aan ; geen eer te behalen in winnen.
En nu wel en zelfs verliezen is nu ook leuker  :)

B.E-L

• Hero Member
  • kamikazepiloten
    • View Profile
« Reply #35 on: July 01, 2017, 11:24:27 am »
Ingeschreven!

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #36 on: July 01, 2017, 03:05:19 pm »
Op het laatste moment alles omgegooid ; ik hield rekening met de punten die je krijgt voor een teamgenoot, maar ik heb niet eens de puntenverdeling bekeken. Dus alles veranderd en maar gewoon op gevoel, een paar renners wil ik persť hebben en er een beetje voor gezorgd dat ik een redelijke selectie heb op het vlakke en een redelijk selectie in de bergen. That s it.
Totaal niet tevreden over deze selectie, maar je zal toch geluk moeten hebben om succesvol te zijn ivm de vele uitvallers in de Tour.
Ik heb wel de paar renners die ik echt wil hebben, dat gaat wel ten koste van bijv. bolletjestrui favoriet Majka, ook de witte-trui favorieten en bijv. Tony Martin waren te duur want mijn budget was op.
Dus moest ik een aantal 500k renners selecteren die volgens mij zeker niet succesvol gaan zijn  :-\ :))

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #37 on: July 01, 2017, 03:14:20 pm »
20 deelnemers in de CFF poule, dat is heel mooi  8)
Succes iedereen !^^

zombie

• Hero Member
  • Giantzombie, 1A
    • View Profile
« Reply #38 on: July 01, 2017, 06:33:53 pm »
Is zien of ik nog in de poule kan komen. Ben iig blij dat ik gister valverde uit m'n team gehaald heb

WinterIsComing

• Hero Member
  • WiC - 2C | Sons of Anarchy - Class of XXXV
    • View Profile
« Reply #39 on: July 01, 2017, 06:37:05 pm »
Is zien of ik nog in de poule kan komen. Ben iig blij dat ik gister valverde uit m'n team gehaald heb

Ik heb er vanochtend juist toch nog plaats voor ingeruimd. Ik achtte hem wel in staat om in een heel aantal ritten goed voor de dag te komen.

Maar dat zag er niet lekker uit, denk dat hij iets gebroken heeft.

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #40 on: July 01, 2017, 07:04:28 pm »
Ik had hoge verwachtingen van Valverde, zeker in deze tour poule was hij mijn sleutelrenner omdat hij allround is wat betreft klimmen en heuvelklassiekers.
En er zijn maar 3 aankomsten bergop, dus ik had hem ook hoog in het AK verwacht.
Het gaat nu moeilijk worden (was het eigenlijk al, nu nog moeilijker) om 9 goede renners te selecteren, in de meeste ritten zou ik Valverde gekozen hebben.
Afgezien van bovenstaande ; echt zonde voor hem, een schitterend voorjaar en een renner die de koers leuk maakt om naar te kijken. Ook Quintana is minder goed zonder Valverde.

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #41 on: July 01, 2017, 07:16:06 pm »
Ik lees net in de Thorin topic dat ook Izagirre eruit ligt.  :'(  Dat had ik even gemist.
Hij en Valverde had ik opgesteld in de top 9 van deze tijdrit. Deze poule gaat hem niet worden met deze 2 belangrijke uitvallers.
Ambities worden naar beneden bijgesteld : de strijd om niet laatste te worden gaat losbarsten !  :))
Tot nu toe gaat het dus heel goed, 11e momenteel^^ Fingolfin pakt de gele trui in deze poule.

JoepJJ

• Hero Member
  • JoebaCycling , Divisie 1A
    • View Profile
« Reply #42 on: July 01, 2017, 07:26:39 pm »
Hier ook Izagirre en Valverde weg... Roglic de x2 gegeven maar die valt ook. Wat een belabberde start!

Marnixstar

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #43 on: July 01, 2017, 07:27:59 pm »
Wees positief. De start voor jullie had net zo slecht als voor mij kunnen zijn.  ;D

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #44 on: July 01, 2017, 07:46:46 pm »
Grappig, Marnix. Hier laatste en in WCS eerste. Over uitersten gesproken.
Dat is altijd nog beter dan mijn middelmatige 11e en 10e plaatsen in beide poules, vind ik  ;)
edit ; gelukkig zijn de vrouwen er nog, tel ik toch nog ergens mee  ;D
« Last Edit: July 01, 2017, 07:48:52 pm by Vos »