Author Topic: Scorito CFF poule Vuelta a Espana  (Read 1660 times)

AJFactoryCycling

• Hero Member
  • AJFactoryCycling - 1A
    • View Profile
Re: Scorito CFF poule Vuelta a Espana
« Reply #60 on: September 02, 2017, 06:02:56 pm »
Ik heb een paar finales kunnen zien, kan ook vrij weinig volgen helaas. Ga voor het eerst sinds ik wielrennen volg zelfs alle bergetappes niet kunnen zien :(

Topdagje trouwens. Majka blijft vooruit als enige vluchter, daarna heb ik de nr 2 t/m 6 & 8. Sta nu bijna bij de beste 1% (98,8% nu)

WinterIsComing

• Hero Member
  • WiC - 2C | Sons of Anarchy - Class of XXXV
    • View Profile
« Reply #61 on: September 05, 2017, 09:31:03 am »
En dan valt Dennis net voor de tijdrit ook ziek uit. Ze willen ook nietnog dat het spannend wordt, grrr...  ;)

AJFactoryCycling

• Hero Member
  • AJFactoryCycling - 1A
    • View Profile
« Reply #62 on: September 05, 2017, 10:36:29 am »
Vind het wel zuur voor die jongen, zit hem niet mee in de grote rondes dit jaar.

Qua scorito komt mij dit niet heel slecht uit, nu is de kans dat ik bij de beste 1% eindig ook wat groter. Sta nu op 98,7%, met wat goeie kopmankeuzes is er best nog wel wat mogelijk denk ik zo.

Vos

• Hero Member
  • SP0RTLIFE (1A) - - - Australia u23
    • View Profile
« Reply #63 on: September 05, 2017, 11:05:45 am »
67,4 % en ik sta bijna eerste in Scorito, want er zijn er maar 12.093 die het beter doen, effe inhalen die hap !  :))
Ik had Dennis ook ; en ik kan merken dat de Vuelta op zijn einde loopt, inmiddels al 5 uitvallers in mijn selectie.
Vandaag selecteer ik zeker Froome en Kelderman.
Morgen moet ik gokken want ik ben flink gekelderd in de Scorito CFF poule (nu 9e), dus het lijkt mij een toepasselijke gok dat ik Kelderman als ritwinnaar kies. Kom maar op met die dubbele punten^^

AJFactoryCycling

• Hero Member
  • AJFactoryCycling - 1A
    • View Profile
« Reply #64 on: September 05, 2017, 11:10:22 am »
Ik vind Kelderman helemaal niet zo'n rare gok voor morgen eerlijk gezegd, Lopez was juist op de kortere klimmen niet zo sterk als op de langere (al betwijfel ik of dat morgen weer zo is), Froome is gevallen, Nibali & Zakarin houden niet van zo steil als dit. Denk eigenlijk dat Poels misschien wel de sterkste is morgen, maar mag hij van Sky/Froome? Indien ja zou hij zomaar kunnen winnen. Ik zie Kelderman iig wel als een van de topfavorieten om te winnen morgen mocht er geen kopgroep vooruit blijven.

WinterIsComing

• Hero Member
  • WiC - 2C | Sons of Anarchy - Class of XXXV
    • View Profile
« Reply #65 on: September 09, 2017, 05:32:33 pm »
Nog 5km op de Angliru. We weten nog niet hoe dit afloopt natuurlijk, maar Contador is toch wel een held.  :)

Ik hoop dat hij de rit gaat winnen, maar dat Kelderman genoeg over heeft om het podium veilig te stellen.