Author Topic: CFF CUP SEIZOEN 35  (Read 645 times)

WVAchteruit

• Hero Member
  • Divisie 2a
    • View Profile
CFF CUP SEIZOEN 35
« on: November 04, 2017, 06:16:03 pm »
Vergeet je allemaal niet in te schrijven!

Ik mag tegen een team dat al lang niet is ingelogd, dus dat zal ik wel winnen  ;)

WVAchteruit

• Hero Member
  • Divisie 2a
    • View Profile
Re: CFF CUP SEIZOEN 35
« Reply #1 on: November 05, 2017, 10:15:51 pm »
Zoals verwacht geen tegenstander. Volgende ronde wel en ook in de vorm van een vrije zilveren klimrenner in een klimrit. Hopelijk is mijn klimmer beter (waarschijnlijk wel betere knechten).

Fingolfin

• Hero Member
  • Noldor 1a - BC U21 Belgium
    • View Profile
« Reply #2 on: November 05, 2017, 10:17:44 pm »
Zonder tegenstander is het niet zo moeilijk en dus door naar ronde 2.
Een klimrit met een heuveltje in. Zijn we zeker groot favoriet tegen een 3e divisionist.

daantje

• Hero Member
  • plopsala 2b
    • View Profile
« Reply #3 on: November 05, 2017, 11:17:29 pm »
Hier gewonnen tegen een tegenstander die al ettelijke jaren niet meer heeft ingelogd. Makkelijk dus.

WVAchteruit

• Hero Member
  • Divisie 2a
    • View Profile
« Reply #4 on: November 12, 2017, 10:53:32 pm »
Een redelijk ruime overwinning. Volgende rit heuvelklimmen. Zou best nog wel een ronde kunnen overleven denk ik.

combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 1a
    • View Profile
« Reply #5 on: November 12, 2017, 11:25:55 pm »
Wederom geen tegenstander. Alleen, de volgende ronde moeten we tegen Goats en dat uitgerekend in een klim-etappe. Maar zo te zien zijn het geen klimgeiten...

combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 1a
    • View Profile
« Reply #6 on: November 19, 2017, 11:38:43 pm »
Makkelijk van de niet-klimgeiten gewonnen, maar de volgende ronde wordt een ander pak mouwen: een sprintrit tegen Ikibasque en die heeft een zilveren en gouden sprinter. Zal wel de laatste ronde voor ons worden...

WVAchteruit

• Hero Member
  • Divisie 2a
    • View Profile
« Reply #7 on: November 20, 2017, 02:39:54 pm »
Makkelijk door in een klimrit en die rit was gelijk een goede training voor de volgende rit een CCCCF rit. Heb maar 2 boden gedaan op renners die me mogelijk kunnen helpen, want geld genoeg en in de competitie doe ik niet mee.

daantje

• Hero Member
  • plopsala 2b
    • View Profile
« Reply #8 on: November 20, 2017, 03:23:30 pm »
Wij gaan ook een ronde verder want de tegenstander kwam niet opdagen.

combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 1a
    • View Profile
« Reply #9 on: November 26, 2017, 11:15:36 pm »
Van alles geprobeerd in de cup vandaag, maar als een 00005 taktiek in een sprint niet helpt, dan houdt het op natuurlijk...

De rest van het forum heel veel sterkte gewenst in de volgende ronde, maar ik zie het op daantje na somber in voor jullie..

WVAchteruit

• Hero Member
  • Divisie 2a
    • View Profile
« Reply #10 on: November 27, 2017, 09:23:04 am »
Heel vreemd verloop van mijn wedstrijd. In sectie 3 lig ik 29 seconde voor op een groep met mijn tegenstanders. Daartussen zitten nog 2 van mijn knechten. In sectie 4 lig ik opeens 19 seconde achter (als 3de, achter nog een achterblijver van de tegenstander). Verlies dus in 1 sectie bijna 50 seconde  :o. Vervolgens kom ik nog terug, maar verlies ik de sprint van het tegenstander duo. Ik lig er dus uit.

Ricoo

• Sr. Member
  • CaptainOrange (1a)
    • View Profile
« Reply #11 on: November 27, 2017, 11:12:36 am »
Als underdog een klimrit gewonnen, maar nu een nieuwe klimrit tegen HTCitalia, kansloos...

combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 1a
    • View Profile
« Reply #12 on: November 27, 2017, 11:17:59 pm »
Van alles geprobeerd in de cup vandaag, maar als een 00005 taktiek in een sprint niet helpt, dan houdt het op natuurlijk...

De rest van het forum heel veel sterkte gewenst in de volgende ronde, maar ik zie het op daantje na somber in voor jullie..

Was ik potdikkie Vos vergeten! Die gaat het denk ik ook wel redden. Het zal wel aan zijn Australische accent liggen...

WinterIsComing

• Hero Member
  • WiC - 1a | Sons of Anarchy - Class of XXXV
    • View Profile
« Reply #13 on: November 27, 2017, 11:23:55 pm »

Was ik potdikkie Vos vergeten! Die gaat het denk ik ook wel redden. Het zal wel aan zijn Australische accent liggen...

Ik geef Davici ook een behoorlijke kans.  ;)

Vos

• Hero Member
  • SP0RTLIFE (1A) - - -
    • View Profile
« Reply #14 on: November 27, 2017, 11:37:21 pm »
Dank je Combuijs, ook voor je hartelijke pm.
Voor mij verrassend wist mijn team een 1A concurrent uit te schakelen.
De volgende ronde zal ook gewonnen worden als die 3e divisionist niet bij koopt.
En dan maar hopen dat er daarna allemaal vlakke tijdritten komen en ik CCT niet tegenkom, want ook in de tijdrit wordt dat veel té spannend^^
Dus ik droom van een finale tussen plopsala en SP0RTLIFE, uiteraard een vlakke tijdrit die zelfs ook dan nog een beetje spannend is.