Author Topic: CFF CUP seizoen 36  (Read 573 times)

reeekse

• Sr. Member
  • Reekse_Verkuhss - 1a
    • View Profile
CFF CUP seizoen 36
« on: January 13, 2018, 09:43:15 pm »
Inschrijven mensen...

wacco

• Hero Member
  • absyntt 2a member since 27-12-2014
    • View Profile
Re: CFF CUP seizoen 36
« Reply #1 on: January 14, 2018, 12:01:58 pm »
Tweede ronde wordt een makkie. Zelfs als de tegenstander zich inschrijft. Vlakke kassei rit

combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 1a
    • View Profile
« Reply #2 on: January 14, 2018, 10:08:18 pm »
De eerste ronde overleefd tegen CC_Almerimar. Die had ook nog wel twee klimmers, maar die konden niet tegen Borup en Madison op.

De volgende ronde wordt ook een makkie. Eh... voor de tegenstander dan. Ik mag fijn tegen AJFactoryCycling... Zucht...

Ricoo

• Sr. Member
  • CaptainOrange (1a)
    • View Profile
« Reply #3 on: January 14, 2018, 11:58:47 pm »
Ik tegen Reality, Helder is beter dan wat ik als vlaktijdrijder heb, dus dat wordt weer uitkijken naar de cff cup van seizoen 37

WVAchteruit

• Hero Member
  • Divisie 2a
    • View Profile
« Reply #4 on: January 15, 2018, 08:53:22 am »
Eerste ronde een trainingsritje gehad. Volgende ronde kasseivlak en juist dat is de enige ondergrond waar ik nog naar een versterking zoek. Hopelijk weet ik die aan te trekken voor zondag.

WinterIsComing

• Hero Member
  • WiC - 1a | Sons of Anarchy - Class of XXXV
    • View Profile
« Reply #5 on: January 15, 2018, 08:56:15 am »
Jammer dat er al zo vroeg in het seizoen actieve Nederlandstalige teams tegen elkaar uit moeten komen (AJ - Combuijs / Ricoo - Reality).

Zelf in de eerste twee rondes een bye, want 2x tegen een inactief team. Daar moeten we het ook wel van hebben dit seizoen. Heel ver zal ik niet geraken, tenzij de loting me een aantal heuvelritten geeft.

wacco

• Hero Member
  • absyntt 2a member since 27-12-2014
    • View Profile
« Reply #6 on: January 15, 2018, 01:10:08 pm »
Eerste ronde een trainingsritje gehad. Volgende ronde kasseivlak en juist dat is de enige ondergrond waar ik nog naar een versterking zoek. Hopelijk weet ik die aan te trekken voor zondag.

Misschien kan ik je daar wel mee helpen.

Ik moet even beoordelen of het haalbaar is om dit seizoen te promoveren zodat ik volgend seizoen met mijn 22 jarige tijdrijders voor de witte trui kan gaan. Maar als ik kijk dat het niet kan halen dan komen zowel Garcia als Troost op de markt. Zeker Troost moet dit seizoen of mij helpen promoveren of gewoon in 1a rijden.

WVAchteruit

• Hero Member
  • Divisie 2a
    • View Profile
« Reply #7 on: January 15, 2018, 06:06:03 pm »

Misschien kan ik je daar wel mee helpen.

Ik moet even beoordelen of het haalbaar is om dit seizoen te promoveren zodat ik volgend seizoen met mijn 22 jarige tijdrijders voor de witte trui kan gaan. Maar als ik kijk dat het niet kan halen dan komen zowel Garcia als Troost op de markt. Zeker Troost moet dit seizoen of mij helpen promoveren of gewoon in 1a rijden.
Heb twee boden uitstaan, rij ook niet meer in de 1ste en zoek eigenlijk iemand die net iets jonger is en een paar jaar mee kan (totdat ik over 2 of 3 jaar weer ga promoveren).

Vos

• Hero Member
  • SP0RTLIFE (1A)
    • View Profile
« Reply #8 on: January 21, 2018, 11:47:22 pm »
De eerste 2 rondes waren tegen niet actieve teams ; dus in ronde 3 begint pas echt het CFF Cup avontuur.
En ook dat wordt dat een walk-over, want de tegenstander is de jeugdopleiding van MarnixStar.

WVAchteruit

• Hero Member
  • Divisie 2a
    • View Profile
« Reply #9 on: January 22, 2018, 08:32:52 am »
Helaas mijn kasseirenner was, zoals eigenlijk wel verwacht, niet goed genoeg en dus verlies ik op 3 seconde en lig ik er al in de 2de ronde uit.

GMV

• Hero Member
  • GMV_Cycling, 2a
    • View Profile
« Reply #10 on: January 22, 2018, 08:53:46 am »
Eerste twee rondes een inactief team en ook voor de derde ronde staat er weer een inactief team klaar. Zo mag het elke ronde wel.  8)

Ricoo

• Sr. Member
  • CaptainOrange (1a)
    • View Profile
« Reply #11 on: January 22, 2018, 09:52:19 am »
Zowel Reality als ik hadden een oude tijdrijder aangeschaft voor onze rit. De mijne ondervond blijkbaar net wat minder ouderdomskwaaltjes onderweg, dus mogen we nog een rondje door. Nu een vlakke sprint tegen een tegenstander die daar iemand voor aan zou moeten schaffen.

combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 1a
    • View Profile
« Reply #12 on: January 22, 2018, 03:29:13 pm »
Ik was natuurlijk kansloos met mijn 25-jarige heuvelaar tegen een veteraan van AJFactoryCycling. Dat-tie maar ver mag komen in de beker!

B.E-L

• Hero Member
  • kamikazepiloten
    • View Profile
« Reply #13 on: January 22, 2018, 03:34:35 pm »
Mijn 26 jarige sprinters waren helaas ook geen partij voor de 35 jarige renner van CyloN. Exit CFF cup dus maar weer voor dit seizoen.

reeekse

• Sr. Member
  • Reekse_Verkuhss - 1a
    • View Profile
« Reply #14 on: February 05, 2018, 01:14:18 pm »
Weer een ronde verder en ik mag nu tegen Telamon. Kan nog best een spannende rit worden :)