Author Topic: Mijlpalen  (Read 51393 times)

Vos

• Hero Member
  • SP0RTLIFE (1A) - - - Australia u23
    • View Profile
Re: Mijlpalen
« Reply #1305 on: January 10, 2018, 10:04:41 pm »
(Ik had een klein beetje gehoopt op diezelfde mijlpaal, maar dan qua heuvels. Misschien moet je eerst echt alle heuvelritten op de kalender hebben gewonnen? Bij mist Luik-Bastenaken-Luik nog. Misschien volgend seizoen nog een ultieme poging doen met Grevisse en Curry.)

Nog ff een spuit 11; nee je hoeft niet alle heuvelwedstrijden te winnen of alle heuvelklassiekers. Ik mis de GP Zurich namelijk maar heb de 3 ster heuvel wel. Ik dacht altijd dat het gewoon op aantallen overwinningen ging maar zou het niet echt weten.
Allereerst ; ik heb er geen verstand van.
Ten tweede ; ik denk dat het ook gewoon het aantal overwinningen is, welke heuvelraces maakt niet uit, vermoed ik.
Het vermoeden is gebaseerd op de 3 sterren van Verde ; 8 tijdritten gewonnen maar hij won nog nooit het WK tijdrijden en de tijdritten van Zwitserland en Duitsland.
edit ; en Verde won 1x de TT NT race, geen idee of die ook meetelt, ik vermoed van niet.
« Last Edit: January 10, 2018, 10:08:57 pm by Vos »

AJFactoryCycling

• Hero Member
  • AJFactoryCycling - 1A
    • View Profile
« Reply #1306 on: January 10, 2018, 10:09:53 pm »
Gaat volgens mijn bevindingen inderdaad ook om aantallen. Ik heb echter nog wel een theorie dat je een bepaald aantal gewonnen races per onderdeel nodig bent voor de 2* en 3* (dus zegmaar bij kassei heb je kasseivlak en kasseiheuvel). Heb zelf de 3* bij klimmen, kassei en sprint, maar heb dan ook echt alle soorten racen gewonnen voor ik deze kreeg, dus bij sprinten zegmaar een aantal vlaksprintritten maar ook een bepaald aantal heuvelsprints.

Hoe het nou precies zit durf ik ook niet te zeggen. Duurde bijv. heel lang voor ik de 1* heuvel kreeg, ondanks dat ik redelijk wat heuvelritten had gewonnen (zowel vlakheuvel als ritten met 5 heuvelsecties).

Maar mooie mijlpalen heren.

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #1307 on: January 10, 2018, 10:15:55 pm »
Bedankt ; en bij tijdrijden maakt het niet uit, want uiteraard won Verde ook nooit een heuveltijdrit of een klimtijdrit.
Geen idee hoe dat bij andere disciplines zit,
dit seizoen pas voor het eerst 2 races gewonnen die geen tijdrit waren dus daar heb ik geen verstand van  :))

WVAchteruit

• Hero Member
  • Divisie 1a
    • View Profile
« Reply #1308 on: January 14, 2018, 10:46:47 am »
Geen idee waarom ik deze nog niet eerder had
En daarnaast verbaast dat er geen mijlpaal is voor winnen van het landenklassement als U21 bondschoach

AJFactoryCycling

• Hero Member
  • AJFactoryCycling - 1A
    • View Profile
« Reply #1309 on: January 17, 2018, 05:45:16 pm »
Even over het hoofd gezien maar ik heb er weer eens een leuke mijlpaal bij:

Juan Antonia Flecha's trophy - Winner of Omloop, Zuri-Metzgete and Giro di Lazio

Pas de 4e manager met deze mijlpaal

@WVA, ik zie nu dat ik die mijlpaal ook nog niet heb haha
« Last Edit: January 17, 2018, 05:48:08 pm by AJFactoryCycling »

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #1310 on: January 19, 2018, 01:57:10 pm »
Hele mooie mijlpaal, AJ !  8)

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #1311 on: February 26, 2018, 10:46:45 am »
Heel opmerkelijk dat ik vandaag deze mijlpaal krijg : Goede klimmer
Die zal dan voor Rondeaux zijn die nog nooit een gouden klim icoontje heeft gehad. Hij won wel 2x etappe 5 van de Tour de France.
En ik heb ooit maar 1x een renner met een gouden klim icoontje in mijn team gehad, dat was Joshua Vos die 2 seizoenen geleden maar heel even in mijn team zat en bij lange na geen overwinning scoorde.
Wel dit seizoen de klim etappe in de Tirreno gewonnen met een andere zilveren klimmer (Kurzemnieks), dus misschien is deze mijlpaal omdat mijn team nu 3 klim etappes in totaal gewonnen heeft (alle 3x keer dus met een zilveren klimmer).

WinterIsComing

• Hero Member
  • WiC - 2C | Sons of Anarchy - Class of XXXV
    • View Profile
« Reply #1312 on: February 26, 2018, 11:37:04 am »
Het gaat inderdaad niet om de kleur icoontjes die je renners hebben, maar puur om aantal overwinningen op hoogste niveau in klimritten met je team.

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #1313 on: February 26, 2018, 11:56:33 am »
Het gaat inderdaad niet om de kleur icoontjes die je renners hebben, maar puur om aantal overwinningen op hoogste niveau in klimritten met je team.
Bedankt voor je antwoord ; en logisch ook want het feit dat ik deze mijlpaal krijg is een bevestiging daarvan.
Toch was ik even (onterecht) verbaasd om zo een mijlpaal te krijgen met een zilveren klimmer toen ik mijn bericht schreef.

AJFactoryCycling

• Hero Member
  • AJFactoryCycling - 1A
    • View Profile
« Reply #1314 on: February 26, 2018, 01:36:15 pm »
Idd, 3x een pure klimrit winnen volstaat voor deze! En bij degene met 3* is het vgm 3x puur, 3x vlakklim en 3x heuvelklim.

combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 1a
    • View Profile
« Reply #1315 on: March 26, 2018, 02:09:23 pm »
OK, die zag ik niet aankomen:

Stond aan de leiding van de nationale ranking teams.

Met dank aan "overloper" RealityCyclists natuurlijk, want die wordt gewoon eerste in de eerste rit, maar ja, die proat alleejn moar Deuns...

(Jannick Borup wordt 13e met een lampje en dat laatste vind ik veel knapper dan dat eerste...)

RealityCyclists

• Global Moderator
  • Hero Member
  • RealityCyclists (1a)
    • View Profile
« Reply #1316 on: March 26, 2018, 05:19:42 pm »
Haha, ik gunde het je, mooie mijlpaal! ;)
Weet nog wel dat ik daar toen ook goed trots op was.

Hier vinden de Denen het volgens mij minder leuk dat ik er ben maar ja, keuzes he..

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #1317 on: March 27, 2018, 01:12:25 pm »
Ook een paar mijlpalen erbij :

Deze is van eind vorig seizoen, Mutombo moest top 10 op het WK tijdrijden finishen van de sponsor, wat nog maar net lukte ( 8e )  :-[  :)
Sponsorprestige niveau 2

En deze zijn van vandaag of gisteren :
Deze manager is bondscoach geweest
Dit team heeft in de 1e divisie geracet voor minstens 5 seizoenen

Mijn debuut als NT manager van de elite.
En die laatste mijlpaal vind ik wel een mooie, alweer het 8e seizoen van mijn Australische team dus (4e div, 3e div, 2e div, + 5x 1A).
De tijd gaat rap^^
« Last Edit: March 27, 2018, 01:14:40 pm by Vos »

RealityCyclists

• Global Moderator
  • Hero Member
  • RealityCyclists (1a)
    • View Profile
« Reply #1318 on: March 27, 2018, 01:40:48 pm »

Totale verkopen level 6

Vannacht deze mijlpaal behaald, slechts 5 teams hebben 'm, zal wel een flink bedrag zijn dan wat je aan renners moet verkopen. :P

reeekse

• Hero Member
  • Reekse_Verkuhss - 1a
    • View Profile
« Reply #1319 on: March 27, 2018, 04:39:47 pm »
Volgens mij sta ik structureel 10 seizoenen achter elkaar in de top 10 van verkopen. Zou niet weten wat ik nog meer moet doen om daarin te staan. Heb overigens wel level 5, dat hebben ook maar 22 teams.