Author Topic: Mijlpalen  (Read 51393 times)

Vos

• Hero Member
  • SP0RTLIFE (1A) - - - Australia u23
    • View Profile
Re: Mijlpalen
« Reply #1305 on: January 10, 2018, 10:04:41 pm »
(Ik had een klein beetje gehoopt op diezelfde mijlpaal, maar dan qua heuvels. Misschien moet je eerst echt alle heuvelritten op de kalender hebben gewonnen? Bij mist Luik-Bastenaken-Luik nog. Misschien volgend seizoen nog een ultieme poging doen met Grevisse en Curry.)

Nog ff een spuit 11; nee je hoeft niet alle heuvelwedstrijden te winnen of alle heuvelklassiekers. Ik mis de GP Zurich namelijk maar heb de 3 ster heuvel wel. Ik dacht altijd dat het gewoon op aantallen overwinningen ging maar zou het niet echt weten.
Allereerst ; ik heb er geen verstand van.
Ten tweede ; ik denk dat het ook gewoon het aantal overwinningen is, welke heuvelraces maakt niet uit, vermoed ik.
Het vermoeden is gebaseerd op de 3 sterren van Verde ; 8 tijdritten gewonnen maar hij won nog nooit het WK tijdrijden en de tijdritten van Zwitserland en Duitsland.
edit ; en Verde won 1x de TT NT race, geen idee of die ook meetelt, ik vermoed van niet.
« Last Edit: January 10, 2018, 10:08:57 pm by Vos »

AJFactoryCycling

• Hero Member
  • AJFactoryCycling - 1A
    • View Profile
« Reply #1306 on: January 10, 2018, 10:09:53 pm »
Gaat volgens mijn bevindingen inderdaad ook om aantallen. Ik heb echter nog wel een theorie dat je een bepaald aantal gewonnen races per onderdeel nodig bent voor de 2* en 3* (dus zegmaar bij kassei heb je kasseivlak en kasseiheuvel). Heb zelf de 3* bij klimmen, kassei en sprint, maar heb dan ook echt alle soorten racen gewonnen voor ik deze kreeg, dus bij sprinten zegmaar een aantal vlaksprintritten maar ook een bepaald aantal heuvelsprints.

Hoe het nou precies zit durf ik ook niet te zeggen. Duurde bijv. heel lang voor ik de 1* heuvel kreeg, ondanks dat ik redelijk wat heuvelritten had gewonnen (zowel vlakheuvel als ritten met 5 heuvelsecties).

Maar mooie mijlpalen heren.

Vos