Author Topic: U23 Landsholdet  (Read 51968 times)

Timidus

• Hero Member
    • View Profile
Re: U23 Landsholdet
« Reply #915 on: November 01, 2017, 01:29:30 pm »
Det er gdt der kommer lidt bredde i den flade brosten. Det ser lidt tyndt ud i denne kategori i midt tyverne.

Bedre er det nu heller ikke. Rutinen halter lidt (dvs. de ligner nogen der rammer 70ish ved deres peak, hvis de fortsætter som hidtil - og mit indtryk er, at de fleste falder lidt af på rutinen i nogle af årene efter u23). Men der er for håbentlig lidt til bredden, det tror jeg da.

Vi sluttede af med sejr og 6. plads - jeg er rigtigt fint tilfreds med dette, omend jeg gerne så et par stykker til have været i pointene.

Overordnet set er jeg ikke tilfreds med resultaterne. Det er vel kun to gange, jeg reelt har været tilfreds med, hvad jeg har fået ud af rytterne, men når det er sagt, synes jeg også der har været en anelse langt mellem snapsene i rytterne - de sidste sideevner, rutine mm. har lige manglet, og et par væsentlige ryttere var faldet fra siden u21 - men sådan er det vel for alle.
7. plads i landeranglisten - i udgangspunktet er jeg kun tilfreds med metal, men nåja. Vi startede skidt, og kom da lidt tættere på trods alt.

Capernaum stiller op til u23 kan jeg se - fedt.

Håber andre er klar på de to andre - jeg kan presses til at nuppe u21, men er helst fri, og det vil være på omtrent samme niveau som denne sæson => forvent ingen GV-lister, men forvent jeg laver korte updates før/efter løb. A-landsholdet vil jeg helst ikke røre pt. med min tid.

Veka

• Hero Member
  • Salpeters
    • View Profile
« Reply #916 on: November 03, 2017, 01:24:38 pm »
Jeg springer over. Jeg er ikke så meget på for tiden, men håber min lyst kommer igen.

Veka

• Hero Member
  • Salpeters
    • View Profile
« Reply #917 on: March 23, 2018, 08:38:56 pm »
Jeg stiller mig til rådighed med tjansen, men lover ikke at jeg kan poste hver uge.

Timidus

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #918 on: March 24, 2018, 09:22:34 am »
Fedt du nupper den! Og generelt har der jo ikke været spammet i trådene, så no worries :-)

Veka

• Hero Member
  • Salpeters
    • View Profile
« Reply #919 on: March 24, 2018, 06:11:35 pm »
Ja vi må prøve om vi kan få sat lidt liv i det igen. Har ikke meget overblik over aktive danske hold. Er Solex stadig i live?

Timidus

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #920 on: March 24, 2018, 10:35:03 pm »
Jaja, han kører fint med i 1a, og har også haft ham med på råd en gang eller to sidste sæson på u21 - omend jeg klart har indtrykket af, det også er dalet for ham med entusiasmen pt., og der er misset lidt ting i 1a, han kunne have opnået :-)

Personligt kører mit hold næsten med større entusiasme end nogensinde :P Men det er også nu en del af mine ryttere peaker.

Veka

• Hero Member
  • Salpeters
    • View Profile
« Reply #921 on: April 13, 2018, 09:53:52 am »
En skidt start på sæsonen på U23. Enten har jeg glemt hvordan taktikkerne skal laves, eller også er det en skidt årgang, måske en kombination af begge.

Næste uges bjergløb ser ikke meget bedre ud. Følgende er udtaget:

Nickolai Svarre  Dome
Theis Falk  TeamKongGeorg
Håkon Hoelgaard  Andalucia_Cycling
Gustaf Rønholt  marijntjesteam
Oscar Pihl  Handest
Bo Havshøj  Goats
Freddy Fuglsang  capitano
Malte Fohlmann  Ek984
Malthe Ahnfeldt-Mollerup  Sacido

Nickolai bliver kaptajn, og de 2 unge stortalenter Malte og Malthe er begge udtaget. De lå 10 0g 11, og de skulle bare med. Generelt er det elendig rutine, men kaptajnen og de 2 unge er pt. ok, men 30-40 løb pr. sæson ville være at ønske.

Timidus

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #922 on: April 13, 2018, 11:13:50 am »
Det var heller ikke just en årgang jeg imponerede med.

Krøyer kørte to sejre hjem, og han er en fin rytter, men de to løb han vandt, ville han aldrig vinde på U23. Derudover var det meget slattent, men Jonny Brøndsted mindes jeg jeg tænkte ville have været god i et bakkebrosten løb, som der ikke rigtigt var.
Men i hvert fald er det en årgang med klare mangler, omend der hist og her er noget godt - men de to yngre årgange er klart bedre (især den vi har på U21 nu, som jeg virkelig håber, jeg får guld med :D )

Veka

• Hero Member
  • Salpeters
    • View Profile
« Reply #923 on: May 27, 2018, 01:56:16 pm »
Så er vi kommet til sæsonens sidste løb. Det er et under at vi ligger nr. 3. Generelt bare en skidt årgang, med nogle ganske få undtagelser. Jeg har ikke meget tid til CFF i denne tid og må indrømme at alle mine udtagelser er sket uden excel. Må alligevel have ramt lidt rigtigt, da vi ligger nr. 3, men reelt har vi ikke noget at komme med til det sidste løb. Derfor har jeg også udtaget et par unge talenter til at give lidt erfaring.

Tillykke til Timidus med sejren for de helt unge. Dejlig og flot sæson du har haft. Du er den eneste af os der virker til at have lidt overskud stadig:) Det skal nok komme igen. Jeg håber nogen har lyst til at være landstræner i næste sæson, da jeg pt. er presset med tiden.

Timidus

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #924 on: May 28, 2018, 09:50:26 am »
U21 årgangen kunne en blind høne kører guld hjem med :D Alene i enkeltstarterne tog vi ca. 1600 point - at vi faktisk kunne have vundet uden, klapper jeg da så mig selv på skulderen over, men der var VILDT meget kvalitet i denne årgang, på trods af et par huller.

Anyways, mere overskud føler jeg som sådan heller ikke jeg kører med - men får da nok opdateret lidt mere her på forum end jer andre, og mit hold kører da næsten helt godt (selv om jeg forbander, at jeg ikke nuppede en sjette sejr i Vueltaen med Muda, da jeg kom til at køre 10002  ::) ).

Men TBW er da også flot kørende i 1. div i øvrigt - til gengæld ser det ud til Solex for the time being kører på desperate åndedrag.

Håber vores lille mini-community kommer lidt mere op at køre igen på den anden side af sommerferien - men som det har været det sidste års tid oder so, kan vi vist ikke kun give årstiden skylden denne gang :-)

Jeg nupper gerne en tørn mere - jeg kommer godt nok til at have en rocker travl sommerferie, med tur til Kroatien og nyt hus, der også skal gøres en hel del ved - men i den sammenhæng kan CFF så bruges til at sørge for mit hoved også holder fokus på andre ting - jeg melder mig til en post, når andre evt. har fået mulighed for at byde ind.

Hvis det er relevant for nogens overvejelser:
U21 kan intet næste sæson, tror jeg - bliver overrasket hvis der nuppes medaljer på landeranglisten, og vil mere gætte på en 6.-7. plads, hvis man kører det ganske optimalt.
U23 kan køre med om medaljer - vandt guld på U21, og jeg tror der er ok chancer for at gøre det igen, uden nødvendigvis at være favoritter.
ABS er vel som de seneste sæsoner med i kampen, men nok mest om top3.

Timidus

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #925 on: August 16, 2018, 08:29:42 am »
Jeg tabte så "valgkampen". Ikke den største sensation, det kunne ske, men alligevel var jeg lidt overrasket, især fordi jeg faktisk stillede op først - men der er vist ingen tvivl om, de fleste er mere inaktive i DK end for 1 år eller 2 siden.

Skrev lidt om situationen med Salpeters og en australier eller to, og nu har jeg så fået tillusket mig U23 igen, da U23-træneren ikke har været logget ind i 9 dage, og ikke udtaget noget i søndags (tak til osca for imponerende hurtigt arbejde, ca. 20 minutter gik der fra jeg skrev i morges :P ).

Det var ærgerligt med det missede første løb - vi havde Fohlmann der netop håbede på den etape, og er nummer to på u23-bjerg-TT listen - vi havde scoret 500-800 point tror jeg.

Vi har dog så stærk en årgang, at jeg stadig går efter guldet (ok, jeg har ikke tjekket årgangen igennem, men på U21 var vi suveræne).

Søndag gælder det bakkebjergløb. Skibby ligger godt blandt TT-kørerne på dream team, og evnerne passer ret fint her i løbet, så vi jagter selvfølgelig noget sjovt - jeg tvivler på sejr eller top3, men håber på noget deruden for - og så må vi se :-) Det er bestemt ikke mit eget bedste terræn, men lad os se.

Carl Skibby   22   68,20
Jannick Elstrup   22   65,68
Ebbe Lykke   22   65,26
Troels Mikael-Nilsson   22   64,48
Christopher Tandrup   22   64,31
Bjørn Dalsgaard   22   62,65
Daniel Michaelsen   22   62,44
Georg Kringelhede   21   61,65
Jeppe Abild   21   60,75
« Last Edit: August 16, 2018, 05:43:09 pm by Timidus »

Vos

• Hero Member
  • SP0RTLIFE (1A) - - - Australia u21
    • View Profile
« Reply #926 on: August 16, 2018, 03:37:40 pm »
Meget godt, at problemet er løst.
Jeg kan godt lide at vinde fra dansk, og nu kan jeg gøre det igen.  ;)
Held og lykke i denne sæson, ny u23 NT manager Timidus.  8)

Timidus

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #927 on: August 17, 2018, 07:41:10 am »
For a moment I thought you meant, you like to see Denmark win  8)

I guess you meant you like to beat Denmark - as if that's gonna happen  ;D :-*

Looking forward to see what the danish dudes can do.

Vos

• Hero Member
  • SP0RTLIFE (1A) - - - Australia u21
    • View Profile
« Reply #928 on: August 17, 2018, 10:14:02 am »
I blame google translator^^
Your guess is right^^ :-* ;)
There are a few very good Danish talents in the u23 dream team.
Unfortunately not many young Aussies there, but they ride with the famous fox-tactics, so who knows what might happen.  :))

Timidus

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #929 on: August 23, 2018, 11:27:17 am »
Ikke helt tilfreds med mit første løb - havde klart håbet på mere, men det er heller ikke vores bedste terræn endnu.

Det er det fortsat ikke helt søndag, hvor det gælder bakker. Til gengæld har vi jo så åbenbart en rigtigt god bredde, med sådan helt absurd tæt kamp om kaptajnposten - 5 ryttere inden for 1 GV-point.

- Ewert er stærk, men bedre i ren puncheur løb (lige nøjagtig på bakke DT)- Gustav er nok på DT næste år, men ligesom Ewert mere til ren punch (2. plads på u21)
- Fredgaard er stærk, men bedst med lidt (mere) sprint (sølv på u21) - Sølvtoft er på DT i sprint (trænet lidt for multi og lidt for lav explo til den lange bane dog)
- Holmgaard og Dürr er to af vores 4 Bakkebrosten cracks (#1 og #3 på U23 DT i brosten) - Lambæk er også på DT i bakkebrosten.

Det faktum at Altenburg er så tæt på kaptajnen som 21-årig, på trods af løbet ikke er som fod i hose til ham, siger mig, vi nok ikke skal tro på medaljer. Håber på et resultat lige uden for top5 dog, og håber på at få 1-2 mere i pointene som minimum.

Lægger mig fast på kaptajn senere, men hælder svagt mod Ewert.

Jesper Fredgaard   22   71,76
Lars Ewert   22   71,66
Nikolai Holmgaard   22   71,44
Bjarne Dürr   22   71,14
Gustav Altenburg   21   70,72
Tais Lambæk   22   70,34
Nickolai S.Sølvtoft   22   69,53
Hjalte Philipsen   22   67,04
André Kirstejn   21   67,03
« Last Edit: August 23, 2018, 11:45:53 am by Timidus »