Author Topic: U21 Landsholdet  (Read 45580 times)

Timidus

• Hero Member
    • View Profile
Re: U21 Landsholdet
« Reply #1095 on: February 07, 2018, 12:38:51 pm »
Nope, har bare gemt lige efter draft, og dem der er trukket efter er ikke med, omend jeg godt så, Holmgaard var stærk - troede dog faktisk Lambæk ville være lidt foran ham.

Han bonger ind som bedste, men ikke meget bedre end Lambæk (57,11 vs 57,59 - med den træning, som Lambæk også har modtaget siden da). Ville være #3 på alltime listen her og nu, Lambæk ville spise sig en plads op, hvilket jo så betyder stadig 3. plads, når Holmgaard er hoppet ind i mellemtiden - det er jo dog med lidt ekstra træning for begge, hvis vi tager det nuværende billede)

Men det er et par stærke herrer! Lambæk har lidt flad vej og sprint med, mens Holmgaard jo især er stærk i de bakketunge løb. I de almindelige bakkeløb er han i øvrigt lige omkring 2-3-4. pladsen, men det er jo ikke der han er interessant - eller rettere, jeg håber der kommer andre til, der er mere interessante der :D

Men lækre drenge, du får trækket :-)

Udover ham er der også Carl-Johan Law (sprint) og Daniel Michaelsen (bakker). De er begge ganske fine (især Law), men begge med meget meget lave startevner, der gør det lidt tvivlsom, om nogen vil satse på dem, og de ville ikke være højt på GV-listerne anyway. Men hvis man putter U23-bonus'er og dedikeret sprinttræning på Law, ser han godt nok stærk ud som 22-årig!  Daniel halter nok lidt for meget, også i sideevner, til jeg selv ville gøre noget for ham.

HAn er til salg fra ProScycling, så jeg tillader mig lige at lave regnestykkerne hurtigt:
Carl-Johan Law   Alder : 19   Løn : 858
Udholdenhed : 51   Sprint : 56   Bjerge : 0
Flad vej : 49   Brosten : 24   Teknik : 69
Nedkørsel : 31   Bakker : 47   Explosivitet : 61
Tidskørsel : 13   Holdarbejde : 53   Rutine : 0

Carl-Johan Law   Alder : 22   Løn : 858
Udholdenhed : 60   Sprint : 90+   Bjerge : 0
Flad vej : 58   Brosten : 24   Teknik : 78
Nedkørsel : 40   Bakker : 56   Explosivitet : 71
Tidskørsel : 13   Holdarbejde : 62   Rutine : 0

Med 9 ekstra i relevante evner som følge af u23-bonus (... han får 8,7+ ca. for at være præcis) i evner af betydning (lidt ekstra i explosivitet), og 90 bør han ramme uden problemer tidligt i 22-alderen (de bedste rammer det jo allerede som 20-årige, men det kræver højt startniveau trods alt).
« Last Edit: February 07, 2018, 12:47:15 pm by Timidus »

Veka

• Hero Member
  • Salpeters
    • View Profile
« Reply #1096 on: February 12, 2018, 08:01:24 am »
Var det bjerge med bakker vi havde lidt problemer i bredden? Jeg har en heldig hånd til at trække i denne sæson og man får helt lyst til at starte en ny generation💪

Troels Mikael-Nilsson   Alder : 19   Løn : 843
Udholdenhed : 36   Sprint : 9   Bjerge : 69
Flad vej : 40   Brosten : 5   Teknik : 61
Nedkørsel : 42   Bakker : 58   Explosivitet : 41
Tidskørsel : 10   Holdarbejde : 72   Rutine : 0
Pris :   Dage tilbage :   Løb kørt : 0

Timidus

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #1097 on: February 12, 2018, 09:08:52 am »
Jeg svarer lige nederst i indlæget, Veka, og ligger i stedet hårdt ud med TT'en. Det blev til 230 fine point. Efter at have set 1. sektion og med blik for hvor rytterne lå, frygtede jeg noget langt værre, og alt i alt er det fint og 3. bedst (delt med Schweiz). Tyskerne tog 690 point og strøg lige forbi os, men vi har 2. pladsen og med lidt mere behagelige point ned - 240 ned til Frankrig uden for podiet bl.a.
Elmholt blev 3. bedste 19-årige, kun seks sekunder fra bedste - han kører formentlig med om sejren næste sæson, det håber jeg :-) Jon Grysbæk nøjedes med en plads som ca. 17-18. bedste 19-årige.
Pt. er mit mål at jagte guldet. Men det kan blive svært. De resterende løb:
Bakkesprint: TOPløb for os, men WIC har mange gode ryttere - men klart bedst af de resterende, forventer jeg.
Brosten: Ratchke er fin, og kan for håbentlig køre top5-6 stykker - men der er kun 2-3 andre brosten ryttere, umiddelbart.
Bjerg med bakke: Vi har adskillige bakkeryttere med fin bjergevne, og da bakke er hovedevne (MEGET godt for os!), tror jeg det kan blive fornuftigt nok
Prolog: Vores bedste er ikke så gode på prolog, men omvendt har vi Jim Bendixen, der nok kører sig op der - jeg håber, det går os nogenlunde, som i TT'en alt i alt, og at tyskerne ikke tager HELT så mange point igen, så kan det blive svært.

Før de løb gælder det bakkebrosten, og jeg udtager holdet i dag, da jeg er væk fra computer indtil weekenden, hvor jeg næppe gider CFF'e den :)

Det ser svært ud - vi har suveræne 19-årige, og det er dem vi skal sætte vores lid til i voldsom grad. Med så stor udholdenhed og dermed nærmest 3 hovedevner er det ikke helt så skidt, som i så mange andre løb, og det ER virkeligt stærke 19-årige. Jeg aner ikke, hvad vi skal regne med, men jeg tænker top10 burde være realistisk, og jeg drømmer egentlig lidt om top5 også - det bliver det jeg jagter.

Jeg har valgt at give den ene bjerg-Malthe rutineplads denne gang - når vi rammer brostenløbet kommer der nok endnu flere rutinepladser, hvor Elmholt og den anden bjerg-Malte er dem, der nok er først for - det kan også blive en af disse bakkebrostendrenge. Pladsen vil blive prioriteret til ryttere, hvor jeg kan se holdet også selv gør noget for rutinen - og der er jeg lidt i tvivl om, hvor meget fokus der er på bakkebrosten drengene, hvor 3 er samlet på samme hold - jeg tænker dog, der er fint styr på det (Dürr har kørt en del løb, og en del af forklaringen er sikkert bare, de får løbene senere, evt. gemmes til relevante GT/ST)

Nikolai Holmgaard   19   60,20
Sebastian Busk-Nielsen   19   59,17
Eddie Rønholt   20   58,67
Tais Lambæk   19   57,90
Matti Sarsgaard   20   56,82
Morten Geelbak   20   56,00
Henrik Alsing   20   54,05
Bjarne Dürr   19   53,41 <--- den lange distance suiter ham ikke - han er ikke den bedste 19-årige, men han er ikke så langt efter som det ligner her.

Rutineplads: Malthe Ahnfeldt-Mollerup

Tilbage til Veka :P

Han bong'er ind som næstbedste på GV i hvert fald - savner lige lidt udholdenhed, den anden kan i øvrigt ses på TL pt. og er også ret nytrukken:

1°   Ebbe Lykke   19   55,55
2°   Troels Mikael-Nilsson   19   54,31
3°   Jannick Elstrup   19   52,60
4°   Carl Skibby   19   52,55
5°   Lars Kyst   19   50,63

Jeg synes dog mere det er toppen end bredden der er problemet. Jannick Elstrup synes jeg har mange +'er også, og som sådan synes jeg de ser fine ud, men når jeg ser på historiske GV'er halter det.
« Last Edit: February 12, 2018, 10:29:51 am by Timidus »

Timidus

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #1098 on: February 19, 2018, 09:44:03 am »
Yea baby!

Jeg er særdeles godt tilfreds med 270 point! 6. pladsen til en 19-årig kaptajn er absolut godkendt, men som sagt - jeg satte taktik med jagt om top5, til dels fordi jeg har en fornemmelse af sløj bakkebrosten årgang, og det tænker jeg resultatet er et godt bevis på. At vi derudover får yderligere to i pointene gør, at jeg går fra at være tilfreds, til at være rigtigt rigtigt godt tilfreds. Homgaard var dog eneste 19-årige i pointene, så igen - vores 19-årige er absurd gode, især fordi vi har 2-4 på det niveau.

Desværre scorede tyskerne endnu bedre og udbyggede dermed 1. pladsen til at vi nu har 170 point op, men næste søndag gælder det bakkesprint, hvor vi jo har virkelig gode kort, og jeg tænker vi er favoritter - det udnævner jeg os i hvert fald til, selv om vi nok gerne havde nøjedes med to bakkesektioner trods alt :-) Vi jagter sejren, og solide ekstra point der, og min personlige overbevisning er vi overhaler tyskerne - og det er vi nødt til, hvis vi skal drømme om guld, for de kommer sikkert til at score stort igen i prologen.

Pt. er det min forventning at det bliver os eller dem, der nupper guld - vi har et ok hul ned til 3. pladsen, men slet ikke stort nok, til andre lande kan afskrives endnu - især Italien og Australien er godt med, og herefter følger et kæmpefelt, der i første omgang er helt afskrevet, men kan komme tilbage med et superløb eller to - her er blandt andet Holland, mens Spanien er næsten 1000 efter - det henter de ikke :-)
« Last Edit: February 19, 2018, 09:45:58 am by Timidus »

Timidus

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #1099 on: February 21, 2018, 08:13:40 am »
En halvkedelig draft. Jimi Absalonsen er mest spændende - flad brostenrytter, og kaptajnbud, men det siger også en del om niveauet i den disciplin.

Det er stadig i bakker og brosten, vi har størst problemer.

Stærkest står vi i bakkebrosten og bjerge og så har vi især Nejsum som stærkt kort på enkeltstarten, og også fine kort i sprint.

Nu gælder det bakkesprinten, som er løbet denne sæson, hvor vi har de bedste kort til, i hvert fald i toppen.

Målet er sejr, og jeg modtager meget gerne input til taktik! :-)

Nicolaj Ahnfeldt-Mollerup   20   63,41
Lars Pilegaard   20   61,48
Calle Fogtlund   20   59,03
Kent Lundsbjerg   20   57,87
Jesper Fredgaard   19   57,40
Nickolai S.Sølvtoft   19   56,61
Claas Arensbak   20   56,20

Udover disse er det so-so - ryttere uden rutine OG explosivitet, og de ligger længere nede af listen. De to sidste pladser bliver derfor rutine - denne gang til Holmgaard (bakkebrosten) og Nejsum (enkeltstart). Boblere til disse pladser er Holmgaards holdkammerater Dürr og Lambæk, samt de to gange Malt(h)e i bjergene, hvor den ene jo fik rutineplads i søndags. Næste søndag er der givetvis et par pladser igen til rutine.

Timidus

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #1100 on: February 26, 2018, 08:59:14 am »
Jeg kørte nok for konservativt, og er ikke tilfreds med 4. pladsen til Nicolaj overhovedet, men jeg frygtede også nok lidt for meget, hvad der kunne ske på bakkerne - 8. plads til Pilegård er mere end godkendt, men alt i alt havde jeg håbet på sejr til Nicolaj og en rytter eller to til i pointene, og deraf en pointhøst på i hvert fald 100-150 mere. Ikke desto mindre fører vi nu, og det skal vi udbygge, så tyskerne ikke henter os.
Som jeg ser det har 5 lande principielt chancer for at vinde, med størst chance til os og tyskerne. Tyskerne har fordel af TT'en, men derudover har de scoret sløjt generelt, så det håber jeg de fortsætter med de næste to løb, så vi kan trække lidt fra dem. Men vi er ikke længere fra de øvrige 3, end de sagtens kan komme op og blive træls. Hverken Frankrig eller Italien scorede dog point på TT'en, så med prolog som sidste løb, er det svært at se dem løbe af med en sejr ligefrem.

1º   Danmark   1840
2º   Tyskland   1670
3º   Frankrig   1575   
4º   Italien   1510
5º   Australien   1500

Søndag gælder det brosten. Denni er ok stærk, og kan måske køre top5 - derefter ser det mere jævnt ud, og mere stærk er Denni heller ikke nødvendigvis, men samtidig fornemmer jeg, det ikke vælter med hold, der træner flade cobbledrenge. Der er tre pinde vind, som nok skal gøre det svært. Målet må være, at Denni kommer ind lige omkring top5, og at Heinz også kører et ok resultat hjem qua vejrikon. Men jeg kan også let frygte værre.

Har udtaget følgende 7 i første omgang:

Denni Rathcke   20   65,63 (vejrikon)
Heinz Pilegaard   20   63,28 (vejrikon)
Erik Ditlefsen   20   61,72
Michel Lindbjerg   20   59,11
Mads Hansen   19   57,93
Jimi Absalonsen   19   57,15
Marc Bentzen   19   56,60

De to sidste pladser ligger fri til rutine, medmindre noget sweet dukker op. Det vil i udgangspunktet blive Tais Lambæk (bakkebrosten der har lidt at komme med til denne etape) og Malte Fohlmann (bjergryttercrack, der endnu ikke har fået rutineplads - hans navnebror Malthe har fået en tidligere).
Vi har efter min mening hele 5 cracks i årgangen:
Tais Lambæk (bakkebrosten)
Nicolaj Holmgaard (bakkebrosten)
Malthe Ahnfelt-Mollerup (bjerge - gerne med flad vej)
Malte Fohlman (bjerge - og bjerg-tt)
Heino Elmholt (TT - men lidt sentudviklet, og måske ikke helt crack).

Udover disse er
JJ Christensen (sprinter flad), J Pander (sprinter flad) og Bjarke Dürr (bakkebrosten) også på vippen til kategorien - alle tre bakkebrostendrenge er i øvrigt på samme hold, hvor jeg har fået gode meldinger om talent på dem :D Det er tre ryttere vi meget vel kan komme til at se på ABS også, hvis de trænes korrekt - og de får god rutine.
Alt i alt er det altså en rigtigt stærk årgang, men med huller. Men alle disse nævnte ryttere kan køre med om sejre - måske sprinterne og Heino på i hvert fald u21 må nøjes med metal, jeg ved ikke hvor stærk årgangen er i sprint, men metal tænker jeg godt de kan nå.
« Last Edit: February 27, 2018, 09:07:32 am by Timidus »

Timidus

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #1101 on: March 05, 2018, 09:12:56 am »
Det blev et helt perfekt resultat - 3. plads + 10. og 11. plads, der gav os flest point overhovedet - nu har vi 550 point ned til Tyskerne på 3. pladsen, og det må være de eneste, der reelt kan hente os, tænker jeg. Italien er ca. 500 point efter os, men har modsat tyskerne intet at komme med på enkelstarten - det havde de i hvert fald ikke sidst. Tyskerne scorede 450 point mere end os på enkeltstarten, så skal vi holde forspringet, må vi gerne trække yderligere fra. Jeg krydser fingre - det vil være mit første guld på landsholdet, så det er vist på tide  ;D

Søndag gælder det bakkebjerg, og jeg har allerede udtaget.
Jeg tænker Rødsgaard er som skabt til løbet, sådan som han er trænet (dvs. bakker). Hans explosivitet gør, at jeg hellere havde set ham trænet i bjerge, men der er sikkert noget tour-sigte i ham. Han får ikke rigtigt rutine (og jeg gav ham endda ellers lidt rutinepladser sidste sæson).
Generelt har vi flere ganske habile ryttere til løbet - der er så mange evner i spil, at GV flyder lidt ud, men jeg er fint tilfreds, men omvendt, er der flere der halter lidt især i bjergevnen.

Men jeg håber tyskerne igen står svagt, så vi kan hente ind. Målet må hedde ca. top3 til Karl Johan, men om det er fuldt realistisk ved jeg ikke - derudover vil jeg gerne have "et par" til i pointene, så lad os bare tage et løb som bjerg enkeltstarten.

Karl Johan Rødsgaard   20   63,65
Calle Ekelund   20   60,80
Jimi Andreasen   20   59,03 <--- Vejrikon
Patrick Ásgrimsson   20   58,08
Morten Geelbak   20   57,91
Benjamin Sundtoft   20   57,33
Nicolai Nørby   20   56,60
Ebbe Lykke   19   55,70

Jeg har fundet plads til en enkelt rutineplads denne gang - de fem cracks (se seneste indlæg) har alle fået rutineplads mindst én gang(vist nok hellere ikke mere end det), og jeg har valgt at give til den af dem i subkategorien. Den går derfor til JJ Christensen - ProScycling leverer altid et upåklageligt arbejde med rutine til de danske ryttere, selv når de blot står til at blive hjælpere, og han har de seneste sæsoner været garant for god bredde i sprintkategorien. Han har til den kommende sæson de to stærke sprintere (den anden er J. Pander) - JJ burde dog blive kaptajn, og jeg tænker, han bør køre om medaljer, og man kan drømme om sejr, hvis der ikke er for mange sprintere (og det tror jeg faktisk ikke der er denne gang).

JJ har allerede tredjemest rutine blandt de danske 19-årige (andre kan selvfølgelig overhale ham). Han er kun overgået af Elmholt (vores TT-crack) og Malthe Kihl, som ikke er på et imponerende niveau. Blandt de udtagne har han også tredjemest rutine. LHUG, der vist godt kan betegnes som semiinaktiv, står dog også for tre af de udtagne, der da dog trods alt får lidt rutine. Sundtoft er til gengæld rytteren med næstmest rutine blandt de 20-årige - men igen tænker jeg, han nok er tænkt som tourrytter, uden jeg helt er overbevist om, det er planen.
« Last Edit: March 05, 2018, 09:21:14 am by Timidus »

WinterIsComing

• Hero Member
  • WiC - 1a | Sons of Anarchy - Class of XXXV
    • View Profile
« Reply #1102 on: March 05, 2018, 11:43:05 am »
Psst, Nicolaj Ahnfeldt-Mollerup has got his bronze sprint-icon last night.  :)

He will need some luck to contain his lead in the individual U21-ranking, I suppose.
« Last Edit: March 05, 2018, 06:02:07 pm by WinterIsComing »

Timidus

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #1103 on: March 05, 2018, 12:22:26 pm »
He is amazing! I'm so annoyed I didn't manage to get a better result with him in the sprint-hill stage - that bothers me, and is the worst result this season for us!

I hope he can keep the lead despite the bad tactics, and as you say: it will be tough - both TT'ers, hillers and mountaindudes has chances of the jersey. But he (and your other danes) has for sure helped us being capable of competing for the gold this season! I'm hoping the others will crash or lose their equipment before the stages  ;D

WinterIsComing

• Hero Member
  • WiC - 1a | Sons of Anarchy - Class of XXXV
    • View Profile
« Reply #1104 on: March 05, 2018, 06:04:20 pm »
Haha, don't worry. 4th place wasn't so bad in that race, considering it had 3 hill sections and downhill (his weak spot) has to be counted for more than in regular hillsprints.

Good luck in the remaining races. :)

Timidus

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #1105 on: March 06, 2018, 08:07:08 am »
Well, with the GV, I'd say downhill should only count around the same level as flat and stamina, and I think i had it lower in my GV - with two of your riders finishing ahead, I also don't think it was the hillers that beat him, but of course, I don't know how they look - 4th place isn't terrible, but I wanted the win   ;D

And thank you - it looks good, but we also need a bit of luck to keep the germans behind us after the prologue, I'm afraid.

Timidus

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #1106 on: March 09, 2018, 07:51:30 am »
Husk - sæsonens vigtigste draft starter nu.

Fra seneste draft kom kun 7 ryttere, men sidste draft er altid lidt ekstra sløv. Bedst var Espen Kolby - ligner en rigtigt rigtigt stærk TT-dreng - han er en sjat fra Elmholts niveau (der stadig lider under en hovedevne der svarer til en nytrukket), men burde kunne køre top10 eller måske top5 i en tynd årgang - tror jeg.
Derudover er der lidt, der kan blive habil bredde i bakkebrosten og bjerge (evt. med bakker) - men ikke noget, der er sikkert afsætteligt :-)

I øvrigt 76 19-årige - i en efter min mening rigtigt stærk årgang, med adskillige ryttere, der kan vinde løb - men også huller, og visse løbstyper vi ønsker, som der ikke altid er med:
- Bjerg TT til Malte Fohlman (vil køre med om guld - især hvis der også er nedkørsel på den)
- Traditionelt bakkebrosten løb - gerne flere - uden sprint involveret! (guld, yea)
- Gerne 2xbjergløb - uden sprint, men gerne det ene med flad vej (guld, yea)
- Bakkeløbet må meget gerne være langt og med flad vej, da vores bakkebrostendrenge er mest habile her, tror jeg - vi vinder det ikke, men vores bakkebrostendrenge er så gode, at det nok skal gå.
(og vi jagter podie+ i både enkeltstart og flad sprint, men også med erkendelse af, at mindre kan blive acceptabelt)

Det vil være drømmescenarierne - men der er også løb, vi får det svært i. Jeg kigger på brosten, bjergbakke (som næste sæson meget gerne må være bjergtungt), og så står vi vist heller ikke for stærkt i bakkesprint.
Men alt i alt ligner det en sæson, hvor der kan jagtes guld igen på landeranglisten, og i det rette setup kan en af bakkebrostendrengene eller en af de to BjergMalter jagte guld på den individuelle.
« Last Edit: March 09, 2018, 08:34:42 am by Timidus »

Timidus

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #1107 on: March 12, 2018, 08:14:31 am »
Lort

Men op på den igen. For få point, og for meget til tyskerne - nu kun 300 point forspring, og det kan de sagtens tænkes at hente på prologen.

J Bendixen blev dog 2. bedst på U23, bedste tysker var kun 7. bedst, men de havde også 9., 11. og 12. bedste, mens vi også havde 13. og 16. bedste :-) Så efter lidt research på tyskernes niveau, tør jeg stadig godt håbe på guld - men jeg ved ikke helt, hvor godt den ligger - men umiddelbart, er det ikke nødvendigvis så skidt - jeg kan let se det gå begge veje, og jeg tror det bliver tæt.

Nåja. Nu må vi se. Den ringeste af tyskerne har vejrikon (fuld regn), mens både Pelle og Jim har en pind vind bonus.

Jeg har udtaget de 9. bedste på mit GV - men der havde været flere fine at tage af længere nede - i hvert fald hvis man ser mere på TT end prolog:

Jim Bendixen   20   73,56
Pelle Munch-Petersen   20   69,96
Johnni Andelund   20   69,55
Morten Øhrwald   20   68,15
Nickolai Mølgaard   20   66,76
Stefan Christensen   20   66,70
Lars Kølbæk   19   65,80
Johannes Enevoldsen   19   65,27
Heino Elmholt   19   65,21

På forhånd er det kun tyskerne, jeg frygter, men man ved i princippet aldrig, om nogen bomber overraskende mange point ind, men tyskerne var klart bedst på enkeltstarten, mens både Frankrig og Italien scorede 0 point (og det var ikke fordi de ikke havde udtaget ryttere)
1º Danmark      2405
2º Tyskland      2120   
3º Italien          2070   
4º Frankrig      1875
5º Australien      1700
« Last Edit: March 12, 2018, 01:04:46 pm by Timidus »

Timidus

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #1108 on: March 19, 2018, 08:42:43 am »
Ja dak! Og endelig

Det lugtede nu også mere af guld end sølv efter at jeg så på U23-resultatet for tyskerne på prologen, og vi scorede flere point end de gjorde (de havde dog også de 4! første pladser udenfor pointene), og tog dermed ret sikkert guld, mens tyskerne tog en flot sølvmedalje - deres første medalje på U21 i landeranglisten, og deres anden generelt.

En flot 3. plads til Jim Bendixen, og Pelle og Andelund med 100 point tilsammen, der alt i alt svarer meget godt til mine forventninger ud fra også u23-resultatet. Vi havde også 5., 6. og 7. bedste 19-årige - og de er ikke skabt til prologer, som sådan, de tre (Enevoldsen foretrækker dem, Kølbæk er god til begge dele, og Elmholt vil hellere have lange).

Det ærgrer mig stadig, Mollerup ikke nuppede to sejre - så havde han lagt delt et med en anden med to guld - hvem der så var blevet u21 mester eller om de begge var, aner jeg ikke :-)  I stedet blev han nummer to der.

Hollænderne endte faktisk med at nærme sig toppen.

1º Danmark   2730
2º Tyskland   2390   
3º Italien      2070 (6. medalje på u21 - de har én på u23 og ABS  :o )
4º Australien   1950   
5º Frankrig   1875   
6º Holland    1635   

Fedt med guld, det første jeg nupper overhovedet med et landshold - langt om længe kan man sige, omend jeg heller var med som landstræner under absolut bedste landsholdssæsoner - eller måske var det netop derfor, den periode var vores top sæsoner ;-)

- jeg jagter det gerne næste sæson igen med u21, hvor jeg tror vi har gode chancer - varslet af, vi havde bedste 19-årige resultat på tværs af alle løb med en 6. plads i bakkebrosten :D Jeg synes vi har flere virkelig klasse 19-årige kaptajner, men denne sæson var det også i særdeleshed bredden, der kørte den hjem, primært anledt af Mollerup som superstjernen - næste sæson kæmper 3-5 stykker i mine øjne om at være stjernén.

Håber andre orker en tur på U23 eller ABS :-)
« Last Edit: March 19, 2018, 11:11:40 am by Timidus »

Timidus

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #1109 on: March 24, 2018, 09:19:44 am »
Jens-Jørgen Christensen   20   66,17
Joakim Pander   20   64,40
Karl Emil Røjkjær   20   62,85
Carl-Johan Law   20   61,90 <--- Sol
Joakim Egedal   20   61,55 <--- sol
Mads Hansen   20   60,27 <---- sol
Nickolai S.Sølvtoft   20   58,02
Jesper Fredgaard   20   57,33
Tim Santus   19   56,89

Mange fine i kuldet som sådan. Heriblandt min egen 19-årige Tim Santus, der er god, men ikke på niveau med i hvert fald JJ Christensen - men han er heller ikke langt fra! Der er flere gode ryttere fra draften, men umiddelbart er Tim ham, jeg synes ser bedst ud (jeg træner i øvrigt sprint de næste 2-3 sæsoner, så det er perfekt)
Mads Hansen trænes desværre i sprint - han har ingen explsovitet med, og kunne ellers være blevet rigtigt fin i brosten. Her har han som sådan intet at gøre, men jeg har udtaget ham alligevel. Sølvtoft, Fredgaard og Røjkjær har bakkeevne med.

JJ skal ud og jagte sejr, og derudover håber jeg på lidt ekstra point. Løbet er lige vel tidligt for JJ, men værre er det ikke, og den korte distance passer ham faktisk perfekt.

Alt i alt ligner det en fin kalender for os. Prologen til sidst havde vi meget gerne skiftet ud med bjerg TT (hvor vi havde i hvert fald to VIRKELIG gode kort), men heldigvis er der et ok traditionelt bakkebrosten løb. HAvde også gerne set et bjergløb til, men nåja - to gange sprint med en vinderkandidat, er vel også ganske fint ;-)
« Last Edit: March 24, 2018, 10:04:38 am by Timidus »