Poll

Naar wat voor type renner heb je gezocht deze draft ronde?

klim
0 (0%)
heuvels
0 (0%)
kassei
0 (0%)
tijdrit
0 (0%)
sprinter
0 (0%)
ronderenner
0 (0%)
maakt niet uit, als t maar een hollander is
0 (0%)
maakt niet uit, als t maar een belg is
0 (0%)

Total Members Voted: 0

Voting closed: May 15, 2013, 05:27:57 pm

Author Topic: Draft IV  (Read 80225 times)

Vos

• Hero Member
  • SP0RTLIFE (1A) - - - Australia u23
    • View Profile
Re: Draft IV
« Reply #2670 on: September 19, 2018, 06:01:02 pm »
yep, zo bedoel ik het ook, misschien kwam ik te negatief over. Ik had gehoopt dat je een echt top-sprint-talent uit de draft zou halen, ook omdat je pas vrij laat in het seizoen aan een jeugd opleiding begon. En met minstens één zo'n top-sprint-talent ziet de opleiding er heel wat beter uit, maar misschien heb je al zo een renner of een paar van zulke renners aangekocht/gerecruteerd/gescout.

WinterIsComing

• Hero Member
  • WiC - 2C | Sons of Anarchy - Class of XXXV
    • View Profile
« Reply #2671 on: September 19, 2018, 06:04:16 pm »
We hebben gedurende het lopende seizoen inderdaad heel wat leuke Australische renners uit de draft kunnen plukken. Het belooft een hele mooie generatie te worden, al is het natuurlijk even afwachten of ze ook een goede talentrating hebben. Ik had de renner die door mij gedraft was al op het Aussie gedeelte van het forum gepost, maar bij deze hier ook nog eens:

James Stamer   Age : 19   Wage : 855
Stamina : 66   Sprint : 0   Climbing : 57
Flat : 27   Cobblestone : 38   Technique : 60
Downhill : 48   Hills : 61   Aggressiveness : 68

Time Trial : 20   Teamwork : 4   Experience : 0

Hij staat voor €1 te koop, heeft 2 boden.

Marnixstar

• Hero Member
  • TeamNextGeneration (3C)
    • View Profile
« Reply #2672 on: September 19, 2018, 11:51:15 pm »
yep, zo bedoel ik het ook, misschien kwam ik te negatief over. Ik had gehoopt dat je een echt top-sprint-talent uit de draft zou halen, ook omdat je pas vrij laat in het seizoen aan een jeugd opleiding begon. En met minstens één zo'n top-sprint-talent ziet de opleiding er heel wat beter uit, maar misschien heb je al zo een renner of een paar van zulke renners aangekocht/gerecruteerd/gescout.

Nee die heb ik helaas nog niet in de opleiding. Heb er nu 19, waarvan ik er nog wel een paar kan aanwijzen die eigenlijk niet goed genoeg zijn. Maar heb voorlopig de scout wel gestopt en het pullen ga ik ook stoppen binnenkort. Dan wordt de achterstand op sprint sowieso al wat te groot.

Het geld is er wel om een of meerdere toppers aan te trekken, dus nu nog wachten op het juiste moment. Had al eens bij de manager van Thijs Kleiman geinformeerd, maar helaas geen respons. Voor Vaughn mag je me zeker op de hoogte houden van het aantal boden dat er op hem staan. (In ieder geval 1 :P)

Werken jullie in Australie allemaal met hetzelfde bestand voor de lijstjes trouwens? Die zou ik ook wel willen gebruiken namelijk. De tijd van de lijstjes lijkt in NL wat verleden tijd, en ik beschik erg graag over vergelijkingsmogelijkheden.  :D