Poll

Stemmen we weer op de huidige BC's, of zijn er nieuwe gegadigden?

Ik stem op de huidige BC's
6 (66.7%)
ja, ik zou wel graag BC van de U21 willen worden! Ik ga de strijd aan met de BC.
0 (0%)
ja, ik zou wel graag BC van de U23 willen worden! Ik ga de strijd aan met de BC.
0 (0%)
ja, ik zou wel graag BC van het nationale team willen worden! Ik ga de strijd aan met de BC.
0 (0%)
Ik zou graag BC willen worden, als er een huidige BC wil stoppen.
1 (11.1%)
mijn stem gaat niet bij voorbaat naar de huiige BC's. Ik hoor graag ook nieuwe kandidaten.
2 (22.2%)

Total Members Voted: 6

Voting closed: March 12, 2013, 04:28:39 pm

Author Topic: (her) verkiezing BC's  (Read 20948 times)

Telamon

• Hero Member
  • Argonautjes 2A
    • View Profile
(her) verkiezing BC's
« on: March 07, 2013, 04:28:39 pm »
Tis weer bijna het eind van het seizoen. Betekent dat er weer BC verkiezingen komen.

Nu hebben we alweer een aantal seizoenen dezelfde BC's. Die hebben prima/zeer goed gepresteerd.

Kan me voorstellen dat die lekker willen doorgaan. Kan me ook voorstellen dat anderen ook wel een keer willen. Kan me ook voorstellen dat een BC best wil stoppen als er een goede gegadigde zich gaat melden. En ach, ik had zin in een nieuw poll'etje.. :)

Roept u maar: doorgaan met de huidige BC'? Of staat er een nieuwe BC kandidaat op?

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing - 1a
    • View Profile
Re: (her) verkiezing BC's
« Reply #1 on: March 07, 2013, 04:43:45 pm »
Ik stem op de huidige BC's. Alleen als er een BC echt mee wil stoppen, kan ik eventueel gaan overwegen om me kandidaat te stellen. Maar dit is voor mij dus absoluut geen must.

Telamon

• Hero Member
  • Argonautjes 2A
    • View Profile
« Reply #2 on: March 07, 2013, 05:57:32 pm »
1 stem op 'Ik zou graag BC willen worden, als er een huidige BC wil stoppen.'

WIC en ik zijn het niet....wie wel???

Telamon

• Hero Member
  • Argonautjes 2A
    • View Profile
« Reply #3 on: March 07, 2013, 06:00:36 pm »
Hoezo timing??

'Until next friday you can be candidate or vote your favorite to be NT manager if your are in 1st, 2nd or 3rd division.

Hasta el próximo viernes tu puedes ser candidato o votar tu favorito para ser seleccionador nacional si estás en 1ª,2ª o 3ª división.'

B.E-L

• Hero Member
  • kamikazepiloten
    • View Profile
« Reply #4 on: March 07, 2013, 06:36:02 pm »
Kreeg die mail inderdaad ook. Waar kan ik stemmen en vooral op wie moet ik stemmen?

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRolf - 1a
    • View Profile
« Reply #5 on: March 07, 2013, 06:39:27 pm »
Kreeg die mail inderdaad ook. Waar kan ik stemmen en vooral op wie moet ik stemmen?

Stemmen op wie jij denkt dat de beste bondscoach is. Je kan bij je NT pagina stemmen, misschien de moeite waard om even te wachten om te zien of er nog andere kandidaten zich beschikbaar stellen naast de huidige bondscoaches.

Zelf stel ik mezelf dus weer verkiesbaar. Dit jaar was weer spannend en ik ga graag nog een seizoentje door, leer nog steeds bij en de laatste paar ritten steeds meerdere renners in de punten gekregen. Iets wat daarvoor minder lukte.

RaboRuben

• Hero Member
  • 1a
    • View Profile
« Reply #6 on: March 07, 2013, 06:42:08 pm »
Ik mis de optie: ik zie graag keuze op wie ik kan stemmen, meerdere kandidaten dus.

In principe gun ik zoveel mogelijk spelers van harte de BC ervaring, dus de huidige bondscoaches, hoe prima ze ook presteren, zijn niet per definitie zeker van mijn stem.
Ik vind het vooral belangrijk dat de aanstaande BC's ook actief zijn op het forum, dus voor/na-beschouwingen, lijstjes, etc.
Als er een nieuwe speler is die daar actief in zal zijn en graag BC wil worden kan ik best overwegen op diegene te stemmen, wat verder niets ten nadele van de huidige bc's is uiteraard.

Aangezien alledrie de BC's zich weer kandidaat hebben gesteld zal een nieuwe kandidaat de strijd dus aan moeten gaan. Ik wil iig mensen met een BC ambitie oproepen zich daar niet door te laten weerhouden.
« Last Edit: March 07, 2013, 06:56:19 pm by RaboRuben »

B.E-L

• Hero Member
  • kamikazepiloten
    • View Profile
« Reply #7 on: March 07, 2013, 06:48:38 pm »
Gevonden, dank je!

Ik heb nog niet zo'n zicht wie een goed coach is en wie niet, dus ik laat me graag leiden door de rest  ;)

Telamon

• Hero Member
  • Argonautjes 2A
    • View Profile
« Reply #8 on: March 07, 2013, 07:03:57 pm »
Ik heb er een nieuwe optie bijgezet. Ook meen ik ingevuld te hebben dat je meerdere opties mag invullen, en dat je mag veranderen. Op mn iPad zie ik dat nu niet...

Ik zou nu ook de nieuwe optie aanvinken.

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing - 1a
    • View Profile
« Reply #9 on: March 07, 2013, 09:24:48 pm »
Ik heb er een nieuwe optie bijgezet. Ook meen ik ingevuld te hebben dat je meerdere opties mag invullen, en dat je mag veranderen. Op mn iPad zie ik dat nu niet...

Ik zou nu ook de nieuwe optie aanvinken.

Ik kan mijn stem ook niet meer herzien, maar ik zou net als Telamon inderdaad ook de laatste optie er bij aanvinken.

Argument van Ruben t.a.v. activiteit op het forum en het maken van voor- en nabeschouwingen vind ik ook wel sterk. Ik heb een tijdje geleden ook een opmerking hier over gemaakt op het forum, dat ik dat zeker bij de elite dit jaar wel een beetje heb gemist. Een aantal seizoenen geleden, toen ik net begon met het spelletje, postte Spammie meestal een mooie nabeschouwing met daarin ook wat uitleg over de verreden tactieken. Dat vond ik altijd mooi en alhoewel ik er zeker begrip voor heb dat daar niet altijd de tijd voor gevonden kan worden, heb ik dat wel een stukje gemist dit jaar.

SonicCycling

• Guest
« Reply #10 on: March 08, 2013, 09:22:26 pm »
Ik heb voor de laatste optie gekozen, al was het maar om aan te geven dat er zeker ruimte is voor een nieuw geluid.
Hoewel hij zich [nog] niet verkiesbaar heeft gesteld zou ik Ruben graag een keer als 1 van de BC's aan het werk zien.
Niks ten nadele overigens van de huidige BC's, jullie doen prima werk.  :)

RaboRuben

• Hero Member
  • 1a
    • View Profile
« Reply #11 on: March 08, 2013, 11:49:17 pm »
Ik heb voor de laatste optie gekozen, al was het maar om aan te geven dat er zeker ruimte is voor een nieuw geluid.
Hoewel hij zich [nog] niet verkiesbaar heeft gesteld zou ik Ruben graag een keer als 1 van de BC's aan het werk zien.
Niks ten nadele overigens van de huidige BC's, jullie doen prima werk.  :)
Bedankt voor het compliment.

Ik ben een paar seizoenen terug U23 BC geweest, volgens mij was ik de voorganger van Sjiz. Maar heb het nu echt veel te druk om zelfs maar de minimum tijd erin te steken die ik eraan zou willen besteden.
« Last Edit: March 08, 2013, 11:51:49 pm by RaboRuben »

B.E-L

• Hero Member
  • kamikazepiloten
    • View Profile
« Reply #12 on: March 13, 2013, 08:33:48 am »
De huidige BC's hebben niet echt veel concurrentie  ;D

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing - 1a
    • View Profile
« Reply #13 on: March 13, 2013, 09:23:12 am »
De huidige BC's hebben niet echt veel concurrentie  ;D

Klopt.

Toch blijf ik het jammer vinden dat Spammie niets van zich laat horen in het NT topic. Ik zou graag van hem horen hoe het met zijn beschikbaarheid en motivatie voor het volgend seizoen gesteld is. Ik weet niet wat de reden is van zijn verminderde activiteit, maar vind dit wel opvallend de laatste tijd.

B.E-L

• Hero Member
  • kamikazepiloten
    • View Profile
« Reply #14 on: March 13, 2013, 11:04:25 am »
Hij heeft zichzelf toch herverkiesbaar moeten stellen (of werkt dat hier niet zo?), dus dan zal hij wel gemotiveerd zijn voor nog een seizoen.