Poll

Stemmen we weer op de huidige BC's, of zijn er nieuwe gegadigden?

Ik stem op de huidige BC's
6 (66.7%)
ja, ik zou wel graag BC van de U21 willen worden! Ik ga de strijd aan met de BC.
0 (0%)
ja, ik zou wel graag BC van de U23 willen worden! Ik ga de strijd aan met de BC.
0 (0%)
ja, ik zou wel graag BC van het nationale team willen worden! Ik ga de strijd aan met de BC.
0 (0%)
Ik zou graag BC willen worden, als er een huidige BC wil stoppen.
1 (11.1%)
mijn stem gaat niet bij voorbaat naar de huiige BC's. Ik hoor graag ook nieuwe kandidaten.
2 (22.2%)

Total Members Voted: 6

Voting closed: March 12, 2013, 04:28:39 pm

Author Topic: (her) verkiezing BC's  (Read 20931 times)

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRolf - 1a
    • View Profile
Re: (her) verkiezing BC's
« Reply #15 on: March 13, 2013, 11:10:07 am »
Jup, je moet zelf nog even klikken net als iedereen. Gaat gelukkig niet automatisch(zou kunnen betekenen dat je niet meer wilt en toch BC wordt).

B.E-L

• Hero Member
  • kamikazepiloten
    • View Profile
« Reply #16 on: March 13, 2013, 11:30:17 am »
Ok, dan neem ik aan dat het met de motivatie wel goed zit  :)

RaboRuben

• Hero Member
  • 1a
    • View Profile
« Reply #17 on: March 13, 2013, 12:06:53 pm »
De huidige BC's hebben niet echt veel concurrentie  ;D

Klopt.

Toch blijf ik het jammer vinden dat Spammie niets van zich laat horen in het NT topic. Ik zou graag van hem horen hoe het met zijn beschikbaarheid en motivatie voor het volgend seizoen gesteld is. Ik weet niet wat de reden is van zijn verminderde activiteit, maar vind dit wel opvallend de laatste tijd.
Ik ben het wel met je eens hoor. Je kan natuurlijk ook altijd even een pm sturen.

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing - 1a
    • View Profile
« Reply #18 on: March 13, 2013, 02:28:47 pm »
De huidige BC's hebben niet echt veel concurrentie  ;D

Klopt.

Toch blijf ik het jammer vinden dat Spammie niets van zich laat horen in het NT topic. Ik zou graag van hem horen hoe het met zijn beschikbaarheid en motivatie voor het volgend seizoen gesteld is. Ik weet niet wat de reden is van zijn verminderde activiteit, maar vind dit wel opvallend de laatste tijd.
Ik ben het wel met je eens hoor. Je kan natuurlijk ook altijd even een pm sturen.

Tsja, voor een bondscoach lijken me dit topic en het NT topic toch niet de laatste plaatsen waar je je af en toe laat zien ;)

Ik ga er nog altijd van uit dat Spammie een goede reden heeft voor zijn minder actieve periode, en hoop dat hij volgend seizoen weer fris aan de start zal verschijnen.  :)

Hij heeft vandaag nog wel in het spel ingelogd...

Spammie

• Guest
« Reply #19 on: March 13, 2013, 05:11:51 pm »
Ik log dagelijks in. Ik zal dadelijk ook even de lijsten online zetten.

Verminderde activiteit heeft vooral te maken met enorme drukte even in de weekenden, maar dat is per april weer over :-)

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing - 1a
    • View Profile
« Reply #20 on: March 13, 2013, 08:28:10 pm »
Ik log dagelijks in. Ik zal dadelijk ook even de lijsten online zetten.

Verminderde activiteit heeft vooral te maken met enorme drukte even in de weekenden, maar dat is per april weer over :-)

Kijk, dat wilde ik horen  :D  Mijn stem heb je.

Een nieuwe paus is gekozen, en Spammie is ook weer terug. Mijn dag kan niet meer stuk  ;) :P

Spammie

• Guest
« Reply #21 on: March 13, 2013, 10:38:28 pm »
Buiten dit spelletje om ben ik ook nog voetbalscheidsrechter. Op redelijk hoog niveau, o.a. landelijke jeugd. Ze hebben daar een rapportagesysteem ook en ik stond halverwege bovenaan. Toen besloot men vanuit het talententrajectgebeuren daar dat ik maar senioren moest gaan fluiten. Dat wilde ik aan het begin van het seizoen al, maar dat zou dat zou dan niveau 4e/5e klasse zijn. Daar had ik geen zin in; ik wilde 2e/3e klasse. Zou gezien mijn positie bij de jeugd ook gerechtvaardigd zijn m.i., maar het kon niet.

Afijn, lekker promotie gemaakt en jeugd blijven fluiten op zaterdag altijd, maar toen moest ik toch senioren fluiten. Dat ik dat de twee seizoenen daarvoor ook had gedaan op niveau 5e klasse was ze blijkbaar ontschoten  (ik sta er goed op blijkbaar  ::)), want het zou goed zijn voor mij om veel weerstand te krijgen blablabla, want ik ben niet zo groot blabla. Allemaal onzinargumenten en flauwekul. Maar goed, ik mocht dus 2e/3e klasse fluiten op zondag. Ik zou alleen niet gerapporteerd worden, want dat mocht dan weer niet. Wel zou ik begeleiding krijgen.

Nu zijn we zeven wedstrijden onderweg, en ik heb geen begeleiding gezien. Ik vind ook niet dat ik daar zelf om moet vragen trouwens. Maar gezien het feit dat men niet eens heeft geweten dat ik de twee seizoenen daarvoor ook seniorenvoetbal heb gefloten (in de kelder van het amateurvoetbal, en me daar ook uitstekend staande heb gehoudden), had ik toch wel rap iemand verwacht. Niet dus.

Dus nu heb ik er genoeg van en stop ik er weer lekker me op de zondag. Ik kan mijn tijd beter besteden, want van tripjes naar Anna Paulowna en Wieringerwerf word je ook niet vrolijk.

Slasher

• Guest
« Reply #22 on: May 18, 2013, 11:20:15 am »
Oorspronkelijk had ik geen plannen om me verkiesbaar te stellen. Maar ik gooi wat ijzer op het vuur om het misschien nog spannend te maken. Dus ik stel me kandidaat voor de u23.

- Waarom de u23? Hier ging ik 4 seizoenen geleden ook voor, toen was het op 1 stem na niet gelukt.
- Wat onderscheidt mij van andere BC's? Ik ben zo nu en dan te vinden op de chat en heb hierdoor veel contacten met de top managers uit de eerste divisie. Tevens ben ik op die manier snel bereikbaar voor vragen als je mij daar kunt vinden.
- Waarom moeten jullie mij kiezen? Het is weer eens tijd voor van vernieuwends ;)

RaboRuben

• Hero Member
  • 1a
    • View Profile
« Reply #23 on: May 18, 2013, 11:57:09 am »
Altijd leuk, nieuwe BC-kandidaten. :)

Ik hoop dat er nog meer mensen zich kandidaat gaan stellen! Ik ben benieuwd.

Iedereen iig alvast succes gewenst.

SonicCycling

• Guest
« Reply #24 on: May 18, 2013, 12:10:32 pm »
- Waarom de u23? Hier ging ik 4 seizoenen geleden ook voor, toen was het op 1 stem na niet gelukt.

Gok je nu op mijn beloofde stem?   :o  :P

Om het goed te maken heb je mijn stem alvast.  :)

Bij deze.  :)

Telamon

• Hero Member
  • Argonautjes 2A
    • View Profile
« Reply #25 on: May 22, 2013, 09:07:53 pm »
Zojuist gestemd. Heel lang gewikt en gewogen, tenslotte gekozen voor Spammie, Davici en Slasher.

stainie

• Guest
« Reply #26 on: May 22, 2013, 09:15:23 pm »
Wie zijn de kandidaten bij de Nederlanders?

Themasterofcm

• Hero Member
  • Kilometervreters - 3h
    • View Profile
« Reply #27 on: May 22, 2013, 09:42:26 pm »
Wie zijn de kandidaten bij de Nederlanders?

Alleen Spammie, Davici en Slasher.

Zelf zou ik wel willen, maar voorlopig weet ik echt nog te weinig, en is de zomer nou niet bepaald gunstig

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRolf - 1a
    • View Profile
« Reply #28 on: May 22, 2013, 09:51:48 pm »
De enige manier om het te leren is het gewoon eens te doen. Simpel als dat. Je leert echt super veel en super snel als BC. Als je een goed verhaal hebt en eerlijk bent zullen er vast mensen op je willen stemmen om je een kans te geven.

RaboRuben

• Hero Member
  • 1a
    • View Profile
« Reply #29 on: May 22, 2013, 10:07:18 pm »
Plus je kan ook altijd ondersteuning vragen natuurlijk. :)