Poll

Stemmen we weer op de huidige BC's, of zijn er nieuwe gegadigden?

Ik stem op de huidige BC's
6 (66.7%)
ja, ik zou wel graag BC van de U21 willen worden! Ik ga de strijd aan met de BC.
0 (0%)
ja, ik zou wel graag BC van de U23 willen worden! Ik ga de strijd aan met de BC.
0 (0%)
ja, ik zou wel graag BC van het nationale team willen worden! Ik ga de strijd aan met de BC.
0 (0%)
Ik zou graag BC willen worden, als er een huidige BC wil stoppen.
1 (11.1%)
mijn stem gaat niet bij voorbaat naar de huiige BC's. Ik hoor graag ook nieuwe kandidaten.
2 (22.2%)

Total Members Voted: 6

Voting closed: March 12, 2013, 04:28:39 pm

Author Topic: (her) verkiezing BC's  (Read 20930 times)

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing - 1a
    • View Profile
Re: (her) verkiezing BC's
« Reply #30 on: May 22, 2013, 10:09:52 pm »
Misschien dat ik me na volgend seizoen een keer kandidaat ga stellen. Met de zomer in aantocht (al lijkt het niet zo als je naar buiten kijkt), twijfelde ik of ik er het komende seizoen al voor moest gaan. Het kan namelijk zijn dat ik een aantal dagen/weken wat minder actief ben. Als het om mijn eigen account gaat vind ik dat niet zo'n ramp, maar als je je land vertegenwoordigt vind ik dat je een andere verantwoordelijkheid hebt. Dus heb ik me uiteindelijk geen kandidaat gesteld.

Voor nu heb ik alle vertrouwen in de kandidaten voor het komend seizoen!

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRolf - 1a
    • View Profile
« Reply #31 on: May 22, 2013, 10:28:12 pm »
Dat ken ik ;') Daarom zelf ook niet voor nog een rondje gegaan, had het wel gewild maar als je de eerste 3 weken van het seizoen mist moet je het niet doen. Ik had wel gehoopt wat meer kandidaten te zien voor de posities.

SonicCycling

• Guest
« Reply #32 on: May 23, 2013, 12:14:25 am »
Als het zo door gaat is het na het volgende seizoen gewoon alweer herfst, ik kan niet wachten voor de lente begint.

Slasher

• Guest
« Reply #33 on: May 23, 2013, 02:18:14 pm »
Ik deed alleen maar mee voor de sier. Nu moet ik het straks nog gaan waarmaken ook. Oei, als dat maar goed gaat :-[

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing - 1a
    • View Profile
« Reply #34 on: August 07, 2013, 01:52:16 pm »
Ik heb besloten om mezelf kandidaat te stellen als U23-bondscoach voor Seizoen 13. Ik ben momenteel door mijn zomervakantie even iets minder actief op het forum, maar ik denk dat ik me de afgelopen maanden wel heb laten zien als actief lid van de NL gemeenschap.

Als ik wordt gekozen, ga ik voor een actieve inzet op het forum middels voor- en nabeschouwing per rit. Ik hoop op een goede samenwerking met de andere bondscoaches voor wat betreft selecties, GV-berekeningen en tactiek. Ik ben er van overtuigd dat ik tactisch al één en ander weet en kan en de basisprincipes van het spel onderhand wel onder de knie heb, maar even aan de andere kant weet ik dat ik nog heel wat fijne kneepjes zal kunnen leren van de andere, wellicht nog meer ervaren bondscoaches. Sowieso heb ik natuurlijk nog geen ervaring met ritten met zo veel renners, dus qua tactiek hoop ik te kunnen rekenen op enige bijstand.

Ik heb nu nog niet echt een realistisch beeld van de kwaliteit van de generatie/selectie voor volgend seizoen, en veel hangt natuurlijk af van de kalender, die nog niet bekend is, dus het is nog te vroeg om een voorspelling te doen voor wat betreft resultaten voor volgend seizoen.
« Last Edit: August 07, 2013, 02:03:18 pm by WinterIsComing »

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRolf - 1a
    • View Profile
« Reply #35 on: August 07, 2013, 02:23:42 pm »
Na een seizoen geen BC geweest te zijn na 4 seizoenen U23 BC heb ik me besloten kandidaat te stellen voor de Elite van Olland.

In mijn vier seizoenen bij de U23 heb ik voor mijn gevoel steeds een stap gemaakt met taktieken en rituitslagen. Waar ik het eerste seizoen met De Kort de individuele trui won en 2e werd in het landenklassement lag dat voor mijn gevoel toen meer aan de kwaliteit van de renners, met De Kort viel bijna niet te verliezen, dan aan de uitzonderlijke taktieken. Uiteraard waren het gewoon goede taktieken anders haal je die resultaten niet maar het was een sterke lichting.
Toen ik in mijn vierde seizoen met Schoonjans de U23 individuele titel en het landenklassement won had ik veel meer het gevoel dat het ook deels door mij kwam. Schoonjans stond toen net niet in het dream team bij de klimmers maar wist wel twee ritten te winnen.

De reden om voor de elite te kiezen is een heel simpele. De renners die ik bij de U23 als kopman heb gecoached zijn bijna volwassen genoeg om ook bij de elite een rol te gaan spelen. Het lijkt me leuk om die renners weer te coachen. Daarbij denk ik dat ik nu genoeg ervaring op een hoog niveau heb in het spel om het ook te kunnen.

Ik ben van plan net als ik bij de U23 deed elke rit voor en nabeschouwingen te geven. Dat ging volgens mij prima. Daarbij zou ik graag de lijsten van Spammie doorzetten. Zelf vond ik het altijd erg fijn om eens in de zoveel tijd een update te krijgen van waar mijn talenten stonden.

RaboRuben

• Hero Member
  • 1a
    • View Profile
« Reply #36 on: August 07, 2013, 02:29:11 pm »
Oeh, twee verse kandidaten. En de verhalen klinken iig al goed.
Uiteraard hoop ik op nog meer aanmeldingen zodat er wellicht zelfs voor het eerst in seizoenen weer wat te kiezen valt. :)

Slasher

• Guest
« Reply #37 on: August 07, 2013, 06:57:21 pm »
Zoals al aangekondigd zou ik me ook kandidaat stellen voor de elite. Dit in overleg met Spammie die aangaf dat hij minder actief zou zijn. Ik heb een seizoen u23 achter de rug. We zijn lange tijd in de race geweest om het landenklassement te winnen, maar een 2e plaats bleek het maximaal haalbare. Het ging lange tijd tussen België en Nederland, maar de Belgen bleken niet te kloppen door keer op keer stevige resultaten neer te zetten. In de breedte hadden we te weinig renners om serieus te concurreren, vooral in de tijdritten (3 stuks).

Ik ben vaak te vinden op het forum/chat, contact regelmatig met teams wbt training van renners zowel bij NLse als buitenlandse teams. Dit heb ik in de u23 iig veel gedaan. Bij de elite zal ik dit natuurlijk ook doen als ik gekozen wordt. Het is als BC overzichtelijk welke renners hoge prioriteit hebben voor een goede training. Het voordeel is dat ik veel Spaanse teams regelmatig spreek en weet wat hun trainingsplannen zijn. Qua lijsten wil ik in de eerste week sowieso een lijstje maken van alle disciplines, en dit zal ik om de tijd blijven doen. 

Volgens mij kan ik een aanwinst zijn voor het NT, omdat ik denk de ritten goed te kunnen lezen op tactisch gebied. In de u23 heb ik veel geëxperimenteerd, en dit bleek vaak succesvol. Ook in 1a streef ik steeds meer naar topresultaten, en dat gaat nu vrij aardig getuige mijn 6e plaats. Ik denk dat NL zeker kan concurreren met de Spanjaarden om de 1e plaats.

Telamon

• Hero Member
  • Argonautjes 2A
    • View Profile
« Reply #38 on: August 07, 2013, 07:16:31 pm »
En wat doet Davici?

Davici

• Hero Member
  • CCT
    • View Profile
« Reply #39 on: August 07, 2013, 08:47:07 pm »
Komend seizoen ga ik weer voor u21. Het is denk ik een stuk sterkere generatie in vergelijking met het huidige seizoen met een aantal leuke talentjes. Al denk ik niet dat we het landenklassement er mee kunnen winnen. Vooral omdat we in de tijdritten waarschijnlijk nauwelijks punten zullen gaan pakken.  Er zitten wel een aantal talenten tussen waarmee we ritoverwinningen kunnen pakken. Al zal het er sterk afhankelijk van zijn of de juiste ritten op het programma komen te staan.

SonicCycling

• Guest
« Reply #40 on: August 07, 2013, 11:35:25 pm »
Ah mooi, eindelijk weer echte verkiezingen.  :)
Ik hoop wel dat er weer lijstjes gepost gaan worden voor de U23 en de Elite.

Slasher

• Guest
« Reply #41 on: August 16, 2013, 08:43:02 am »
Sjiz heeft 6 stemmen en ik 4. Dat betekent dat Sjiz het mag gaan doen. Proficiat, ik heb er alle vertrouwen in dat je die rol uitstekend kan invullen! :)

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRolf - 1a
    • View Profile
« Reply #42 on: August 16, 2013, 10:13:28 am »
Ah, ik ben het geworden. Bedankt allemaal voor de stemmen. Ik zal er het beste van maken!

RaboRuben

• Hero Member
  • 1a
    • View Profile
« Reply #43 on: October 17, 2013, 12:32:40 pm »
Ik heb mezelf kandidaat gesteld voor de U21.
Nu ik vers afgestudeerd en werkzoekend ben heb ik er weer even de tijd voor. :)

Voorlopig is er geen concurrentie voor me, maar als ik idd de U21 bondscoach wordt kunnen jullie van mij verwachten:
-Veel CFF-ervaring in het algemeen.
-Ervaring van de U23 die ik een aantal seizoenen terug heb geleid, waarbij ik zeer succesvol was met verscheidene ritzeges en de overwinning in het landenklassement (allemaal primeurs voor de Nederlandse U23 destijds).
-Voor- en nabeschouwingen bij elke rit.
-Lijstjes. Heb ik nog niet eerder gedaan (vorige keer deed Spammie nog alles), dus wat ondersteuning daarin van ervaringsdeskundigen zou welkom zijn. Ik denk dat ik de lijstjes om de week zal publiceren. Heb al vaak aangegeven dat 1 keer in de twee weken wat mij betreft voldoende is voor een goed voortgangsoverzicht. Uitzondering zal wellicht gemaakt worden in het begin van het seizoen waarin er hopelijk lekker veel Nederlandse 19-jarigen gepulled zullen worden.
-Dat brengt mij bij het laatste punt: ik zal ook actief het pullen promoten en de pulls in de gaten houden om waar nodig managers te kunnen benaderen om het trainingsschema voor Nederlandse toptalenten mee te bespreken.

Ik hoop op jullie stem! (Concurrentie of niet.)
« Last Edit: October 18, 2013, 06:39:02 pm by RaboRuben »

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRolf - 1a
    • View Profile
« Reply #44 on: October 17, 2013, 12:54:51 pm »
Ik heb mij weer verkiesbaar gesteld voor een tweede termijn als elite bondscoach.

Eerder 4 seizoenen U23 geleid met 2 keer winst in het landenklassement en 2 keer in het individuele klassement. Dit seizoen ben ik al elite bondscoach. Tot nu toe gaat het goed. Met 5 podiumplekken in 9 races en een tweede plek (en een goede kans op winst) in het tussenklassement verloopt het seizoen goed.

In mijn vorige verkiezingsspeech heb ik beloofd om net als bij de U23 elke week een uitgebreide voor en nabeschouwing te geven, actief te blijven op fora en de lijstjes van Spammie door te zetten. Ik heb me aan al deze beloftes gehouden en ben van plan op deze voet door te gaan.

Zelf beleef ik nog veel plezier aan het BCschap en heb ik het idee nog elke race te verbeteren. Volgend seizoen hoop ik weer mee te doen om de winst in het landenklassement. Dat moet zeker kunnen want dit seizoen ging het heel goed, er was ook nog ruimte voor verbetering.

Geen schokkende dingen dus in mijn aankondiging. Ik ben ik al wat langer BC van verschillende Nederlandse teams en heb mijn beleid al die tijd redelijk gelijk gehouden. Jullie weten wat je aan me hebt, ik vind het leuk en doe het graag nog een seizoen.