Poll

Stemmen we weer op de huidige BC's, of zijn er nieuwe gegadigden?

Ik stem op de huidige BC's
6 (66.7%)
ja, ik zou wel graag BC van de U21 willen worden! Ik ga de strijd aan met de BC.
0 (0%)
ja, ik zou wel graag BC van de U23 willen worden! Ik ga de strijd aan met de BC.
0 (0%)
ja, ik zou wel graag BC van het nationale team willen worden! Ik ga de strijd aan met de BC.
0 (0%)
Ik zou graag BC willen worden, als er een huidige BC wil stoppen.
1 (11.1%)
mijn stem gaat niet bij voorbaat naar de huiige BC's. Ik hoor graag ook nieuwe kandidaten.
2 (22.2%)

Total Members Voted: 6

Voting closed: March 12, 2013, 04:28:39 pm

Author Topic: (her) verkiezing BC's  (Read 20947 times)

RaboRuben

• Hero Member
  • 1a
    • View Profile
Re: (her) verkiezing BC's
« Reply #765 on: June 17, 2017, 09:59:42 am »
Succes en veel plezier komend NT seizoen mannen!

Ricoo

• Sr. Member
  • CaptainOrange (1a)
    • View Profile
« Reply #766 on: June 17, 2017, 03:11:46 pm »
Thx!

Om in te komen een klimtijdrit, dus er zal nog niet te veel tactisch geblunderd worden.

Ik lees hier en daar al dat de Nederlandse lichting 22-jarigen niet al te best is, dus alle verwachtingen maar zo snel mogelijk naar een laag niveau brengen.  ;)

Ben nog wel op zoek naar het Excel-bestand voor de lijstjes en de percentages die gebruikt worden om de lijstjes in de verschillende categorieën te produceren.

B.E-L

• Hero Member
  • kamikazepiloten
    • View Profile
« Reply #767 on: June 17, 2017, 08:22:53 pm »
Succes aan alle nieuwe BC's  :)

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing - 1a
    • View Profile
« Reply #768 on: August 26, 2017, 01:05:58 pm »
Goede opkomst bij de Nederlandse verkiezingen  :P

Succes allemaal dit seizoen!

reekse

• Sr. Member
  • Der Nationaltrainer der Elite in den Niederlanden
    • View Profile
« Reply #769 on: August 26, 2017, 04:27:23 pm »
Haha, wauw allemaal 1 stem. Hopelijk trekt het enthousiasme weer aan als de zomer voorbij is. Dan zit iedereen weer in z'n normale ritme. Misschien goed om binnenkort ook weer een keer campagne te voeren om nieuwe mensen aan te trekken.

AJFactoryCycling

• Hero Member
  • AJFactoryCycling - 1A
    • View Profile
« Reply #770 on: August 26, 2017, 08:41:56 pm »
Haha, wauw allemaal 1 stem. Hopelijk trekt het enthousiasme weer aan als de zomer voorbij is. Dan zit iedereen weer in z'n normale ritme. Misschien goed om binnenkort ook weer een keer campagne te voeren om nieuwe mensen aan te trekken.

Agreed, is al een tijdje geleden dat er nieuwe actieve Nederlandse en Belgische managers bijkwamen.

WVAchteruit

• Hero Member
  • Divisie 1a
    • View Profile
« Reply #771 on: October 27, 2017, 10:17:54 am »
Ik heb me vandaag kandidaat gesteld als U21 bondscoach. Ik heb het afgelopen jaar het internationale circus minder gevolgd, maar zou het leuk vinden om komend seizoen daar actief mee aan de slag te gaan. Waarom:
- Ik heb een aantal jaren ervaring opgedaan in de hoogste divisie en daarin een overwinning weten te boeken en meerdere podia, dit in diverse soorten ritten
- Ik vind het leuk om talenten te volgen, zeker als ze zich nog snel ontwikkelen op deze jonge leeftijd
- Volgend jaar zal ik weinig tijd aan mijn eigen team besteden, omdat ik wil degraderen (gaat dit jaar niet lukken).

Mijn beloftes:
- Ik wil minstens elke 2 weken lijsten gaan maken, zodat managers worden gestimuleerd om Nederlanders te pullen/scouten
- De beste renners rijden altijd. Dat wil zeggen in ieder geval de statistisch beste 4 en de beste 2-3 U20 (mogelijke uitzondering de eerste 2 wedstrijden).
- Qua resultaten kan ik niets beloven
- Elke week zal ik een voor- en nabeschouwing plaatsen

Ricoo

• Sr. Member
  • CaptainOrange (1a)
    • View Profile
« Reply #772 on: October 27, 2017, 11:49:19 am »
Ik heb me kandidaat gesteld voor het NT. Ik heb nog 2 Nederlandse rijders die wel wat ervaring kunnen gebruiken en het bondscoachschap lijkt me daarvoor bij uitstek geschikt  8)

Daarnaast ga ik proberen om Nederland weer voor het podium mee te laten doen. Dat is afgelopen seizoen in de U23 goed gelukt en hoewel ik denk nog wel het één en ander bij te kunnen leren op tactisch gebied, lijkt het me mooi om het NT van Nederland weer mee te laten rijden voor de prijzen.

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing - 1a
    • View Profile
« Reply #773 on: October 27, 2017, 12:12:18 pm »
Ik heb me kandidaat gesteld voor het NT. Ik heb nog 2 Nederlandse rijders die wel wat ervaring kunnen gebruiken en het bondscoachschap lijkt me daarvoor bij uitstek geschikt  8)

;D ;D

reeekse

• Full Member
  • Reekse_Verkuhss - 2b
    • View Profile
« Reply #774 on: October 27, 2017, 12:24:36 pm »
Haha :)

combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 1a
    • View Profile
« Reply #775 on: October 28, 2017, 12:10:12 am »
Hup Ricoo en WVAchteruit!

reeekse

• Full Member
  • Reekse_Verkuhss - 2b
    • View Profile
« Reply #776 on: October 30, 2017, 01:47:25 pm »
Ik heb mezelf kandidaat gezet bij u23. Zag een nieuw onbekend Spaans team. Van dat team weten we helemaal niks. Ik zal het niet zo goed doen als Rico, maar ik probeer wel voor iedere discipline de juiste renners op te stellen. Kan helaas niet mn eigen renners opstellen  :(