Author Topic: Eindeseizoensevaluatie en doelstellingen voor volgend  (Read 20277 times)

Kleintje91

• Full Member
  • AVP - 2a
    • View Profile
Re: Eindeseizoensevaluatie en doelstellingen voor volgend
« Reply #525 on: August 13, 2018, 03:34:16 pm »
Om ook maar eens doelstellingen te zetten, zeker nu het voorseizoen op zijn eind loopt en de serieuze wedstrijden al bezig zijn.
Lagere divisie nog, dus mag ik nogal ambiteus zijn

Doelstellingen resultaten:
- Top 5 in de 3 grote rondes
- Top 3 in minstens 3 kleine rondes
- Winst 1 kleine ronde
- Winst RVV/Paris-Roubaix/Amstel Gold/LBL/Waalse pijl
- Winst tijdrijden
- Winst in etappes van alle grote & kleine rondes

Algemene Resultaten:
- Top 3 ploegenklassement (Seizoen)
- Top 3 Individueel klassement (Seizoen)

Doelstelling ontwikkeling:
- Samenstelling van een ploeg waarmee ik ook na promotie mee kan strijden in de top 5/3
- Favorieten behouden op kassei/heuvel gebied en top 10 klimmers in een volgende divisie
- Financieel gezond blijven en goed sparen (punten + prijzengeld) om volgend voorseizoen echte toppers aan te kunnen schaffen

Hier mag het wel bij blijven (Voorlopig op schema qua etappe winsten, en na winst in de Omloop en meerdere kasseien/heuvel koersen zien de vooruitzichten voor de klassiekers er ook goed uit!

Achteruit kijken naar doelstellingen is altijd leuk, zeker als je het meeste af kan strepen.
om het rijtje compleet te hebben.

Doelstellingen resultaten:
- Giro 5e, Tour 1e & Vuelta 4e. Dit doel is dus afgetikt!
- TA 3e, PN 2e, Duitsland Tour 1e, Eneco 1e. Hiermee dus ook dit doel afgetikt!
- Afgetikt (Zie rijtje punt 2)
- 1e: San Remo - E3. 2e: B pijl - RVV - PR - LBL. 3e: Waalse pijl. Geen slecht rijtje, met San Remo als bonus maar doel niet officieel afgetikt!
- Aantal tijdritten in rondes gewonnen, niet het gewenste resultaat
- Driedubbeldik afgetikt

Algemene resultaten:
- 2e in het ploegenklassement en dus afgetikt
- de huidige nr 2 & 3 in de stand en dus afgetikt

Doelstellingen ontwikkelingen:
- Denk dat ik een aardige ploeg heb verdeeld over heuvels/kasseien/rondes waarmee ik ook in divisie 2 kan meekomen.
- Gaat straks pas duidelijk worden
- Financieel een heel goed jaar gehad en vele nieuwe top aanwinsten kunnen werven, met de bonussen straks in het voorseizoen nog eens goed gaan rondkijken

Nieuwe doelstellingen denk ik nog hard over na, geen idee wat er in divisie 2 te wachten staat. Moet ik nog even een ei over leggen.

Na afgelopen seizoen dicht tegen de top 5 gezeten te hebben wil ik dat kunstje met zoveel mogelijk punten nog eens herhalen.
Met het prijzengeld een topper erbij gehaald voor de Giro en enkele kleine rondes om nog meer te scoren.
Dan met het prijzengeld van komend seizoen nog een topper of 2 erbij om volgend seizoen echt voor top 3 in divisie 2 mee te kunnen gaan doen.

Moet zeggen dat ik voorlopig heel content ben met mijn ontwikkeling. Voldoende top 10 en top 5 notering in divisie 2A en dat wil ik dit jaar doorzetten.
Iets meer podiumplaatsen erbij en iets hoger in de eindklasseringen van de rondes ipv een net aan top 10 in het AK

Angovis

• Sr. Member
  • TAC🇳🇱
    • View Profile
« Reply #526 on: August 13, 2018, 03:56:30 pm »
Mijn Doelstellingen zijn in Principe simpel
Top 5 van Divisie 3E, wat gelijk staat aan promotie naar Divisie 2
Ik denk dat het een heel realistisch doel is

Kleintje91

• Full Member
  • AVP - 2a
    • View Profile
« Reply #527 on: August 14, 2018, 04:32:15 pm »
Mijn Doelstellingen zijn in Principe simpel
Top 5 van Divisie 3E, wat gelijk staat aan promotie naar Divisie 2
Ik denk dat het een heel realistisch doel is

Dan hoop ik je daarin divisie 2 te mogen ontvangen!
Zou wel weer leuk zijn met een actief forum lid de strijdt te voeren.

Tomas

• Jr. Member
  • **
  • Divisie 4b3 berenkracht
    • View Profile
« Reply #528 on: August 14, 2018, 08:44:10 pm »
Ik ga men jeugdopleiding dit seizoen verkopen en ook proberen  divisie 2 te halen

Ricoo

• Hero Member
  • CaptainOrange (1a)
    • View Profile
« Reply #529 on: August 14, 2018, 09:36:50 pm »
Ehh, je bent nog geen jeugdopleiding gestart...

Angovis

• Sr. Member
  • TAC🇳🇱
    • View Profile
« Reply #530 on: August 15, 2018, 10:35:06 am »
Ehh, je bent nog geen jeugdopleiding gestart...

+1

WinterIsComing

• Hero Member
  • WiC - 2C | Sons of Anarchy - Class of XXXV
    • View Profile
« Reply #531 on: August 15, 2018, 10:58:27 am »
Ik ga men jeugdopleiding dit seizoen verkopen en ook proberen  divisie 2 te halen

Je hebt in ieder geval een leuk bedrag opgehaald met je draftrenner. Daar kun je wellicht een aantal versterkingen voor halen die je naar de 2e divisie kunnen loodsen.

Misschien wel een idee om een aantal oudere renners te halen voor de punten, en tegelijkertijd een aantal 19-jarigen van eenzelfde categorie bij elkaar te verzamelen die je vervolgens kunt gaan optrainen?

WVAchteruit

• Hero Member
  • Divisie 1a
    • View Profile
« Reply #532 on: August 19, 2018, 11:12:44 am »
Helemaal fijn zijn hoogbejaarde renners. In dit spel worden renners na hun 32ste heel snel minder waard, terwijl ze zeker nog een paar jaar meekunnen (als ze ooit echt goed waren). Zo haalde ik voor een paar ton een zilveren kasseirenner, omdat hij al 34 was (en betaalde waarschijnlijk nog te veel). Voor de 3e divisie kun je met bronzen renners promoveren (en een enkele zilveren). Een team halfvol met bejaarde bronzen renners heb je al voor een paar ton en dan kun je daarnaast wat talenten optrainen voor de toekomst.

WVAchteruit

• Hero Member
  • Divisie 1a
    • View Profile
« Reply #533 on: September 20, 2018, 11:05:27 am »
Komend seizoen ga ik het team ombouwen. We gaan ons puur op het vlakke richten en iedereen die kan klimmen of echt heuvels over komt staat te koop voor een spotprijs. Het doel is om af en toe een topresultaat te boeken, in plaats van overal een beetje meerijden. De doelstellingen zijn dan ook:
  • De sprintkern uitbrijden met 1 of 2 renners, mogelijk een extra kasseivlak renner erbij en eventueel een tijdrijder
  • Minstens 3x podium, waarvan minstens 1 keer in een rit boven C niveau en 1 keer een rit van A niveau of een grote ronde. Daarnaast een top 5 plaats voor Larrieu
  • Klassebehoud (moet gewoon gaan lukken, maar zal niet zo hoog eindigen als dit seizoen omdat we maar in een beperkt aantal ritten echt mee zullen doen
  • Expirimenteren met optimaal personeel en materiaal (misschien zelfs daarin handelen)
  • Heel belangrijk meer plezier beleven

Doel 1 en 3 zijn gelukt, maar doel 2 en belangrijker nog doel 5 niet, dus voor mij is het seizoen ten einde.

Edit: doel 2 toch nog deels op het nippertje gehaald. Tijdrit van de Tour gewonnen en een 5e plaats in een tourrit met Larrieu.
« Last Edit: September 22, 2018, 09:47:21 am by WVAchteruit »