Dette var hvad butikken gav af afkast denne sæson. Jeg havde den fordel at være det bedste placeret danske hold ikke bedste dansker placeret (indiviuelt). Pless kom først deropaf med VW og Zürich løbet!. Det giver også lidt i sidste ende. Mit hold præstationer var på ingen måde gode. Der var alt for mange taktik fejl i Tour regi osv osv. Jeg ville gerne rykke op da jeg har ryttere der er gode nok til at begå sig. Det bliver kedeligt for mig når man kan få point på den måde som kan. Syntes det er fedt når man skal kæmpe i et Cat. D løb.
I sæson 11 gav min butik 935k i overskud inkl. etablering af butik. Det vidner om bedre resultater. Det kan også ses på mine finanser i sæson 11. Der var dog også mange om buddet i diverse Tours. Her var konkurrencen benhård. Og jeg blev mere ufokuseret jo flere løb jeg deltog i.
P-N: #5 Håkon Sandholm 29 TeamSolex 1: 05" 225
T-A: #1 Marek Salumäe 29 TeamSolex 0: 00" 500
Giro: #4 Marek Salumäe 29 TeamSolex 1: 52" 750
CDL: #4 Håkon Sandholm 29 TeamSolex 1: 30" 250

TdS: #2 Håkon Sandholm 29 TeamSolex 0: 38" 400

TdF: #7 Dinis Bravo 25 TeamSolex 3: 47" 525

VP: #5 Thomas Schou 30 TeamSolex 1: 42" 225
Vuelta: #8 Kaido Tammiste 27 TeamSolex 4: 00" 450

Der var alt for mange taktik fejl, desuden var jeg i den situation at mine mekanikere ikke kunne tune mine cycler til bjerge.. Måske var det derfor at jeg havde svært ved at ramme hjælpere og kaptajner?

Disse tour aces slipper i for den kommende sæson. Der er dog stadig mange tilbage i divisionen.
Mark Overall 31 5880
Giro d´Italia - 6º
Tour de France - 1º
Vuelta a España 3º
Albert Danchuk 27 4366
Giro d´Italia - 1º
Lyuvomir Mochalov 27 5917
Giro d´Italia - 3º
Tour de France -
Vuelta a España 1º
MolledaMTB sidder stærkt på forårs sæsonen, han har dog fyret Ants Viks (jeg tror det var det han hed). Hvis World Cup teams bliver en del af spillet/butikker. Bliver det godt for jeres synspunkt.
Jeg så lige divisionens seneste erhvervelse. Uha uha, Det er jo Sagan der har skrevet under med Team Columbia.
Liquigas 1st -> anti_dopping 2ndB 30 000 000 2013-10-24
Season ending 13
Season ending 11