Author Topic: (Her)verkiezingen BC's  (Read 6271 times)

JohnnyQKuch

• Hero Member
  • CoureursDeFréjus (2c) - BC Belgium
    • View Profile
(Her)verkiezingen BC's
« on: September 10, 2014, 10:45:46 pm »
Even een nieuwe topic hiervoor starten, de oude is al meer dan 5 seizoenen oud. Dus nu tijd voor een topic die we kunnen hergebruiken.

We zijn op zoek naar een nieuwe BC!!! In principe houdt Brochard het na dit seizoen voor bekeken, hij wou vorig seizoen al de fakkel doorgeven. Dus komt er een plaats vrij bij de u21.
Ik hoop dat beerke doorgaat, want we hebben zelden meer kandidaten dan vacatures. Ikzelf zal me zeker ergens kandidaat zetten.

Dus als je je geroepen voelt, post zeker iets hieronder, ook als je twijfelt! Je kan me ook een pm sturen. Als BC kan je unieke tactische ervaring op doen en het is altijd leuk om ook de andere Belgische talenten (van sommige concurrenten ;D ) te zien. Mij (en beerke) kan je steeds om raadt vragen. Zeker in het begin is het tactisch aanpassen bij het NT en het maken van goeie GV's voor een rit is van groot belang.

Op deze manier hoop ik actieve (of minder actieve) forumleden aan te spreken, omdat ik het forum belangrijk vind als BC, maar ook als deel van CFF. Voor berichten te sturen zijn de in-game mails zeer onhandig.

We hebben maximaal maar 20 ploegen die in aanmerking komen. Er zijn ervaren ploegen die al BC in het verleden waren zoals: Legendaryks, stainie, milanezen, Meire_CT, CLASS, ... Er zijn ook 'nieuwe' ploegen die zeker hun kans kunnen grijpen zoals: Lukasweb, izgitrappers, sporting4ever, Ives, peejay, ... Maar buiten izgi, heb ik geen flauw idee of deze ploegen het forum al hebben gevonden.

Dus als je in divisie 3 of hoger rijdt, laat van je horen. Anders ook, maar dan moet je nog een seizoen wachten om te kunnen stemmen of je verkiesbaar te maken.

stainie

• Guest
Re: (Her)verkiezingen BC's
« Reply #1 on: September 15, 2014, 09:45:56 pm »
Misschien is het wel eens tijd voor een comeback.  8)

brochard

• Hero Member
  • Laurent_Brochard (1ª)
    • View Profile
« Reply #2 on: September 16, 2014, 11:05:29 am »
Inderdaad, ik ga stoppen na dit seizoen. Ik kan wel helpen aan de nieuwe maar ik heb niet genoeg tijd om alles te doen ;)

stainie

• Guest
« Reply #3 on: October 02, 2014, 11:06:20 am »
Ik stel me opnieuw kandidaat om BC U21 te worden. Met deze categorie heb ik wel al wat ervaring  ;). Na een paar seizoenen aan de zijlijn, wil ik er opnieuw voor gaan. Het updaten van de U20-lijstjes neem ik ook voor mijn rekening. Hopelijk mag ik op je stem rekenen.

marckv

• Sr. Member
  • maneblussers 2C
    • View Profile
« Reply #4 on: October 02, 2014, 09:10:57 pm »
Wanneer zijn de verkiezingen ?

JohnnyQKuch

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #5 on: October 02, 2014, 11:40:41 pm »
Dat is zeer goed nieuws. Mijn stem heb je zeker. Ik zie dat ook rumbeke zich kandidaat heeft gesteld, maar die is momenteel nog wat te groen.

Nu kan je je al kandidaat stellen, vanaf zondag of maandag kan je ook stemmen op de kandidaten. Met beerke, stainie en mij denk ik dat we 3 goeie BC's hebben. Hopelijk kunnen we nog eens ergens een goed klassement rijden. Gezien het beschikbare talent, is dat wel mogelijk.

marckv

• Sr. Member
  • maneblussers 2C
    • View Profile
« Reply #6 on: October 04, 2014, 10:06:54 am »
Dat is zeer goed nieuws. Mijn stem heb je zeker. Ik zie dat ook rumbeke zich kandidaat heeft gesteld, maar die is momenteel nog wat te groen.

Nu kan je je al kandidaat stellen, vanaf zondag of maandag kan je ook stemmen op de kandidaten. Met beerke, stainie en mij denk ik dat we 3 goeie BC's hebben. Hopelijk kunnen we nog eens ergens een goed klassement rijden. Gezien het beschikbare talent, is dat wel mogelijk.

Het zijn drie sterke kandidaten

Mijn stem zullen ze alvast krijgen !

stainie

• Guest
« Reply #7 on: October 11, 2014, 11:28:50 am »
Bedankt aan alle managers die op mij gestemt hebben! Was erg nipt (5 tegen 4). We hebben alvast veel goesting om er weer tegenaan te vliegen.

JohnnyQKuch

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #8 on: October 11, 2014, 01:38:09 pm »
Graag gedaan. Verrassend dat een beginner zoveel stemmen krijgt. Zeker omdat hij ook niet op het forum actief is. De enige reden om op hem te stemmen, kan zijn korte motivatie zijn.

In ieder geval, veel succes stainie en beerke !

stainie

• Guest
« Reply #9 on: October 11, 2014, 09:38:51 pm »
Bedankt! Jij alvast ook é!
Welke site gebruik jij om de lijstjes up te loaden?

brochard

• Hero Member
  • Laurent_Brochard (1ª)
    • View Profile
« Reply #10 on: October 12, 2014, 10:49:22 am »
Veel succes voor alle drie!

beerke

• Sr. Member
  • beerkes----2b
    • View Profile
« Reply #11 on: October 12, 2014, 03:18:00 pm »
thx

JohnnyQKuch

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #12 on: October 12, 2014, 07:25:10 pm »

marckv

• Sr. Member
  • maneblussers 2C
    • View Profile
« Reply #13 on: October 14, 2014, 08:51:50 am »
Kan je ergens de verkiezingsuitslag zien ?

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRolf - 1a
    • View Profile
« Reply #14 on: October 14, 2014, 08:52:48 am »
national teams -> elections

staat helemaal onderaan.