Author Topic: (Her)verkiezingen BC's  (Read 6276 times)

marckv

• Sr. Member
  • maneblussers 2C
    • View Profile
Re: (Her)verkiezingen BC's
« Reply #15 on: October 14, 2014, 05:59:14 pm »
Als ik de uitslag bekijk hebben er nauwelijks managers gestemd.

JohnnyQKuch

• Hero Member
  • CoureursDeFréjus (2c) - BC Belgium
    • View Profile
« Reply #16 on: October 14, 2014, 08:55:39 pm »
De opkomst is altijd ongeveer zo laag. Er zijn altijd meer stemmen als er een duel is voor een NT. Procentueel gezien is de opkomst bij Spaanse ploegen werkelijk dramatisch, want die zijn toch met veel. Bij ons valt het nog mee, je moet rekenen dat we maar 20-25 actieve ploegen hebben.

stainie

• Guest
« Reply #17 on: December 09, 2014, 08:03:54 pm »
JohnnyQ en Beerkes gaan jullie door bij de U23 en bij de Elite?

stainie

• Guest
« Reply #18 on: December 14, 2014, 09:23:08 am »
Ik stel me kandidaat voor een nieuw seizoen BC U21. Ik denk dat we een succesvol seizoen achter de rug hebben. Hopelijk kunnen we 3e blijven in het landenklassement en winnen we voor de eerste keer het individuele klassement U21. De U23 wereldkampioen hebben we al 3 keer gewonnen. Afwachten want in de klimtijdrit van vanavond heb je als BC toch niets te zeggen.

Voor de andere BC posities is het erg stil... Hopelijk gaan Beerkes en JohnnyQ door.

JohnnyQKuch

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #19 on: December 14, 2014, 11:30:00 pm »
Ik denk dat iedereen op zijn post blijft. Ik hoop terug actiever te worden, maar denk niet dat dit het geval zal zijn. Na vele seizoenen heb ik steeds moeilijker om tijd vrij te maken voor cff. Meestal begin vol goede moed aan een seizoen, om vanaf de ronde van vlaanderen nog amper mijn eigen ploeg op te stellen. Voor een NT-ploeg op stellen maak ik wat meer tijd vrij, omdat dat ook anderen aangaat.

LowMotion

• Guest
« Reply #20 on: December 15, 2014, 09:18:53 pm »
Zo herkenbaar :)

Desalniettemin -> Succes!

marckv

• Sr. Member
  • maneblussers 2C
    • View Profile
« Reply #21 on: December 18, 2014, 09:41:52 am »
Ik heb voor de drie kandidaat BC's gestemd

Ik moet zeggen dat het geen moeilijke keuze was   :D

stainie

• Guest
« Reply #22 on: December 20, 2014, 02:47:53 pm »
Bedankt aan de 8 stemmers!  ;)

marckv

• Sr. Member
  • maneblussers 2C
    • View Profile
« Reply #23 on: December 22, 2014, 03:40:41 pm »
Bedankt aan de 8 stemmers!  ;)

graag gedaan  ;)

stainie

• Guest
« Reply #24 on: February 20, 2015, 09:53:34 am »
Ik ga mij opnieuw kandidaat zetten voor de U21. Doen JohnnyQ en Beerkes ook verder? Of zijn er andere kandidaten voor het BC-schap?

wacco

• Hero Member
  • absyntt 2a member since 27-12-2014
    • View Profile
« Reply #25 on: February 20, 2015, 01:10:00 pm »
Ik ga mij opnieuw kandidaat zetten voor de U21. Doen JohnnyQ en Beerkes ook verder? Of zijn er andere kandidaten voor het BC-schap?

Ik wil dat op zich wel eens doen maar nu nog niet. Ik ben nog aan het zoeken naar tactieken en ik zit nog in een te lage reeks. In de toekomst misschien eens

Vos

• Hero Member
  • SP0RTLIFE (1A) - - - Australia U21
    • View Profile
« Reply #26 on: February 21, 2015, 12:28:19 pm »
Ik heb helaas nog geen World Challenge kaartje "verander van nationaliteit" gewonnen, als ik die ooit nog win wordt ik misschien wel Belg en stel me verkiesbaar  :D
Ik wens de bondscoaches van België in ieder geval heel veel succes volgend seizoen !

JohnnyQKuch

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #27 on: February 22, 2015, 02:14:28 am »
WTF? 3 nieuwe ploegen die zich verkiesbaar opstellen? Ik heb het Nederlandstalige forum niet meer gevolgd dit seizoen. Zijn deze ploegen actief op het forum? Als dat het geval is, wil ik 1 van die ploegen wel een kans geven. Maar zeker niet bij de elite!!! Aangezien stainie verder doet met de u21, gaat mijn stem zeker naar hem.

Zelf zou ik volgend seizoen graag terug liever de elite hebben. Ik had vorig seizoen de kwaliteit van deze lichting u23 overschat, toegegeven is het soms ook eens tactisch wat fout gelopen. Maar ik ben het aanmodderen beu. Ik wil volgend seizoen terug actief cff spelen en dan is het forum een belangrijk deel. Daarbij zou het NT elite een belangrijke motivatie zijn. Hopelijk ziet beerke wel een ruil van NT-ploeg zitten.

Ik denk ook dat we wat campagne moeten maken, voor het eerst ooit voor de 3 NT's !!! Met alle respect lijken mij de 3 spelers die zich nu verkiesbaar hebben opgesteld nog niet klaar om BC te zijn. Het kan zijn zeker zijn dat de toekomst uitwijst dat het goeie ploegen zijn en dat ze het dan wel aan kunnen, maar nu vrees ik van niet. Ze staan alle 3 rond plaats 20 in divisie 3. Een speler die cff goed begint, zou altijd minstens ongeveer 10e moeten kunnen eindigen in divisie 3. Ik vrees ook dat ze elkaars stem zullen hebben. Vorig seizoen had iedere BC ongeveer 8-9 stemmen. Dus het niet onmogelijk dat er een verrassing in zit volgende week. Maar het motiveert wel !!!

Dus graag snel reactie van beerke, want ik zou graag de elite overnemen ! Andere reacties mogen natuurlijk ook !!!

Vos

• Hero Member
  • SP0RTLIFE (1A) - - - Australia U21
    • View Profile
« Reply #28 on: February 22, 2015, 06:13:02 am »
WTF? 3 nieuwe ploegen die zich verkiesbaar opstellen? Ik heb het Nederlandstalige forum niet meer gevolgd dit seizoen.

zou graag de elite overnemen !
Op het Nederlandse forum heb ik helemaal niets daarover gelezen dit seizoen. En ik kan die teams niet zien, maar het zou kunnen dat ze een andere taal hebben dan Nederlands, ik zou dat even checken als ik jou was.

En de elite van België mag zich gelukkig prijzen als ze zo n topcoach krijgen zoals jij, succes met de verkiezingen !^^

wacco

• Hero Member
  • absyntt 2a member since 27-12-2014
    • View Profile
« Reply #29 on: February 22, 2015, 08:07:22 am »
WTF? 3 nieuwe ploegen die zich verkiesbaar opstellen? Ik heb het Nederlandstalige forum niet meer gevolgd dit seizoen. Zijn deze ploegen actief op het forum? Als dat het geval is, wil ik 1 van die ploegen wel een kans geven. Maar zeker niet bij de elite!!! Aangezien stainie verder doet met de u21, gaat mijn stem zeker naar hem.

Zelf zou ik volgend seizoen graag terug liever de elite hebben. Ik had vorig seizoen de kwaliteit van deze lichting u23 overschat, toegegeven is het soms ook eens tactisch wat fout gelopen. Maar ik ben het aanmodderen beu. Ik wil volgend seizoen terug actief cff spelen en dan is het forum een belangrijk deel. Daarbij zou het NT elite een belangrijke motivatie zijn. Hopelijk ziet beerke wel een ruil van NT-ploeg zitten.

Ik denk ook dat we wat campagne moeten maken, voor het eerst ooit voor de 3 NT's !!! Met alle respect lijken mij de 3 spelers die zich nu verkiesbaar hebben opgesteld nog niet klaar om BC te zijn. Het kan zijn zeker zijn dat de toekomst uitwijst dat het goeie ploegen zijn en dat ze het dan wel aan kunnen, maar nu vrees ik van niet. Ze staan alle 3 rond plaats 20 in divisie 3. Een speler die cff goed begint, zou altijd minstens ongeveer 10e moeten kunnen eindigen in divisie 3. Ik vrees ook dat ze elkaars stem zullen hebben. Vorig seizoen had iedere BC ongeveer 8-9 stemmen. Dus het niet onmogelijk dat er een verrassing in zit volgende week. Maar het motiveert wel !!!

Dus graag snel reactie van beerke, want ik zou graag de elite overnemen ! Andere reacties mogen natuurlijk ook !!!

Ik kan net als vos niet zien wie het zijn maar ik heb niet veel nieuwe Belgische teams op het forum gezien, behalve mezelf

Volgend seizoen top vijf in derde divisie