Author Topic: (Her)verkiezingen BC's  (Read 6275 times)

beerke

• Sr. Member
  • beerkes----2b
    • View Profile
Re: (Her)verkiezingen BC's
« Reply #30 on: February 22, 2015, 08:22:31 am »
voor mij ook onbekende teams

jonnhy mij stem en steun heb je voor de elitte

Vos

• Hero Member
  • SP0RTLIFE (1A) - - - Australia U21
    • View Profile
« Reply #31 on: February 22, 2015, 08:33:57 am »
Ik kan net als vos niet zien wie het zijn
Als je een Belgisch team hebt kan je het wel zien, klik op Nationale Teams en scrol naar beneden, daar staan de kandidaten. Klik vervolgens op de teamnaam van een kandidaat, dan staat rechtsboven op de pagina welke taal die manager gebruikt.

wacco

• Hero Member
  • absyntt 2a member since 27-12-2014
    • View Profile
« Reply #32 on: February 22, 2015, 09:02:32 am »
Ik kan net als vos niet zien wie het zijn
Als je een Belgisch team hebt kan je het wel zien, klik op Nationale Teams en scrol naar beneden, daar staan de kandidaten. Klik vervolgens op de teamnaam van een kandidaat, dan staat rechtsboven op de pagina welke taal die manager gebruikt.

Ik kan het echt niet inzien. Ik kan mezelf ook niet kandidaat stellen dus denk dat het tecmaken heeft dat ik in reeks vier zit. Of ik ben blind.

stainie

• Guest
« Reply #33 on: February 22, 2015, 11:23:32 am »
Enkel teams uit 1e tot 3e divisie kunnen BC worden en stemmen. Jij zit in 4e, vandaar...
Deze regel hebben ze ingevoerd omdat je als kandidaat BC snel enkele 4e div ploegen zou kunt aanmaken en dan op jezelf stemmen.

Ja amai, 3 nieuwkomers. Enkel wolfs heeft als taal Nederlands. De andere twee zijn Spaans en Engels. Ik heb nog geen enkele op het forum tegengekomen.

Hopelijk krijg ik voldoende stemmen achter mijn naam om verder te kunnen doen.

wacco

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #34 on: February 22, 2015, 12:17:25 pm »
Jullie hebben allen mijn mentale stem en steun. En vanaf vikgend seizoen hopelijk ook enkele renners.

stainie

• Guest
« Reply #35 on: February 23, 2015, 10:04:55 pm »
Is er een manager die graag U23 BC wil worden? Nu hebben we 1 kandidaat die zijn taal op Engels heeft staan... Ik verwacht er niet veel van...
De generatie die nu 22 jaar zal worden werd vorig seizoen 3e in het landenklassement + Bourguignon werd U21 wereldkampioen. Een topgeneratie dus om mee aan de slag te gaan. Niet twijfelen en gewoon eens een seizoentje proberen!

beerke

• Sr. Member
  • beerkes----2b
    • View Profile
« Reply #36 on: February 24, 2015, 02:14:39 am »
ik zet mij kandidaat

Fingolfin

• Hero Member
  • Noldor 1a - BC U21 Belgium
    • View Profile
« Reply #37 on: April 21, 2015, 08:01:01 pm »
Hoe zit het voor volgend seizoen qua BC's? Zijn de huidige van plan om voort te doen, of is er vers bloed nodig, en zo ja wie (wacco? ;p)?

wacco

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #38 on: April 21, 2015, 11:55:18 pm »
Hoe zit het voor volgend seizoen qua BC's? Zijn de huidige van plan om voort te doen, of is er vers bloed nodig, en zo ja wie (wacco? ;p)?

Ik stel le zeker kandidaat. Mijn eerst volgende vakantie is pas midden juli. Ik weet alleen nog niet welke leeftijd. Maar ik ga me nog niet wagen aan elite denk ik. Dus eerder u21 of u23.

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #39 on: April 22, 2015, 12:18:12 am »
Helaas, al tijden geen race meer gewonnen in de World Challenge, dus ook geen kaartje van "verander van nationaliteit" gewonnen  ;) Hoewel, misschien handig als ik eerst 2 van zulke kaartjes win, zodat ik weer terug kan veranderen na een paar seizoenen als die kaaskoppen me dan misschien nodig hebben als BC, lol.
En ben er nog niet uit, want ik weet niet of FietsBelg-Vos nou wel zo n mooie naam is, hahahaha.

JohnnyQKuch

• Hero Member
  • CoureursDeFréjus (2c) - BC Belgium
    • View Profile
« Reply #40 on: April 23, 2015, 08:11:50 pm »
Ik ben me terug aan het amuseren als BC. Bij de u23 liep het niet zoals ik wou. Je hebt daar maar 2 à 3 kansen om het podium te halen en vaak is zelfs top-10 niet mogelijk. Te risicovolle tactieken zorgden er dan voor dat het resultaat te vaak uitbleef. Dit seizoen loopt het lekker en het is eigenlijk al geslaagd. Dus zou ik zeker verder willen doen bij de elite.

Benieuwd wat Stainie en Beerke van plan zijn volgend seizoen. Nog niet vaak een spannende verkiezing gezien voor de NT's van België.

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #41 on: April 24, 2015, 12:24:04 pm »
Dit seizoen loopt het lekker en het is eigenlijk al geslaagd. Dus zou ik zeker verder willen doen bij de elite.
Yep, gaat lekker zie ik, een mooie 2e plaats momenteel  8)
Succes in de laatste 2 ritten !

wacco

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #42 on: April 29, 2015, 08:16:41 am »
Bij deze.

Ik ben nog een nieuwe ploeg maar wel zeer actief en zeer leergierig. Ik zou graag de kans krijgen om een nationaal team te coachen. Voor de uitdaging maar ook voor de ervaring. Ik zal zeker in het begin iets van hulp hiervoor nodig hebben.
Voor the big league ben ik nog niet ervaren genoeg denk ik. Dan viel mijn keuze op u21. Een hele uitdaging lijkt mij. We hebben goede renners op sommige vlakken maar geen echte uitschieters.

Ik hoop hiervoor dit seizoen al de kans te krijgen.

Fingolfin

• Hero Member
  • Noldor 1a - BC U21 Belgium
    • View Profile
« Reply #43 on: April 29, 2015, 09:26:32 am »
Ik hoop hiervoor dit seizoen al de kans te krijgen.

Mijn stem heb je al (van zodra ik kan stemmen) ^^. Ik zie dat Johnny zich zoals aangekondigd weer kandidaat heeft gezet voor de elite, lijkt me prima gezien de huidige resultaten :p

De U23 heeft nog geen kandidaten. Ik stel mezelf in principe nog geen kandidaat dit jaar, tenzij niemand (die actief is op het forum) zich kandidaat stelt.

wacco

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #44 on: April 29, 2015, 09:38:40 am »

De U23 heeft nog geen kandidaten. Ik stel mezelf in principe nog geen kandidaat dit jaar, tenzij niemand (die actief is op het forum) zich kandidaat stelt.

Ik was aan het twijfelen. Maar u23 leek mij een iets sterkere generatie dan u21 volgend jaar dus lijkt het mij slimmer om een iets meer ervaren manager hierop te zetten.