Author Topic: Films en series  (Read 5750 times)

Vinsjent

• Guest
Re: Films en series
« Reply #30 on: August 12, 2015, 08:32:55 pm »
OMG niemand die ook maar Battlestar Galactica zegt.. zelfs binnen CFF ben ik de nerd aaaaaargh ;)

Beste serie die ik ooit gezien heb, wel beginnen met de 4-delige mini serie :)

Reekse

• Guest
« Reply #31 on: August 12, 2015, 09:25:02 pm »
OMG niemand die ook maar Battlestar Galactica zegt.. zelfs binnen CFF ben ik de nerd aaaaaargh ;)

Beste serie die ik ooit gezien heb, wel beginnen met de 4-delige mini serie :)
Zegt me helemaal niks.

Om 21:22 (nu dus) begint er een film op NL 1. Iemand een idee of deze film de moeite waard is om te kijken?

Edit: laat maar, 1 of andere politieserie. Daar hebben we er nog maar 100 van....
« Last Edit: August 12, 2015, 09:50:37 pm by Reekse »

Piedro

• Sr. Member
  • Tourental - 2c
    • View Profile
« Reply #32 on: August 12, 2015, 11:10:34 pm »
Als Belgen moeten jullie toch ook wel Spitsbroers kijken!

Nog nooit van gehoord eigenlijk :x

Is dat zoiets als FC De Kampioenen? :D

Fingolfin

• Hero Member
  • Noldor 1a - BC U21 Belgium
    • View Profile
« Reply #33 on: August 13, 2015, 09:44:59 am »
Als Belgen moeten jullie toch ook wel Spitsbroers kijken!

Nog nooit van gehoord eigenlijk :x

Is dat zoiets als FC De Kampioenen? :D

Ook nog nooit van gehoord xD (spitsbroers dan, wel van de Kampioenen uiteraard ::))

stol70

• Hero Member
  • depunter 3i
    • View Profile
« Reply #34 on: August 13, 2015, 09:59:45 am »
Livvagterne (De lijfwachten), internationaal bekend als The Protectors, is een Deense misdaad- en dramaserie, die vanaf 1 januari 2009 uitgezonden werd op de Deense publieke tv-zender DR1. In Vlaanderen werd de serie vanaf 13 augustus 2011 uitgezonden op één.

In 2009 won deze serie de internationale Emmy Award voor beste dramaserie. De bedenkers en schrijvers Mai Brostrøm en Peter Thorsboe waren samen met producer Sven Clausen eerder ook verantwoordelijk voor Rejseholdet uit 2000 en Ørnen: En krimi-odyssé uit 2004. De regisseur is Mikkel Seerup.
Verhaal

De plot draait rond een drietal beginnende beveiligers van de Politiets Efterretningstjeneste (PET), de Deense geheime dienst. Jasmina, Jonas en Rasmus worden zowel tijdens hun werk - het beveiligen van vooraanstaande politici - als in hun privéleven gevolgd. Soms lopen die ontwikkelingen door elkaar. Andere belangrijke personages zijn de veiligheidschef Leon, de adjunct 'Lille Kurt' (Kleine Kurt) en de vrouwelijke directeur van de afdeling 'Tønne'.

Foeke

• Hero Member
  • Valderend - 1A
    • View Profile
« Reply #35 on: August 13, 2015, 10:22:49 am »

stol70

• Hero Member
  • depunter 3i
    • View Profile
« Reply #36 on: August 13, 2015, 12:43:17 pm »
 Het langverwachte derde seizoen van de legendarische tv-serie Twin Peaks wordt in z'n geheel geregisseerd door bedenker David Lynch. Dat meldt de Amerikaanse betaalzender Showtime die de serie gaat uitzenden. De opnamen beginnen in september. Volgend jaar of in 2017 is de tv-première.

Twin Peaks werd begin jaren negentig voor het eerst uitgezonden en kreeg al snel een cultstatus. De serie gaat over de moord op Laura Palmer in het fictieve stadje Twin Peaks. De veel koffiedrinkende FBI-agent Dale Cooper onderzoekt de zaak.

David Nevins, de baas van Showtime maakte bekend dat David Lynch de hele serie als een lange speelfilm opneemt waarna deze in minimaal negen en maximaal 18 afleveringen wordt verdeeld. Lynch schreef het script samen met Mark Frost met wie hij ook de eerste twee seizoenen maakte.
 8)

Piedro

• Sr. Member
  • Tourental - 2c
    • View Profile
« Reply #37 on: August 13, 2015, 01:22:06 pm »
Twin Peaks  :-*

WinterIsComing

• Hero Member
  • WiC - 1a | Sons of Anarchy - Class of XXXV
    • View Profile
« Reply #38 on: August 13, 2015, 01:44:47 pm »
Twin Peaks inderdaad. Wow, dat is ff lang geleden. Die reus die er in meespeelde, was toch een Nederlander?

Telamon

• Hero Member
  • Argonautjes 2A
    • View Profile
« Reply #39 on: August 13, 2015, 02:52:12 pm »
Twin Peaks inderdaad. Wow, dat is ff lang geleden. Die reus die er in meespeelde, was toch een Nederlander?

Lurch!

WinterIsComing

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #40 on: August 13, 2015, 03:27:01 pm »

Vos

• Hero Member
  • SP0RTLIFE (1A)
    • View Profile
« Reply #41 on: August 13, 2015, 03:28:55 pm »
De trainer van Willem II ?^^

WinterIsComing

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #42 on: August 13, 2015, 03:35:50 pm »
De trainer van Willem II ?^^

Haha, arme Streppel. Deze week werd hij bij Voetbal Inside al vergeleken met Jaws uit James Bond.  ;D

Voor diegenen die Jurgen Streppel niet kennen;

Vos

• Hero Member
  • SP0RTLIFE (1A)
    • View Profile
« Reply #43 on: August 13, 2015, 05:00:59 pm »
hahaha, dat is echt grappig dan  ;D
Ik kijk niet zo vaak dat programma, het gaat vaak over wijfen-onderwerpen zoals welke schoenen iemand aan heeft, hoe dik iemand is, hoe iemand zijn haar zit, wat iemand fout gezegd of gedaan heeft, hoe slim ze zichzelf vinden, en uiteraard heel veel roddelen, elkaar afkraken op een rare manier, onderlinge jaloezie en afgunst en voetballers beoordelen op maniertjes ipv voetbalkwaliteiten of beoordelen op lengte etc etc etc, ik zou echt nog een hele tijd door kunnen gaan trouwens. En ben zelf in heel veel verschillende voetbalkantines geweest en vaak in een "melige" sfeer een beetje de 3e helft vieren, maar dat programma denkt dat ze een voetbalkantine nabootsen, wat totaal niet mijn ervaring is, maar misschien bootsen ze de voetbalkantine na van FC Het Roze Handtasje, of zoiets, lol.
En als het al over voetbal gaat dan hebben ze er vaak niet zoveel verstand van en kramen ze heel veel onzin uit.
Ik geloof dat er ook een boek uit is (zag ik bij DWDD), en daaruit bleek dat ze ook nog vaak echte ruzie hebben, dat verbaast mij niets. En dat boek is wel het laatste wat ik ooit ga lezen.
Maar ik kan me goed voorstellen als mensen dit programma leuk vinden, want ik kijk het ook heel soms, 4 of 5 keer per jaar of zo, en het is altijd goed voor je lachspieren. Wel grappig als je het een paar maanden niet gekeken heb en je ziet ze dezelfde teksten gebruiken, ze willen allemaal graag steeds op hun eigen stokpaardje zitten, lol. En volgens mij zeiden ze daar bijv. toen Argentinië  jeugdwereldkampioen werd en Messi was speler van het toernooi, toen zeiden ze dat Messi nooit een topvoetballer kon worden want dat was typisch een pelertje die in zijn jeugd piekt en er werd zelfs aan getwijfeld of hij wel geschikt was voor het profniveau, lol. Terwijl iedereen kan zien die maar een beetje verstand van voetbal heeft dat Messi buitengewoon goed is.
Eigenlijk zou je een programma moeten maken dat al hun domme uitspraken herhaald en dan vergelijken met wat de echte situatie was. Want ze willen hun eigen woorden vaak verdraaien, met name Derksen, en dan net doen of ze het anders bedoeld hebben.
Ik heb trouwens niets tegen die personen in dat programma, het is wel vermakelijk af en toe, maar ik heb wel iets tegen dat programma zelf want ik kan het echt niet serieus nemen als het al een keertje over voetbal gaat en niet over al die wijfen-onderwerpen van hun. Maar wel uniek, om op tv 10 minuten te ouwehoeren over een bami-schijf, en vervolgens kort wat onzin over voetbal, dan weer eens reclame, en vervolgens weer een wijfen-onderwerp, en dan is het tijd om even iemand belachelijk te maken, weer wat onzin over voetbal, dan weer reclame, uiteraard wordt er weer teruggekomen op die bamischijf enz enz
Hmmmm, misschien moet ik het vaker gaan kijken als ik het zo opschrijf, lol,, en het geluid uitzetten als het over voetbal gaat want ik wil niet verkeerd beïnvloed worden ; op die manier is het toch wel een heel grappig programma en de vergelijking uit de post van WiC van die Willem II trainer is echt wel heel grappig trouwens  ;D

Piedro

• Sr. Member
  • Tourental - 2c
    • View Profile
« Reply #44 on: August 13, 2015, 05:54:49 pm »