Author Topic: De Joop Zoetemelk bar  (Read 18836 times)

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing - 1a
    • View Profile
Re: De Joop Zoetemelk bar
« Reply #30 on: October 22, 2015, 04:04:12 pm »
Toch jammer dat er veel gewist is op het forum. Ik had ooit een topic gemaakt met aannemen van goed personeel en daar was voor het laatst in gereageerd afgelopen juli of zoiets. En met het commentaar erbij van andere managers, was dat toch wel een handige topic met name voor beginnende managers.
Afijn, de link naar wat BEL vertaald heeft in de FAQ, hoofdstuk personeel, was uiteraard het belangrijkste in die topic.

Suggestie voor BEL :
Misschien er even apart bijzetten voor beginners dat recuperatie van doktor en masseur opgeteld 195 of meer moet zijn.
En het staat er nu ook, maar misschien dus goed om even te benadrukken omdat het eigenlijk het belangrijkste is.

Ik zou FAQ-gerelateerde zaken ook vooral in de FAQ-topics aangeven. B.E-L heeft al gepost dat hij reacties op topics daar leest en verwerkt en vervolgens na een bepaalde tijd kunnen dan de reacties verwijderd worden en de topics gesloten, zodat het read-only is.

Verder wel met je eens dat het opschonen van het forum erg rigoreus gebeurd is. Was handiger geweest als dat even vooraf aangekondigd zou zijn geweest.

B.E-L

• Hero Member
  • kamikazepiloten
    • View Profile
« Reply #31 on: October 22, 2015, 04:12:14 pm »
Ik snap wat je bedoelt Vos. Heb het wat voor je aangedikt.

Zoals WiC zegt graag het commentaar in de FAQ topics zodat ik dit op een later moment kan verwerken en niet hoef te zoeken waar het ook alweer stond  :)

Vos

• Hero Member
  • SP0RTLIFE (1A) - - - Australia U21
    • View Profile
« Reply #32 on: October 22, 2015, 04:19:18 pm »
Aha, ok, ik deed het juist expres hier zodat de FAQ niet bevuild raakt. Had het even niet gelezen dat je daar commentaar kon geven en dat BEL na verloop van tijd het commentaar delete. (en is inderdaad wel zo handig op die manier)

Vos

• Hero Member
  • SP0RTLIFE (1A) - - - Australia U21
    • View Profile
« Reply #33 on: October 22, 2015, 04:25:43 pm »
Ook jammer dat manager van het seizoen niet zo een succes was, BEL zou anders momenteel hard op weg zijn om die titel binnen te halen wegens een zeer hoge score op bijzondere verdiensten  8)

AJFactoryCycling

• Hero Member
  • AJFactoryCycling - 1A
    • View Profile
« Reply #34 on: October 22, 2015, 06:34:10 pm »
Ook jammer dat manager van het seizoen niet zo een succes was, BEL zou anders momenteel hard op weg zijn om die titel binnen te halen wegens een zeer hoge score op bijzondere verdiensten  8)

Dat manager van het seizoen lijkt mij wel grappig, we kunnen ook gwn een NL'se versie van CFF awards proberen. Wil dat best organiseren op het eind van het seizoen als daar animo voor is.

Reekse

• Guest
« Reply #35 on: October 22, 2015, 07:05:06 pm »
Best leuk inderdaad. Je hebt trouwens wel meer awards die je kan uitreiken. Ook grappig om eerst een nominatie-ronde te houden waar iedereen iemand naar voren kan schuiven als kandidaat voor een bepaald onderdeel. Daarna verschillende polls met de namen die genoemd zijn.

AJFactoryCycling

• Hero Member
  • AJFactoryCycling - 1A
    • View Profile
« Reply #36 on: October 22, 2015, 07:48:13 pm »
Best leuk inderdaad. Je hebt trouwens wel meer awards die je kan uitreiken. Ook grappig om eerst een nominatie-ronde te houden waar iedereen iemand naar voren kan schuiven als kandidaat voor een bepaald onderdeel. Daarna verschillende polls met de namen die genoemd zijn.

Lijkt me idd een goed idee, en dat een aantal mensen van te voren beslissen welke awards er uitgereikt gaan worden

Telamon

• Hero Member
  • Argonautjes 2A
    • View Profile
« Reply #37 on: October 22, 2015, 07:59:44 pm »
De award 'Vrienden Voor Het Leven'.

Ik nomineer alvast twee winnaars  ;D

Piedro

• Sr. Member
  • Tourental - 2c
    • View Profile
« Reply #38 on: October 22, 2015, 09:10:19 pm »

Dat manager van het seizoen lijkt mij wel grappig, we kunnen ook gwn een NL'se versie van CFF awards proberen. Wil dat best organiseren op het eind van het seizoen als daar animo voor is.

Gelieve er dan een Bene(lux) versie van te maken ;)

Deshain

• Sr. Member
  • Brego - 2C
    • View Profile
« Reply #39 on: October 22, 2015, 09:16:56 pm »

Nominatie voor opstoker!

;)

AJFactoryCycling

• Hero Member
  • AJFactoryCycling - 1A
    • View Profile
« Reply #40 on: October 22, 2015, 09:53:59 pm »
Gelieve er dan een Bene(lux) versie van te maken ;)

Ahja agreed, BE/NL idd

Foeke

• Hero Member
  • Valderend - 1A
    • View Profile
« Reply #41 on: October 22, 2015, 09:57:39 pm »
Zou dan niet teveel manager gerelateerde awards doen, we zijn niet met zo heel veel  ;)

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRolf - 1a
    • View Profile
« Reply #42 on: October 22, 2015, 10:06:19 pm »
Haha Bikeos heeft wel een mooie manier van zijn renner aan te prijzen. Gewoon een tweet sturen naar CFF. Komt hij in de twitterfeed in het spel. Briljant :D

SonicCycling

• Guest
« Reply #43 on: October 22, 2015, 10:25:41 pm »
Haha Bikeos heeft wel een mooie manier van zijn renner aan te prijzen. Gewoon een tweet sturen naar CFF. Komt hij in de twitterfeed in het spel. Briljant :D

Niet helemaal waar, hij vroeg zich af waarom de renner nog geen zilveren klimicoon had.
Oska vroeg hem zelf de stats te posten. ;)

Themasterofcm

• Hero Member
  • Kilometervreters - 3h
    • View Profile
« Reply #44 on: October 22, 2015, 10:45:43 pm »

Ik had het niet zonder de ander gekund. Bedankt, dit doet me zeer veel!

Zie: ik heb mijn speech al klaar!