Author Topic: De Joop Zoetemelk bar  (Read 27560 times)

Vos

• Hero Member
  • SP0RTLIFE (1A) - - - Australia u23
    • View Profile
Re: De Joop Zoetemelk bar
« Reply #45 on: October 22, 2015, 11:47:51 pm »
Dat manager van het seizoen lijkt mij wel grappig, we kunnen ook gwn een NL'se versie van CFF awards proberen. Wil dat best organiseren op het eind van het seizoen als daar animo voor is.
Ik heb het 2 seizoenen georganiseerd ; de 2e keer werd er maar 6x gestemd, en dat was manager van het seizoen voor Belgi en Nederland samen, dus het Nederlandstalig forum, zeg maar.
Helaas te weinig animo. En dit forum is misschien te klein voor zulke verkiezingen. Er zijn wel wat actieve nieuwelingen die het waarschijnlijk wl leuk vinden.
Er was kritiek op, dat de Nederlander of Belg die het beste was in 1A het toch wel zou winnen. Natuurlijk maakt diegene veel kans, maar ook managers uit de 3e divisie maken kans, natuurlijk ook Belgische en Nederlandse bondscoaches en bijv. iemand met bijzondere verdiensten, zoals Sonic met zijn shirtjes en BEL met de FAQ zal hoogstwaarschijnlijk ook een nominatie krijgen.
Helaas is het forum gewist, want anders had je dat kunnen bekijken. Die 2 seizoenen waren volgens mij net voordat jij begon met dit spel.

edit ; En ik vermoed dat het ook te klein is voor Nederlandstalige CFF awards, maar wel een goed idee en dat laatste zal mijn afwijkende mening wel weer zijn, lol. Als je hulp nodig hebt, ik doe er graag aan mee want ik vind zulke dingen altijd leuk op het forum. Wel eerst een "pol" houden of er genoeg animo voor is, dat lijkt mij zeker verstandig.

edit ; en bij die 6 stemmen zat ook mijn eigen stem, dus maar 5 andere managers hadden gestemd.
Wel 2x een terechte winnaar = WiC
Hij heeft in ieder geval geschiedenis geschreven door alle edities ooit van manager van het seizoen (Bel+Ned) te winnen, lol.
Zeer unieke "mijlpaal"  :))
« Last Edit: October 23, 2015, 12:32:05 am by Vos »

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #46 on: October 23, 2015, 12:05:05 am »
Het parcours van de Tour de France is deze week bekend gemaakt :

https://youtu.be/q5oXpYst23w

AJFactoryCycling

• Hero Member
  • AJFactoryCycling - 1A
    • View Profile
« Reply #47 on: October 23, 2015, 01:04:43 pm »
Ik heb het 2 seizoenen georganiseerd ; de 2e keer werd er maar 6x gestemd, en dat was manager van het seizoen voor Belgi en Nederland samen, dus het Nederlandstalig forum, zeg maar.
Helaas te weinig animo. En dit forum is misschien te klein voor zulke verkiezingen. Er zijn wel wat actieve nieuwelingen die het waarschijnlijk wl leuk vinden.
Er was kritiek op, dat de Nederlander of Belg die het beste was in 1A het toch wel zou winnen. Natuurlijk maakt diegene veel kans, maar ook managers uit de 3e divisie maken kans, natuurlijk ook Belgische en Nederlandse bondscoaches en bijv. iemand met bijzondere verdiensten, zoals Sonic met zijn shirtjes en BEL met de FAQ zal hoogstwaarschijnlijk ook een nominatie krijgen.
Helaas is het forum gewist, want anders had je dat kunnen bekijken. Die 2 seizoenen waren volgens mij net voordat jij begon met dit spel.

edit ; En ik vermoed dat het ook te klein is voor Nederlandstalige CFF awards, maar wel een goed idee en dat laatste zal mijn afwijkende mening wel weer zijn, lol. Als je hulp nodig hebt, ik doe er graag aan mee want ik vind zulke dingen altijd leuk op het forum. Wel eerst een "pol" houden of er genoeg animo voor is, dat lijkt mij zeker verstandig.

edit ; en bij die 6 stemmen zat ook mijn eigen stem, dus maar 5 andere managers hadden gestemd.
Wel 2x een terechte winnaar = WiC
Hij heeft in ieder geval geschiedenis geschreven door alle edities ooit van manager van het seizoen (Bel+Ned) te winnen, lol.
Zeer unieke "mijlpaal"  :))

Zonde dat daar weinig animo voor was, als ik kijk hoeveel NL's en Belgische managers er actief zijn moet het prima kunnen (dus vind het zeker nederlandstalige forum zeker niet te klein). Zal dan wel wat criteria bedenken waardoor meerdere managers uit meerdere divisie's kunnen winnen ^^

En eerst een poll houden om te zien of er genoeg animo voor is, is een goed idee. Maar het is nog vroeg iig, dus dit idee kan ik nog wel even laten rusten  ;D

Trouwens, wel leuk dat je dit al 2 maal hebt georganiseerd Vos!

WinterIsComing

• Hero Member
  • WiC - 2C | Sons of Anarchy - Class of XXXV
    • View Profile
« Reply #48 on: October 23, 2015, 01:22:44 pm »
De eerste 'verkiezing' was volgens mij wel wat meer animo. Maar het 2e seizoen kakte dat toen wat in, eigenlijk best jammer want met name Vos had daar best wat energie in gestoken. Misschien kwam het omdat er toen ook wat minder activiteit was en zeker in de 1e divisie niet echt veel concurrentie was. Veel teams waren toen nog in opbouw en daarom was het ook wat stiller op het forum, denk ik.

En verkiezingen zijn natuurlijk alleen maar leuk als er ook daadwerkelijk wat te kiezen valt, en in dat 2e seizoen was er gewoon maar n geschikte kandidaat.  8)  :P

Overigens was die verkiezing inderdaad niet alleen gebaseerd op resultaten in het spel, maar ook de activiteit en rol op het forum waren criteria om genomineerd te worden.

Ik zal zeker meedoen als er iets georganiseerd wordt en juich alle initiatieven zeker toe, maar ik heb voorlopig even geen tijd om zelf een actieve rol te spelen in de organisatie.

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #49 on: October 23, 2015, 04:14:16 pm »
Yep, eigenlijk zou forum-activiteit en bijzondere verdiensten voor ongeveer de helft moeten meetellen. De andere helft zijn de prestaties, maar daar werd dus anders over gedacht. Wel een terechte winnaar wat dat betreft, want WiC had op beide vlakken een zeer goede score.

En het doel van die manager van het seizoen verkiezingen was de weg er naar toe. Meer een overzicht van waardering op het eind van het seizoen, belonen van forum activiteit n de fun, dan de enorme eer om het te winnen, maar nu zal ik te filosofisch worden en ik weet dat veel managers zeer prestatie-gericht zijn, waar natuurlijk helemaal niets mee is en die een andere benadering hebben zodra er een titel te verdienen valt  :))
Het leek mij een goed middel om het forum te promoten ipv van de winnaar van de verkiezingen. Vandaar dat nieuwelingen sneller genomineerd konden worden als ze ook actief zijn op het forum. Maar goed, het is gewist.

En die eerste keer waren er 18 stemmen. Moet er wel bijzeggen dat ik toen elke Belgische en Nederlandse manager een pm heb gestuurd die spel-activiteit hadden in de laatste 2 maanden. Dat waren er best wel veel, vandaar dat ik ook weet dat er met name onder Belgische vlag veel buitenlandse managers actief waren toendertijd.

Tja, de 2e keer maar 6 stemmen (incl. mijn eigen) en veel commentaar dat zeker positief bedoeld was maar in feite wel negatief over de manager van het seizoen verkiezingen, toen was het wel duidelijk dat er helaas geen animo voor was. Ik kreeg ook de indruk dat het fun-gedeelte van die verkiezingen niet goed begrepen werd, maar goed, dat was maar een indruk en dat kan ik verkeerd zien.
Ik heb wel de indruk dat veel actieve nieuwelingen zulke verkiezingen wel heel leuk zouden vinden, dus het kan zijn dat er inmiddels genoeg animo voor is. En misschien is het wel populairder als iemand anders dan ik het organiseerd, lol. Ik ben er in ieder geval een voorstander van als iemand besluit om zoiets te organiseren. Ook wel jammer eigenlijk dat de internationale CFF Awards niet meer bestaan, dat vond ik ook leuk en was de laatste keer heel grappig en goed georganiseerd. Misschien was er daar ook een gebrek aan animo, dat weet ik eigenlijk niet.

Telamon

• Hero Member
  • Argonautjes 2A
    • View Profile
« Reply #50 on: October 24, 2015, 04:04:42 pm »
😀

AJFactoryCycling

• Hero Member
  • AJFactoryCycling - 1A
    • View Profile
« Reply #51 on: October 27, 2015, 07:41:28 pm »
Out of money, sta voor het eerst in het rood  ::)

Telamon

• Hero Member
  • Argonautjes 2A
    • View Profile
« Reply #52 on: October 27, 2015, 08:16:44 pm »
heb ik geen last van  ;D

AJFactoryCycling

• Hero Member
  • AJFactoryCycling - 1A
    • View Profile
« Reply #53 on: October 27, 2015, 09:23:02 pm »
heb ik geen last van  ;D

Doneer me dan maar wat dmv een rennertje van me te kopen  ;D

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #54 on: November 05, 2015, 06:45:33 pm »
Onderstaande is wel een reden voor een rondje in de JZ-bar, volgens mij^^ :

Congratulations to the 10 years anniversy of CFF !  8)

Well done, Oska (and others) and thanks for this awsome game, I hope this game will excist for more years to come^^

Oska, standing on the bus with friends, is celebrating the 10years anniversy in his hometown  :))

luckeyluc

• Hero Member
  • kpncyclingteam 2C
    • View Profile
« Reply #55 on: November 05, 2015, 10:23:10 pm »
Helemaal mee eens, ook een rondje van mij!!!

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #56 on: November 07, 2015, 06:17:08 pm »
Off-topic mededeling (het wordt hier misschien sneller gelezen) :

Plannen gewijzigd, de deadline van zondagavond 20u komt mij niet uit, ook morgenmiddag en de rest van de avond komt mij niet uit.
Dus daarom is het tijdstip met 8 uur vervroegd en de winnaar wordt dan ook meteen bekend gemaakt :

nieuwe deadline = 12u morgenmiddag

Telamon

• Hero Member
  • Argonautjes 2A
    • View Profile
« Reply #57 on: November 09, 2015, 11:23:11 am »
Speelt er hier iemand Clash Of Clans?

Heb t een week of twee geleden voor mn kinderen op de iPad gezet, maar constateer dat ik ook zelf vaak op oorlogspad ga en gebouwen upgrade.

Foeke

• Hero Member
  • Valderend - 1A
    • View Profile
« Reply #58 on: November 09, 2015, 12:09:17 pm »
Jup, sinds 2 maanden ofzo. Ben alweer lvl 51  8)

B.E-L

• Hero Member
  • kamikazepiloten
    • View Profile
« Reply #59 on: November 09, 2015, 12:38:48 pm »
Yep, speel het inmiddels al een tijdje. Ben nu lvl 120  8)