Author Topic: De Joop Zoetemelk bar  (Read 27609 times)

Vos

• Hero Member
  • SP0RTLIFE (1A) - - - Australia u23
    • View Profile
Re: De Joop Zoetemelk bar
« Reply #900 on: April 21, 2018, 10:18:36 am »
Heb zojuist een nieuw account aangemaakt.

Ik krijg dan deze melding:

Thank you for registering. The admin must approve your registration before you may begin to use your account, you will receive an email shortly advising you of the admins decision.

Dus misschien is de admin afwezig. Of de admin heeft redenen deze persoon niet binnen te laten.

ok, bedankt voor je antwoord.  :)
Ik schreef trouwens dat het bij mij 1 week duurde voordat ik toegelaten werd, volgens mij was dat nog langer, meer dan 2 weken zoiets.
Toen aan Johnny gevraagd hoe dat zat, en er was toen een probleempje (geen idee meer wat dat was) en hij regelde dat ik de volgende dag toegang tot het forum had.
Maar misschien was de oorzaak gewoon dat de admin. niet aanwezig was en hij die persoon (of personen) een pm had geschreven om mij toe te laten. Het staat me heel vaag bij dat het zoiets geweest kon zijn, maar echt herinneren doe ik me dat niet, te onbelangrijk en jaren geleden.
Hopelijk leest Oska de vraag in de Engelse topic, dan komt het wel rap in orde, vermoed ik.

edit ;
ik zie in 2c ene Stumpers63 3e staan in het ak. Is dat iemand die al hier op het forum rondloopt?
Volgens mij is hij lang geleden wel eens op het NL-forum geweest, toen hij begon, maar het kan ook zijn dat dat pm contact was.
De forum zoek opdracht geeft geen resultaten bij zijn team. ( ergens in 2017 is alles gewist, dus daarvoor zou wel kunnen )
« Last Edit: April 21, 2018, 10:22:22 am by Vos »

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #901 on: May 04, 2018, 09:20:12 am »
Hoe mee te doen aan de Giro CFF League / info over WCS voor nieuwe deelnemers :
http://www.cyclingforfun.org/smf/index.php/topic,2580.msg274723.html#msg274723

Who is going to win the very first season trophy ( = pink jersey ) of 2018 ?   8)
3 HOURS left to join or make changes !

Giro d'Italia 2017, final GC of the CFF League :

Giro d'Italia 2018, participants so far, including defending champion Aurora Australis :

Enjoy and good luck everyone !  :)

Ricoo

• Hero Member
  • CaptainOrange (1a)
    • View Profile
« Reply #902 on: June 01, 2018, 03:29:52 pm »
Inmiddels hebben toch al een aantal managers positief gereageerd op het maken van een whatsapp groep. Ik wilde de app aanmaken bij een aantal van 5 aanmeldingen, dan vond ik het wel de moeite waard. Van enkele managers moet ik de nummers nog krijgen maar op dit moment zitten er 4 mensen in de groep.

Nogmaals voor de duidelijkheid: de whatsapp groep is er niet om het forum te vervangen!!

Wanneer er meer mensen zich nu toch aan willen melden, dan hoor ik dat graag. :)

In het afgelopen seizoen heeft de Whatsapp-groep duidelijk zijn nut bewezen. Of de in deze groep gesuggereerde tactieken, mogelijke aankopen en trainingskampmomenten uiteindelijk doorslaggevend zijn geweest in het behalen van het kampioenschap door RC is niet zeker, maar ook absoluut niet uit te sluiten!  ;) 8)

Verder is er hard gelachen om zowel tactische blunders als meesterzetten, zijn er in het hele seizoen bij elkaar zeker 100 renners gepost die allemaal zeker een grote ronde of meerdere klassiekers gaan winnen en hebben er serieuze discussies plaatsgevonden over of het zin heeft energiepunten in te zetten in een sector waar je een ondergrondbonus van 20 of lager hebt.

Zoals hierboven al vermeld is de app-groep geen vervanging van het forum, maar zeker een toegevoegde waarde voor het delen van info die net geen forumbericht waard is, een snelle feedback op tactische vraagstukken van de 4e tot de 1e divisie en vragen mbt renners die op de transferlijst staan.

Mocht je interesse hebben in het aanmelden voor de groep, stuur dan Reality even een berichtje en vergeet niet hem te beloven dat je hem zal bijstaan in zijn jacht naar meer titels, want anders zou het aanmelden een probleem kunnen zijn. Verder is een vereiste dat je over enige zelfspot beschikt en bestand bent tegen de nodige grootspraak die zeker voorbijkomt.

WinterIsComing

• Hero Member
  • WiC - 2C | Sons of Anarchy - Class of XXXV
    • View Profile
« Reply #903 on: June 01, 2018, 03:47:10 pm »
Mooie wervingsboodschap! En geen woord gelogen. Chapeau!  :)

reeekse

• Sr. Member
  • Reekse_Verkuhss - 1a
    • View Profile
« Reply #904 on: June 01, 2018, 03:56:44 pm »
Ja, dan leer je bijvoorbeeld een hele andere kant kennen van WIC. Op het forum een hele aardige kerel en in de app de ene na de andere grootspraak ;)

WinterIsComing

• Hero Member
  • WiC - 2C | Sons of Anarchy - Class of XXXV
    • View Profile
« Reply #905 on: June 01, 2018, 04:25:33 pm »
Ja, dan leer je bijvoorbeeld een hele andere kant kennen van WIC. Op het forum een hele aardige kerel en in de app de ene na de andere grootspraak ;)

Over andere kanten gesproken... Reeekse blijkt na 23.00u 's avonds zowaar ook over een bescheiden kant te beschikken. Wie had dat gedacht?  ;)

Toegegeven, rond 23.02u is dat meestal weer voorbij...  :P

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRolf - 3H
    • View Profile
« Reply #906 on: June 01, 2018, 05:17:01 pm »
Ps. Je kan de groep ook op stil zetten al komen de ego's daar wel doorheen.

RealityCyclists

• Global Moderator
  • Hero Member
  • RealityCyclists (1a)
    • View Profile
« Reply #907 on: June 01, 2018, 05:37:58 pm »
Zeker een toegevoegde waarde!! Word genoeg gelachen & geouwehoerd en ondanks een ervaren gezelschap leren we nog regelmatig van elkaar!

WVAchteruit

• Hero Member
  • Divisie 1a
    • View Profile
« Reply #908 on: June 01, 2018, 06:50:24 pm »
Leuk dat jullie plezier hebben in de appgroep. Ik vrees echter dat het wel voor een deel een vervanging is geweest voor het forum, want hier lijkt het de laatste tijd een stuk rustiger, dus als jullie af en toe even naar elkaar kunnen appen dat x ook op het forum mag graag ;). Zelf zit ik al in genoeg appgroepen, dus beperk ik me tot hier af en toe wat op het forum te posten.

reeekse

• Sr. Member
  • Reekse_Verkuhss - 1a
    • View Profile
« Reply #909 on: June 01, 2018, 06:54:36 pm »
Het forum was eigenlijk al dood toen die appgroep werd opgestart :P

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRolf - 3H
    • View Profile
« Reply #910 on: June 01, 2018, 10:08:37 pm »
Klopt.  Ik ben  trouwens sinds in die appgroep ben juist weer actiever geworden overal. Kan er ook mee te maken hebben dat ik weer rijd ;)

Telamon

• Hero Member
  • Argonautjes 2A
    • View Profile
« Reply #911 on: June 01, 2018, 11:02:48 pm »
Inmiddels hebben toch al een aantal managers positief gereageerd op het maken van een whatsapp groep. Ik wilde de app aanmaken bij een aantal van 5 aanmeldingen, dan vond ik het wel de moeite waard. Van enkele managers moet ik de nummers nog krijgen maar op dit moment zitten er 4 mensen in de groep.

Nogmaals voor de duidelijkheid: de whatsapp groep is er niet om het forum te vervangen!!

Wanneer er meer mensen zich nu toch aan willen melden, dan hoor ik dat graag. :)

Nummer is geapp.. eh gepmd.

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #912 on: June 11, 2018, 10:11:53 pm »
Ik lees dit nu pas over die whats app groep. Ik vroeg me al af of die actief was of niet, hoewel aan de forum activiteit van de afgelopen maanden kon je al merken dat die what s app groep een succes is.
Mijn mening ; heel sneu die what s app groep, alleen maar een manier van Reality en Reekse om personen te kunnen uitsluiten !
Afijn, dat besef zullen de meeste personen niet willen hebben en kijken liever de andere kant op om maar bij hun selecte groepje te willen horen.

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #913 on: June 11, 2018, 10:15:46 pm »
Onjuist, en het moment waarop Reality met het idee van die what s app groep kwam was ook al heel typerend.

reeekse

• Sr. Member
  • Reekse_Verkuhss - 1a
    • View Profile
« Reply #914 on: June 11, 2018, 10:30:58 pm »
Ik lees dit nu pas over die whats app groep. Ik vroeg me al af of die actief was of niet, hoewel aan de forum activiteit van de afgelopen maanden kon je al merken dat die what s app groep een succes is.
Mijn mening ; heel sneu die what s app groep, alleen maar een manier van Reality en Reekse om personen te kunnen uitsluiten !
Afijn, dat besef zullen de meeste personen niet willen hebben en kijken liever de andere kant op om maar bij hun selecte groepje te willen horen.
Ik vind deze reactie sneu. Er is aan iedereen (niet n keer) gevraagd wie er in wil. Het was Reality's idee, niet de mijne  ???

Onjuist, en het moment waarop Reality met het idee van die what s app groep kwam was ook al heel typerend.
Je posten spreken elkaar tegen. Je post alsof je je goed bewust was van de situatie toen. Ik weet dat Reality het voorstelde op een punt dat het forum juist inactief was. Het is makkelijk achteraf een trap uit te delen en die whatsappgroep de schuld te geven.

Sowieso vind ik het erg jammer dat je zo'n toon aanslaat. Totaal onnodig. Doe gewoon normaal man. Ik heb me een paar maanden geleden 10x moeten inhouden in posten waarin je mijn naam vernoemde. Nu begin je gewoon weer. Kijk een keer in de spiegel wat je aan het doen bent.