Author Topic: De Joop Zoetemelk bar  (Read 29906 times)

GMV

• Hero Member
  • GMV_Cycling, 2a
    • View Profile
Re: De Joop Zoetemelk bar
« Reply #930 on: June 12, 2018, 08:45:49 am »
Wat een onzin over die watsapp groep en activiteit op het forum. Voor mij persoonlijk was het andersom. Door die groep ben ik weer wat actiever geworden. Daarnaast zie ik iedereen die in die groep zit regelmatig posten hier. Kunnen we die bullshit ff laten.

De reden voor mij om dit forum minder te bezoeken zijn dit soort posts. Dit gezeik steeds. Het constant aanstoot nemen aan anderen om de meest onschuldige dingen. Dat is een groot deel van de reden dat ik dit forum minder vaak bezoek. Die drama steeds.

Ik kom hier voor mijn lol.
Helemaal mee eens. Ik lees nog elke dag, maar de lust om iets te posten wordt dit soort gedoe minder en minder en dat is ronduit jammer. Zeker met een team in opbouw waar genoeg over te melden is. Ook spelinhoudelijke/speltechnische discussies werden op een gegevens gekaapt en ontaardden in dit soort gedoe. Dan is de lol er wel af om hier nog actief te zijn.

Telamon

• Hero Member
  • Argonautjes 2A
    • View Profile
« Reply #931 on: June 12, 2018, 10:46:30 am »
De reden voor mij om dit forum minder te bezoeken zijn dit soort posts. Dit gezeik steeds. Het constant aanstoot nemen aan anderen om de meest onschuldige dingen. Dat is een groot deel van de reden dat ik dit forum minder vaak bezoek. Die drama steeds.

Ik kom hier voor mijn lol.

Mee eens. Ik sla die vervelende teksten direct over en vaak skip ik dan het hele draadje. Zonde van mn tijd.
Wel erg jammer want ik vind cff een erg leuk spelletje en daar hoort een forum bij.

Vos

• Hero Member
  • SP0RTLIFE (1A) - - - Australia u23
    • View Profile
« Reply #932 on: June 12, 2018, 11:53:07 am »
Hoe kan je het nu met de verkeerde voorstelling van zaken , die Sjiz hier geeft, eens zijn ?
Typerend voor GMV, altijd weer die extreme onredelijkheid van hem als het op dit onderwerp aankomt. En altijd kan hij het niet laten om zijn negatieve duit in het zakje te doen. Of denk je dat Sjiz dit schrijft om mij weg te treiteren, GMV, zodat jij daar weer aan mee kan doen ?

Ook typerend dat Telamon de behoefte voelt om het hiermee eens te zijn, nadat het toch duidelijk is dat het liever klaar is.
En ik vind het ook jammer, Telamon, want ook ik vind het een leuk spelletje en met een leuk forum is het nog een leuker spelletje, en ik doe heel erg mij best om er een leuk forum van te maken. Complimenten daarvoor van jou zal ik nooit krijgen, weet ik, alleen maar kritiek, dat is zo vanaf het begin al geweest met jou, en ik ben niet vergeten hoe onredelijk jij toen dikwijls geweest bent.
Maar misschien reageer jij alleen maar op "ik kom hier voor de lol". Dat geldt ook voor mij !!!!! Maar jij kiest er altijd voor om daar geen rekening mee te houden. Ik kies maar in een uitzonderlijk geval om geen rekening te houden met andere forumgebruikers, als ik bijvoorbeeld uitgesloten wordt en dat maar als heel normaal wordt gezien op dit forum. En dan lezen hoe ontiegelijk leuk jullie het hebben en hoe het het spelen van het spel ten goede komt.
En ook van jou geen reactie op het wangedrag van Reekse, Telamon, iets dat ik je kwalijk neem omdat je nu wel reageert maar dat dus negeert. Als je je er dan toch mee wilt bemoeien, dan kan je dat niet negeren als je enig fatsoen hebt. Maar goed, fatsoen is ver te zoeken bij jullie en misschien zijn deze reacties alleen maar bedoeld om het "drama" nog groter te maken want jullie weten dat ik hierop ga reageren. Het is altijd hetzelfde liedje met altijd dezelfde personen.

Persoonlijk denk ik dat Sjiz een verkeerde voorstelling van zaken geeft omdat hij het helemaal zat is met dit gedoe en daardoor bepaalde dingen uit zijn perspectief ziet. Zoals bijvoorbeeld dat er een hele lange tijd geen gedoe was op het forum, terwijl als je zijn tekst leest het erop lijkt of dat niet zo was.

Afijn, ik heb er bewust voor gekozen om niet te reageren op die post van Sjiz, dus dat ga ik verder nu niet doen ook, en n.a.v. van een reactie van een handlanger/meeloper van een compleet foute mentaliteit moet ik dat natuurlijk helemaal niet doen. En was te verwachten dat die paar personen zoals GMV dit aangrijpen zodat hun ideaal van een vos vrij forum tot stand kan komen. Altijd hetzelfde met altijd dezelfde paar personen.
Trouwens, als personen zoals GMV, Reekse, Reality en nog een paar (gelukkig maar een paar, hopelijk vergis ik me daar niet in) niet zo dom waren ťn zijn om mee te gaan in die foute mentaliteit van die ene persoon die jullie altijd in bescherming hebben genomen, dan was er nooit dat/dit gedoe geweest op het forum.

RealityCyclists

• Global Moderator
  • Hero Member
  • RealityCyclists (1a)
    • View Profile
« Reply #933 on: June 12, 2018, 03:57:24 pm »

RealityCyclists

• Global Moderator
  • Hero Member
  • RealityCyclists (1a)
    • View Profile
« Reply #934 on: June 12, 2018, 03:58:21 pm »
"Nederland wint het WK"

Haha, ook al zo'n goede youtube vlogger? ;)

-------

BraziliŽ wint overigens gewoon het WK.

Beste speler: Neymar
Topscorer: Neymar

8)

reeekse

• Hero Member
  • Reekse_Verkuhss - 1a
    • View Profile
« Reply #935 on: June 12, 2018, 04:06:33 pm »
Ik heb brazilie ook overal als winnaar staan, maar frankrijk is een gevaarlijke 2e.

Ricoo

• Hero Member
  • CaptainOrange (1a)
    • View Profile
« Reply #936 on: June 12, 2018, 04:48:12 pm »
Het lijkt er idd op dat BraziliŽ voor het eerst in tijden een echt team met een tactisch goede coach heeft. Ergens hoop ik nog steeds dat Messi het een keer geweldig gaat doen op een groot toernooi met ArgentiniŽ, maar ik vrees dat dat niet gaat lukken.

Verder is bij twijfel Duitsland natuurlijk altijd de favoriet en wint BraziliŽ geen wk's die in Europa worden gehouden  8)

AJFactoryCycling

• Hero Member
  • AJFactoryCycling - 1A
    • View Profile
« Reply #937 on: June 12, 2018, 07:30:38 pm »
"Nederland wint het WK"

Ajax wint het WK

~dom blondje

Angovis

• Sr. Member
  • TAC🇳🇱
    • View Profile
« Reply #938 on: June 12, 2018, 08:08:00 pm »
"Nederland wint het WK"

Haha, ook al zo'n goede youtube vlogger? ;)

-------

BraziliŽ wint overigens gewoon het WK.

Beste speler: Neymar
Topscorer: Neymar

8)

Zoiezo toch ;)
Ik denk trouwens dat Brazilie weer 3e wordt
Dat ze het net niet halen

Angovis

• Sr. Member
  • TAC🇳🇱
    • View Profile
« Reply #939 on: June 12, 2018, 08:09:52 pm »
"Nederland wint het WK"

Ajax wint het WK

~dom blondje

Als Ajax in 2021 het WK voor clubs wint dan weet je al dat ze bij Jinek zit en een uur lang "ik zei het toch" gaat zeggen

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #940 on: June 14, 2018, 12:20:49 pm »
Er wordt hier mooi over het WK gesproken door een aantal personen,
maar niemand die zich aan een voorspelling van de WK finale durft te wagen ?
Tot nu toe maar 3 inzendingen, het zou mooi zijn als dat er veel meer worden :
http://www.cyclingforfun.org/smf/index.php/topic,2630.msg278804.html#msg278804
(misschien voor sommigen handig om even te vergeten wie het organiseert en fun om de andere deelnemers te verslaan met een goede voorspelling)

Ik voorspel dat dit de halve finales worden : FRA - BRA  en  ARG - DUI
Tja, en hierna wordt het voorspellen heel lastig :
BraziliŽ tegen Frankrijk, tja, deze wedstrijd wordt grotendeels door geluk beslist, rode kaart voor de Fransen, BraziliŽ gaat door.
En ik gun het Messi maar die Duitsers zullen wel weer de finale halen.

Mijn definitieve voorspelling = zie off topic WK voetbal 2018

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #941 on: June 14, 2018, 06:38:07 pm »
Veel te weinig deelnemers.
Ik stel voor om de deadline te verlengen naar morgen 20u,
dus na de wedstrijden EGY - URU (14u) en MAR - IRAN (17u) maar dus vlak voor de wedstrijd POR - SPA.
Ook lijkt het mij een goed idee om deze topic te verplaatsen naar de Engelse topic zodat er meer deelnemers komen. Blijkbaar is de animo onder de Nederlanders niet zo groot, misschien balen ze dat Nederland niet meedoet en kijken ze de komende maand liever soap series bij Danny Blind thuis ipv het WK voetbal een beetje te volgen.  :))
En een goede test case of het Engelse forum regelmatig gelezen wordt door buitenlandse managers, zoals de Italianen en de Spanjaarden. Daar heb ik namelijk soms ook twijfels over, en dat zou verklaren waarom pogingen om het Engelse forum actiever te krijgen vaak niet lukken.

Ik neem aan dat de maar 5 deelnemers akkoord gaan met een verlenging van de deadline.

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #942 on: June 14, 2018, 11:00:20 pm »

De off topic voorspel de WK finale is verplaatst naar het Engelse forum. Zie onderstaande link. Deadline is nu morgenavond 20u.
http://www.cyclingforfun.org/smf/index.php/topic,2634.msg278972.html#msg278972

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #943 on: June 15, 2018, 04:09:38 pm »
Nog bijna 4 uur om een gratis gokje te wagen en de WK finale te voorspellen.
Iedereen mag meedoen, ik ben niet iemand die personen uitsluit. En ik heb het maar georganiseerd (ook als poging om de forum activiteit te verhogen), de voorspel-de-WK-finale is van iedereen dus ik heb sowieso geen inbreng wat dat betreft naar mijn mening.
En mocht er een uitslag komen waarbij het niet helemaal duidelijk is wie er gewonnen heeft, dan zijn alle deelnemers de jury leden en beslissen wie er gewonnen heeft.

Ook een heel makkelijk spelletje voor personen die geen verstand van voetbal hebben. Elke finale is theoretisch mogelijk, hoewel ik adviseer om Saoedi ArabiŽ niet in de finale te zetten na de 5-0 nederlaag van gisteren^^
Klik op onderstaande link en doe je voorspelling, succes !  :)

http://www.cyclingforfun.org/smf/index.php/topic,2634.msg278972.html#msg278972

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #944 on: June 28, 2018, 10:44:12 pm »

Vergeet niet om mee te doen aan de CFF League Tour de France van de World Cycling Stats.
nog 8 dagen en 12 uur om je in te schrijven.
Voor nieuwe deelnemers, klik deze link voor meer info en hoe je mee kan doen :
http://www.cyclingforfun.org/smf/index.php/topic,2580.msg274723.html#msg274723
Succes iedereen !  :)