Author Topic: [Idee] Hall of Fame - Nederlandstalig  (Read 2866 times)

RaboRuben

• Hero Member
  • 1a
    • View Profile
Re: [Idee] Hall of Fame - Nederlandstalig
« Reply #15 on: September 16, 2016, 09:56:46 pm »
Sjiz heeft verder ook 2 CFF-cups gewonnen (S26 + S28).
RC won de CFF-cup in S12.
RaboRuben werd 2e in seizoenen 9, 10, 12 en 14 en is daarmee de bezitter van een officiŽle CFF-trauma-award. ::) :'(
« Last Edit: September 16, 2016, 10:01:37 pm by RaboRuben »

AJFactoryCycling

• Hero Member
  • AJFactoryCycling - 1A
    • View Profile
« Reply #16 on: September 16, 2016, 10:01:52 pm »
Kan deze gewoon aflezen in de Hall of Fame hoor :) Ik werd in S26 ook al 2e voor de CFF-cup  :'(

Dat van Reeks moet hij zelf maar even bevestigen

WinterIsComing

• Hero Member
  • WiC - 2C | Sons of Anarchy - Class of XXXV
    • View Profile
« Reply #17 on: September 16, 2016, 10:13:57 pm »
Kan deze gewoon aflezen in de Hall of Fame hoor :) Ik werd in S26 ook al 2e voor de CFF-cup  :'(

Dat van Reeks moet hij zelf maar even bevestigen

Oh ja, is ook zo. Zie nu dat ik er ook nog een paar was vergeten. (Freimanis, Maasing, Etxazarreta, Helder bij de NT's, Colaco als Wereldkampioen op de weg).  8)

Vos

• Hero Member
  • SP0RTLIFE (1A) - - - Australia u23
    • View Profile
« Reply #18 on: September 17, 2016, 12:02:27 am »
In de topic 'eindeseizoensevaluatie en doelstellingen volgend seizoen' is ook informatie te zien.
Op pagina 1 zie ik dat het evaluatie seizoen 12 en voorbeschouwing seizoen 13 is.
De topic begint op 15 augustus 2013.
En vergeet dit truitje niet in je goede en leuke idee te verwerken, AJ  ;)  :)) :
http://www.cyclingforfun.org/smf/index.php/topic,1477.msg244972.html#msg244972
« Last Edit: September 17, 2016, 12:07:02 am by Vos »

RaboRuben

• Hero Member
  • 1a
    • View Profile
« Reply #19 on: September 17, 2016, 12:37:17 am »
In de topic 'eindeseizoensevaluatie en doelstellingen volgend seizoen' is ook informatie te zien.
Op pagina 1 zie ik dat het evaluatie seizoen 12 en voorbeschouwing seizoen 13 is.
Dit topic dus: http://www.cyclingforfun.org/smf/index.php/topic,1477.0.html

En bedankt. ;) Ik heb m'n late avond, begin van de nacht besteed aan het lezen van dat complete topic. ;D

Bericht nr. 4 is grappig genoeg mijn huilbericht over de eerder aangehaalde weggegeven Nederlandse titel door foute vakantie-tactiek van Araujo in Parijs Tours. En die rit heb ik dus echt een haat-liefde verhouding mee. Want verderop in het topic blijk ik nogmaals de Nederlandse titel te hebben verloren in Parijs-Tours. En natuurlijk zoals in dit topic vanavond gezegd heb ik daar ook juist m'n 3e plaats in het 1a klassement gewonnen.

Wat een saaie bedoening is die rit tegenwoordig met zo'n rijke historie. :-X :( Vandaar dus ook dat ik maar moeilijk kan schakelen naar een weinig-punten tactiek daar.
« Last Edit: September 17, 2016, 12:41:53 am by RaboRuben »

RealityCyclists

• Global Moderator
  • Hero Member
  • RealityCyclists (1a)
    • View Profile
« Reply #20 on: September 17, 2016, 12:54:56 am »
Leuk initiatief dit. Ben iets minder actief door een nieuwe generatie wat toch alleen maar traint maar met dit soort dingen wil ik uiteraard wel mee werken. ;)
Heb het topic ook meteen verplaatst naar 'Algemeen', dit is namelijk, zoals WIC al zei, 100% over CFF en een leuke toevoeging.

GMV

• Hero Member
  • GMV_Cycling, 2a
    • View Profile
« Reply #21 on: September 17, 2016, 08:18:29 am »
Super leuk idee. Wou je het echt alleen voor de managers doen of ook voor Nederlandse coureurs. Bijvoorbeeld Robin DeKort, meervoudig NL kampioen.

AJFactoryCycling

• Hero Member
  • AJFactoryCycling - 1A
    • View Profile
« Reply #22 on: September 17, 2016, 10:12:52 am »
Super leuk idee. Wou je het echt alleen voor de managers doen of ook voor Nederlandse coureurs. Bijvoorbeeld Robin DeKort, meervoudig NL kampioen.

Alleen managers. Landentruitjes wil ik ook niet gaan doen, wordt anders wel heel veel :P

daantje

• Hero Member
  • plopsala 2b
    • View Profile
« Reply #23 on: September 17, 2016, 12:22:28 pm »
Super idee, leuk om te weten wie wat allemaal al gewonnen heeft.

WinterIsComing

• Hero Member
  • WiC - 2C | Sons of Anarchy - Class of XXXV
    • View Profile
« Reply #24 on: September 17, 2016, 12:59:53 pm »
Dit topic dus: http://www.cyclingforfun.org/smf/index.php/topic,1477.0.html

En bedankt. ;) Ik heb m'n late avond, begin van de nacht besteed aan het lezen van dat complete topic. ;D

Bericht nr. 4 is grappig genoeg mijn huilbericht over de eerder aangehaalde weggegeven Nederlandse titel door foute vakantie-tactiek van Araujo in Parijs Tours. En die rit heb ik dus echt een haat-liefde verhouding mee. Want verderop in het topic blijk ik nogmaals de Nederlandse titel te hebben verloren in Parijs-Tours. En natuurlijk zoals in dit topic vanavond gezegd heb ik daar ook juist m'n 3e plaats in het 1a klassement gewonnen.

Wat een saaie bedoening is die rit tegenwoordig met zo'n rijke historie. :-X :( Vandaar dus ook dat ik maar moeilijk kan schakelen naar een weinig-punten tactiek daar.

Inderdaad leuk om oude topics eens terug te lezen, voor zo ver ze nog bestaan. Laatst ook de eerste 70 pagina's van het transfermarkt-topic doorgelezen, heel wat oude bekende namen kom je dan tegen. Leuk als je je eens verveelt.

AJFactoryCycling

• Hero Member
  • AJFactoryCycling - 1A
    • View Profile
« Reply #25 on: September 17, 2016, 01:47:22 pm »
Zouden de mensen die willen en er tijd voor hebben de gewonnen A klassiekers (+ welk seizoen) willen opzoeken? Geld ook voor de Belgische want daar hebben we nog niks van :P Al is het maar de eigen gewonnen A klassiekers benoemen.

Themasterofcm

• Hero Member
  • Kilometervreters - 3h
    • View Profile
« Reply #26 on: September 17, 2016, 01:55:02 pm »
Ik heb MSR gedaan:

In S14 won Loshipo (maar dat was een Spanjaard (?) onder Nederlands vlaggetje)
S18: Ruben
S22: Ruben

AJFactoryCycling

• Hero Member
  • AJFactoryCycling - 1A
    • View Profile
« Reply #27 on: September 29, 2016, 06:06:25 pm »
Wil volgende week een start maken met het officiele topic, als er nog mensen even naar de A klassiekers willen kijken: graag! Je eigen A klassieker overwinningen noemen (incl. het seizoen waarin je won) zou al heel fijn zijn.

@TMoCM, alvast bedankt! Denk wel dat ik die Spaanse eruit laat, das geen echte Nederlandstalige. Hoe zit het met CLASS? Is toch ook een Spanjaard?

Vos

• Hero Member
  • SP0RTLIFE (1A) - - - Australia u23
    • View Profile
« Reply #28 on: September 29, 2016, 07:07:20 pm »

Ik was van plan om de witte truien op te zoeken ; maar dat lukt niet. Behalve de seizoens witte trui, die is makkelijk op te zoeken :
seizoen 18, RaboRuben, met Kaspars Feldmanis (Est).
seizoen 26, SPORTLIFE, met Andre de Haan (Ned). Hij is de enige Nederlander die ooit de witte seizoenstrui won, maar dat terzijde want het gaat om de Nederlandstalige managers.

Wat de overige witte truien betreft, dan kan ik alleen maar opschrijven wat ik weet (ik ben ff geen supporter momenteel, misschien kan je het dan wel opzoeken) en mijn info zal waarschijnlijk heel onvolledig zijn :
WinterIsComing ; in alle rondes heeft dat team de witte trui gewonnen (!).
SPORTLIFE ; Giro, Vuelta, Tirreno, Duitsland.

beerke

• Sr. Member
  • beerkes----2b
    • View Profile
« Reply #29 on: September 29, 2016, 07:33:09 pm »
beerke vuelta seizoen 27