Author Topic: [NT] Seizoen 33  (Read 952 times)

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing - 1a
    • View Profile
Re: [NT] Seizoen 33
« Reply #45 on: August 16, 2017, 01:32:08 pm »
Helder 2e, vrij aardig voor een 26-jarige. :D
Wel op gepaste afstand van de nummer 1 helaas, dus zal aankomend seizoen lastig worden om de overwinning te pakken.

Toch een sterk staaltje, RC.

"Mijn" renner Buss wint de rit. "Mijn" tussen haakjes omdat hij inmiddels alweer is vertrokken en omdat hij nooit een rit voor mijn team heeft gereden.  ;D

Leuke bijkomstigheid dat nu de helft van alle NT-ritten tot nu toe dit seizoen door renners uit mijn team zijn gewonnen. (Grevisse r1, Beitia r6, Sarsgaard r7, Buss r8)  :)

Haha wow, dat is flink bijzonder. Zegt genoeg over je team & dat je volgend seizoen een serieus grote kans maakt op de eerste plaats in de 1e divisie. Ik zie je dan ook als topfavoriet.

Dank voor het vertrouwen, RC. Het zegt natuurlijk wel iets, maar ook niet alles, hoor. Het heeft ook te maken met een gunstige kalender. Daarnaast zit één van die ritwinnaars (Buss, klimtijdrit) niet meer in mijn team en is het voor mij nog steeds een raadsel dat Beitia het kon winnen van een aantal andere kleppers op kasseivlak. Beitia is nooit verder gekomen dan 8 sterren, absoluut erg bruikbaar, maar zeker geen wereldtopper. Grevisse en Sarsgaard daarentegen wonnen in een sterk, competitief veld, en zij zullen ook komend seizoen van goede dienst zijn.

Davici zal absoluut een grote concurrent worden, en verder ligt het er ook wel een beetje aan wat STR0NK3R gaat doen in het tussenseizoen. Als hij nog een seizoen door wil trekken, zal het nog een hele uitdaging worden om de kloof met hem te dichten. Maar het is zeker een leuke ervaring om bovenin mee te draaien, en volgend seizoen zal ik zeker meestrijden.   8)

Davici

• Hero Member
  • CCT
    • View Profile
« Reply #46 on: August 19, 2017, 09:18:47 pm »
NT RACE 10

Selectie:
Reinier VanPoelgeest (31) - JoebaCycling - 89,16
Jurriaan Kasteel (33) - Saint_Raphael - 87,65
Jan-Jaap Voets (31) - WinterIsComing - 84,52
Walter VanWesemaele (29) - loshombresdelmazo - 84,16
Cor Schulte (34) - DreamTeamYvonne2 - 82,36
Alphons TenHoeve (27) - The_Fucking_Masters - 81,92
Philip Willems (29) - RealArsenalStu - 81,59
Milan VanVugt (31) - Arrieta1987 - 81,41
Martijn Linssen (32) - JoebaCycling - 78,18

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing - 1a
    • View Profile
« Reply #47 on: August 20, 2017, 10:00:12 pm »
Gefeliciteerd met de dikverdiende overwinning in het landenklassement Davici. Het is eigenlijk nooit spannend geweest.

Zelf tevreden met een bronzen plek met de Aussies. 5e medaille in 6 seizoenen met een smalle, maar erg goede selectie. In de breedte echter niet sterk genoeg om vaak genoeg met meer mensen in de punten te rijden.

Davici

• Hero Member
  • CCT
    • View Profile
« Reply #48 on: August 20, 2017, 10:03:28 pm »
Een 4e plaats met VanPoelgeest waardoor hij jammer genoeg tekort komt om de winnaar van de individuele ranking te worden. De race verliep rustiger dan ik had gehoopt en achteraf gezien had hij dan ook met minder energiepunten kunnen rijden. Geir Johannesen weet nu de individuele ranking te winnen doordat hij als enige renner in drie ritten punten wist te pakken.

We sluiten het seizoen af met winst in het landenklassement en volgens mij zelfs met een record aantal punten.

1º Nederland 3905
2º Denemarken 2885   
3º Australie 2355
4º Frankrijk 1895
5º Letland 1655

Ik zal me overigens niet herkiesbaar stellen als bondscoach, aangezien ik het vanaf volgend seizoen druk genoeg zal hebben met mijn eigen team.

Davici

• Hero Member
  • CCT
    • View Profile
« Reply #49 on: August 20, 2017, 10:09:00 pm »
Gefeliciteerd met de dikverdiende overwinning in het landenklassement Davici. Het is eigenlijk nooit spannend geweest.

Zelf tevreden met een bronzen plek met de Aussies. 5e medaille in 6 seizoenen met een smalle, maar erg goede selectie. In de breedte echter niet sterk genoeg om vaak genoeg met meer mensen in de punten te rijden.

Dank je!

Een derde plaats met Australie lijkt me ook een uitstekend resultaat. Voor sommige ritten heb je er absolute toppers tussen zitten, maar in de breedte zul je inderdaad wat tekort komen doordat je het met een beperkt aantal renners moet doen.

Vos

• Hero Member
  • SP0RTLIFE (1A) - - - Australia U21
    • View Profile
« Reply #50 on: August 20, 2017, 10:13:32 pm »
Gefelicteerd met het wereldkampioenschap, Davici !  8)
Grote voorsprong en de concurrentie verpulvert, lol, goed gedaan.

Foeke

• Hero Member
  • Valderend - 1A
    • View Profile
« Reply #51 on: August 22, 2017, 08:52:16 pm »
Top prestatie Davici! Alleen maar lof!!