Author Topic: Scorito CFF poule Tour de France 2017  (Read 2899 times)

Marnixstar

• Hero Member
  • TeamNextGeneration (3C)
    • View Profile
Re: Scorito CFF poule Tour de France 2017
« Reply #15 on: June 20, 2017, 11:30:01 am »
Ik heb me ook ingeschreven :) Hopelijk zijn spoedig de volledige selecties bekend.

Een enkele selectie zal eind van de week bekend gemaakt worden, maar pas vanaf volgende week maandag kunnen we de meeste selecties verwachtten vermoed ik. Ploegen wachten toch vaak tot na het nationale kampioenschap.

AJFactoryCycling

• Hero Member
  • AJFactoryCycling - 1A
    • View Profile
« Reply #16 on: June 20, 2017, 11:57:40 am »
Ik heb mijn team eerlijk gezegd al zowat klaar :P Denk niet dat er nog renners bij komen die ik in mijn team zou toevoegen.

Moet zeggen dat deze Tour best lastig is qua keuzes maken, er zijn een paar zekerheidjes maar daar staan heel veel onzekerheidjes tegenover. Denk daarbij aan Quintana, Contador, S. Yates en Chaves bij de AK mannen en Cavendish, Kristoff, Degenkolb (noemt zichzelf knecht en zal wss dus geen trein krijgen, al betwijfel ik dat), Coquard en Bouhanni.

Probeer de juiste maar te kiezen, er gaan er een aantal zwaar tegen vallen en een aantal zwaar meevallen.

Marnixstar

• Hero Member
  • TeamNextGeneration (3C)
    • View Profile
« Reply #17 on: June 20, 2017, 12:48:47 pm »
Ik heb mijn team eerlijk gezegd al zowat klaar :P Denk niet dat er nog renners bij komen die ik in mijn team zou toevoegen.

Moet zeggen dat deze Tour best lastig is qua keuzes maken, er zijn een paar zekerheidjes maar daar staan heel veel onzekerheidjes tegenover. Denk daarbij aan Quintana, Contador, S. Yates en Chaves bij de AK mannen en Cavendish, Kristoff, Degenkolb (noemt zichzelf knecht en zal wss dus geen trein krijgen, al betwijfel ik dat), Coquard en Bouhanni.

Probeer de juiste maar te kiezen, er gaan er een aantal zwaar tegen vallen en een aantal zwaar meevallen.

Ik begin pas echt met puzzelen als de teams compleet zijn. In het verleden al te vaak gehad dat ik dacht m'n team klaar te hebben en dat renners toen nog afvielen of iets dergelijks. Kon ik weer opnieuw.  :P

Vos

• Hero Member
  • SP0RTLIFE (1A) - - - Australia u21
    • View Profile
« Reply #18 on: June 20, 2017, 05:57:45 pm »
Ik ben er nog niet aan toegekomen, drukdrukdruk, maar ik doe zeker mee.
Het gaat me waarschijnlijk niet lukken om elke dag te wijzigen in die periode, dus een geduchte concurrent zal ik vermoedelijk niet zijn. Maar de 2e helft van de Tour is dat geen probleem, dus met een inhaalrace win ik dan alsnog   ;)  :))

Genoeg gezemeld, eigenlijk is dit bericht bedoeld voor het volgende :

Mooi dat er veel enthousiasme is in deze topic. Ik weet niet precies hoe, maar misschien zou er iets van dit enthousiasme ook in de Engelse topic kunnen verschijnen, en daarmee nog meer deelnemers voor de CFF poule. Want hoe populairder, hoe meer deelnemers, en de buitenlandse CFF managers lezen een off topic op het NL forum waarschijnlijk niet.
Als bijvoorbeeld al de helft van de WCS deelnemers (=21) meedoen, dan heb jij een hele mooie Scorito CFF poule.
Het is maar een idee, en laat je niet afschrikken door eventuele taalfouten in de Engelse taal, een kniesoor die daar op let ; als het maar een beetje begrepen wordt.
Maar zoals gezegd ik weet niet precies hoe het Engelse topic wat levendiger te maken, zoals in deze topic. Vast wel andere personen met briljante ideeŽn daaromtrent.

AJFactoryCycling

• Hero Member
  • AJFactoryCycling - 1A
    • View Profile
« Reply #19 on: June 21, 2017, 08:31:32 pm »
@Vos, scorito is een Nederlands bedrijf en daarom ook vooral bekend in NL en Belgie, de rest hier op CFF zal er nog nooit van gehoord hebben terwijl er hier een aantal sws al mee zouden doen. Dus ook wel logisch dat vooral dit topic levendig zal zijn en die op het Engelse en Spaanse forum niet.

Om wat discussie aan te wakkeren: Zijn nogal veel interessante 750k - 1M renners die mogelijk goed scoren maar mogelijk zeer slecht gaan scoren. Vooral veel interessante 1M renners zoals Wellens, Gesink, Uran, Rolland, Felline, Trentin, Swift & Gilbert. Welke zouden jullie nemen?

Ook een aantal interessante goedkope sprinters zoals Vanspeybrouck, S. Dumoulin & Guardini. Bij de laatste 2 vraag ik me af of ze ook echt mee gaan sprinten, zelfde geld voor een Ben Swit en S. Gerrans. Lastige keuzes allemaal.

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #20 on: June 21, 2017, 09:34:24 pm »
Ok, het was maar een idee onder het motto hoe meer zielen hoe meer vreugd. En ik vind het altijd leuk met buitenlandse managers, die maken vaak toch andere keuzes en dan word ik niet laatste in de Scorito CFF poule, hahaha.  :)
(geintje hoor, genoeg buitenlandse CFF managers die steeds hele goede keuzes maken in de WCS, zoals je weet)

Maar ook nu is er al een hele leuke poule met veel deelnemers, zo te lezen. Dus een overbodig idee, hoewel ik hoop dat er nog een paar personen extra aan meedoen, altijd leuker.

AJFactoryCycling

• Hero Member
  • AJFactoryCycling - 1A
    • View Profile
« Reply #21 on: June 21, 2017, 10:43:25 pm »
Agreed, daarom dat er ook daar topics zijn geopend ^^ Heeft zich ook al een Spanjaard ingeschreven! Ik ben echter geen wonder in Engels dus laat het liever aan anderen over om dat topic meer levendig te maken ;)

Fingolfin

• Hero Member
  • Noldor 2c - BC U23 Belgium
    • View Profile
« Reply #22 on: June 22, 2017, 09:41:13 am »
Voorlopig al 18 renners gekozen en nog 7750K over voor de laatste 2.
Nog even wachten tot ook de laatste namen bekend zijn ^^

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #23 on: June 23, 2017, 01:42:55 pm »
Aangemeld en inmiddels ook al 18 renners gekozen. Leuk spel.

Fingolfin

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #24 on: June 23, 2017, 01:47:43 pm »
Team compleet en 3250K over  ::)

Selectie voor de eerste rit (tijdrit) is ook bekend 8)

AJFactoryCycling

• Hero Member
  • AJFactoryCycling - 1A
    • View Profile
« Reply #25 on: June 23, 2017, 02:10:10 pm »
Hoe krijg je dat ooit voor elkaar joh? Mijn team staat (0 euro over) maar ga wss nog flink wat switchen.

daantje

• Hero Member
  • plopsala 2b
    • View Profile
« Reply #26 on: June 24, 2017, 12:33:44 pm »
Ook ingeschreven, ben wel de eerste 2 weken van juli op verlof en kan dus niks aanpassen. Mja, dan versterk ik ineens de onderste regioen in het klassement. 😁

Fingolfin

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #27 on: June 24, 2017, 08:20:53 pm »
Hoe krijg je dat ooit voor elkaar joh? Mijn team staat (0 euro over) maar ga wss nog flink wat switchen.

Heb mn team klein beetje aangepast, gaat niet veel meer veranderen denk ik. Nu houd ik minder geld over, nog exact 2M :)
Geen enkele knecht in mijn team, dus dit team in het echt zou het wss niet zo goed doen ::)

Fingolfin

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #28 on: June 30, 2017, 12:57:48 pm »
Last day to join / finetune your team!

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #29 on: June 30, 2017, 05:48:26 pm »

Deadline Thorin-game = 0.00h ( 6 hours left ! )

Deadline WCS = 14.00h tomorrow ( 20 hours left ! )

Deadline Scorito CFF Poule = 15.15h tomorrow ( 21 hours left ! )

Good luck everyone !  :)

edit ; dont forget in WCS the ÷sterreich Rundfahrt starts in 1 day and 19 hours. The CFF League is open to join.

Wat betreft Scorito, zojuist pas echt goed bekeken en de selectie gemaakt, inclusief alvast etappe 1.
En ik zie dat je zonder probleem ook alle aankomende etappes alvast kunt invullen. Natuurlijk is het handig als je de selectie per dag aanpast als een renner uitvalt of minder presteert door diverse omstandigheden.
Maar ik zal morgenochtend alvast de hele tour invullen. Het kan zijn dat ik de aankomende periode door tijdgebrek niet elke dag kan inloggen en dan heb ik in ieder geval per etappe een selectie staan.

« Last Edit: June 30, 2017, 06:10:02 pm by Vos »