Author Topic: Koersen Seizoen 34  (Read 3703 times)

daantje

• Hero Member
  • plopsala 1a- BC Elite Belgium
    • View Profile
Re: Koersen Seizoen 34
« Reply #15 on: August 28, 2017, 10:29:11 pm »
13de en eerste punten van het seizoen, wel te voorzichtig
Gereden. Maar het was nog maar de tweede race natuurlijk.

Vos

• Hero Member
  • SP0RTLIFE (1A) - - - Australia U21
    • View Profile
« Reply #16 on: August 28, 2017, 10:36:01 pm »
Welkom in 1A Daantje   8)
Je kopman liet zich misschien teveel afleiden door de vele fans, thuiswedstrijdje voor hem^^
En met die punten van de 13e plaats staat je team nu 1e in het landenklassement van België.
Dus een mooie mijlpaal erbij, als je die nog niet had.

daantje

• Hero Member
  • plopsala 1a- BC Elite Belgium
    • View Profile
« Reply #17 on: August 28, 2017, 10:50:42 pm »
Dat is inderdaad een nieuwe mijlpaal. Had sectie 2 met een
Puntje minder moeten rijden.

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing - 1a
    • View Profile
« Reply #18 on: August 28, 2017, 11:02:03 pm »
Gefeliciteerd, AJ en Fingolfin!!  :)

Fingolfin

• Hero Member
  • Noldor 1a - BC U21 Belgium
    • View Profile
« Reply #19 on: August 29, 2017, 07:17:22 am »
Geen 3e overwinning op een rij ::) Een 5e en 7e plaats zijn we ook tevree mee :)

AJFactoryCycling

• Hero Member
  • AJFactoryCycling - 1A
    • View Profile
« Reply #20 on: August 29, 2017, 07:21:31 am »
Thanks nog heren! Fingolfin ook nog congrats.

CCT congrats met de zege in de Omloop. Knecht Wijnands moest lossen in s3 en daardoor kon Ismailov niet meedoen voor de zege. Uiteindelijk wordt hij nog wel 3e, maar dit was niet waar ik op hoopte. Hopelijk gaat het in Kuurne beter.

Davici

• Hero Member
  • CCT
    • View Profile
« Reply #21 on: August 29, 2017, 07:34:06 am »
De eerste overwinning is binnen.  ;D

Topknecht Kuijpers blijft goed tot en met de 4e sectie bij de kopman en Amaya weet het af te maken.

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing - 1a
    • View Profile
« Reply #22 on: August 29, 2017, 07:45:15 am »
Thanks nog heren! Fingolfin ook nog congrats.

CCT congrats met de zege in de Omloop. Knecht Wijnands moest lossen in s3 en daardoor kon Ismailov niet meedoen voor de zege. Uiteindelijk wordt hij nog wel 3e, maar dit was niet waar ik op hoopte. Hopelijk gaat het in Kuurne beter.

Congrats Davici. Mooi podium zo.

Hier idem als AJ, alleen moest mijn knecht een sectie later lossen en zat er in s4 niet meer bij. Daar was alleen Davici nog met 2 man in de kopgroep. Misschien beter geweest als ik Winger ook als knecht had ingesteld. Nu rijdt hij in vrije rol naar een 6e plaats. Het levert me wel de voorlopige leiding op in het AK. Ook mooi.  :)

AJFactoryCycling

• Hero Member
  • AJFactoryCycling - 1A
    • View Profile
« Reply #23 on: August 29, 2017, 07:51:48 am »
Je hebt wel lekker ingekocht zie ik :o Nu heb je voor elke grote ronde een podiumkandidaat!

combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 1a
    • View Profile
« Reply #24 on: August 29, 2017, 08:30:23 am »
Marcello Catena is voor het eerst kopman in Melbourne, na jarenlang onder de knoet van de verkochte Amaro Carmo te hebben gezeten. En verhip, hij weet er een 24e plaats uit te peuren, mede dankzij uitstekend knechtenwerk van nieuwkomer Buck Fevola.

De eerste puntjes zijn binnen, voor de volgende moeten we kijken naar Parijs-Nice, want mijn broekies van 23 zijn nog niet puntwaardig in de Vlaamse klassiekers...

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing - 1a
    • View Profile
« Reply #25 on: August 29, 2017, 08:42:17 am »
Je hebt wel lekker ingekocht zie ik :o Nu heb je voor elke grote ronde een podiumkandidaat!

Ja, ik had nog wat geld liggen en vond de tijd rijp om nu wat uit te geven.

Voor VanPoelgeest wel iets te veel betaald voor mijn gevoel, maar doordat hij een dag later op de lijst kwam als de andere heuvelsprinters van Joep, was het een beetje alles of niets. Als hij er gisteren op had gestaan, had ik minder geboden en een backup bod op Podnieks of Clemente gedaan waarschijnlijk.

Maar door de verkoop van Fletcher had ik nog wel echt een heuvelsprinter nodig, dus was een beetje all-in.

Neill heb ik al een tijdje in het vizier, maar vond hem altijd te duur. Met hem er bij sta ik zeker sterker in een aantal rondes.

Dus ja, ik ben een tevreden man met deze transfers.  :)

B.E-L

• Hero Member
  • kamikazepiloten
    • View Profile
« Reply #26 on: August 29, 2017, 09:04:51 am »
Leuke meevaller in Omloop het Nieuwsblad. De 24-jarige Dirk VanDerVelde weet met 92 gezondheid te eindigen op een 18e plek  8)

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #27 on: August 29, 2017, 09:50:58 am »
Mooi podium in 1A met AJ, WiC en CCT ; Davici proficiat  8)
B.E-L ; je team rijdt inmiddels in de 2e divisie  ;) en goede uitslag met een pas 24jarige.
En Combuijs gefeliciteerd met de eerste puntjes in 1A dit seizoen.

Bij SP0RTLIFE laten we deze eerste koersen van het seizoen traditiegetrouw lopen. Die worden gebruikt om de renners in vorm te laten rijden. Helaas niet veel tijd gehad van het weekend, dus niet echt tevreden over mijn personeel. Ik heb er toch maar voor gekozen dat het ietwat veredeld opleidingspersoneel is, ondanks dat er in Paris-Nice gekoerst gaat worden. Dat komt beter uit met diverse andere belangen in mijn team en mijn kopman is zeker niet goed genoeg om die kleine ronde te winnen.

En vandaag een aankoop gedaan die mij een luxe probleem bezorgt, want ik had al 5 renners (allen met TK) voor de selectie van PN en deze renner is ook heel geschikt om die kleine ronde te rijden. Zelfs zonder TK ongeveer net zo goed als kopman Mohácsi met TK, schat ik zo in. Moeilijk spelletje af en toe met keuzes maken, kan ik niet 6 renners opstellen in PN ?   :))
« Last Edit: August 29, 2017, 09:54:49 am by Vos »

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #28 on: August 29, 2017, 10:07:35 am »
edit ; En vandaag de 20jarige Colin Green verkocht voor 2˝ miljoen, die ik een paar dagen geleden kocht voor maar 161k.
Hij is dat bedrag ook zeker waard, volgens mij. En niet verkocht aan een onervaren manager, zoals ik bijv. gisteren een transfer zag bij iemand anders die daarmee mazzel had^^

En die nieuwe (oude) ronderenner kostte mij een paar ton minder, dus eigenlijk is hij gratis als je heel erg krom denkt^^
Nu wel een paar (oude) Nederlanders van naam in mijn team, dat is ook fun.  :)

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #29 on: August 29, 2017, 07:08:55 pm »
Mooie overwinning in Kuurne, WiC, proficiat !  8)