Author Topic: Koersen Seizoen 34  (Read 3718 times)

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing - 1a
    • View Profile
Re: Koersen Seizoen 34
« Reply #315 on: November 02, 2017, 09:44:11 am »
Ja, mijn financieel directeur moest even overtuigd worden. Buiten salariskosten, zou ik hem en Curry op dit moment nog wel voor een leuk bedrag kunnen verkopen.

Maar Grevisse is de renner die een paar seizoenen terug voor mij mijn eerste klassieker won (Amstel Gold Race) en nu is hij de renner die mij voor het eerst wereldkampioen maakt. Daar tussendoor won hij 2x het World Cup klassement. Het mag duidelijk zijn dat hij een speciaal plekje in mijn hart heeft.  :)
« Last Edit: November 02, 2017, 09:45:51 am by WinterIsComing »

reeekse

• Full Member
  • Reekse_Verkuhss - 2b
    • View Profile
« Reply #316 on: November 02, 2017, 10:06:37 am »
Lekker gedaan wic. Grevisse is wel een echte klasbak. Toch nog een fijn slot van het seizoen voor jou.

Cct erg jammer voor jou. In een alles of niets poging van jou om de groep te breken in sectie 1 mislukt dit. Daarna is het eigenlijk al gebeurd.

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing - 1a
    • View Profile
« Reply #317 on: November 03, 2017, 07:41:38 am »
Nou, het seizoen mag op deze manier wel iets langer duren.  ;D

VanPoelgeest wint zijn tweede klassieker dit jaar in Parijs-Tours. Hij won eerder dit seizoen al in Milaan-San Remo. Omdat Podnieks en Mutombo ook nog goede punten pakken, halen we CCT bij. (Mede mogelijk gemaakt doot JoepJJ, die alledrie deze sprinters heeft getraind).

Nog enkel Lombardije voor de boeg, en dan zit het er weer op....

JoepJJ

• Hero Member
  • JoebaCycling , Divisie 1A
    • View Profile
« Reply #318 on: November 03, 2017, 09:49:57 am »
Wow lekker hoor WiC! Toch ook nog erg dicht bij Stronker gekomen.

AJFactoryCycling

• Hero Member
  • AJFactoryCycling - 1A
    • View Profile
« Reply #319 on: November 03, 2017, 09:52:52 am »
Lekker bezig WiC, ook WC individueel weer binnen zie ik. Congrats.

Je achterstand wordt aardig klein zo, best zonde dat je het net niet haalt. Evengoed mooi seizoen gedraaid, zelfde geldt natuurlijk voor CCT!

reeekse

• Full Member
  • Reekse_Verkuhss - 2b
    • View Profile
« Reply #320 on: November 03, 2017, 11:02:16 am »
Pfu dat was inderdaad een heel sterk eindschot. Je had een behoorlijke achterstand. Stronker heeft dit seizoen echt alles uit de kast moeten halen, gezien zijn puntenaantal tov andere seizoenen.

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing - 1a
    • View Profile
« Reply #321 on: November 03, 2017, 12:10:21 pm »
Thanks all. :)

Inderdaad een lekkere reeks wedstrijden. Ik had qua planning ook nog wel wat van deze wedstrijden aangestreept, dus helemaal uit de lucht vallen doet het niet voor mij. Maar het moet dan natuurlijk ook nog wel gebeuren, fijn dat het lukt. :)

Voor de laatste rit (Lombardije) hebben mijn beste renners geen TK, maar vorig seizoen won ik er met Clerx zonder TK-bonus. Het zou helemaal een huzarenstukje zijn als dat ook nog zou lukken dit seizoen. Ik ga daar maar niet van uit.

Overigens is het voorbarig om te stellen dat ik het WC individueel binnen heb. Thoma heeft bewezen op veel ondergrond uit de voeten te kunnen, en ik acht hem in staat om in Lombardije nog wel wat punten te sprokkelen. VanPoelgeest heeft gedaan wat hij kon, door in de heuvelsprints telkens goed te finishen. Winst in MSR en Parijs-Tours, 2e plaats in Vattenfalls. Meer kan ik van hem niet verwachten.

Wel bizar dat de puntenaantallen van de nummers 2 en 3 van dit seizoen zo hoog zijn dat ze in zo'n beetje elk ander willekeurig seizoen met afstand 1e waren geworden.  :o

Vos

• Hero Member
  • SP0RTLIFE (1A) - - - Australia U21
    • View Profile
« Reply #322 on: November 03, 2017, 07:10:33 pm »
WiC ; Proficiat met de recente klassieker overwinningen, inclusief Lombardije  8)
Man man man, wat komt jouw team dicht bij het 1A kampioenschap, maar 298 puntjes verschil.
Jammer dat er geen 119e race is.

Vos

• Hero Member
  • SP0RTLIFE (1A) - - - Australia U21
    • View Profile
« Reply #323 on: November 03, 2017, 07:14:47 pm »
Gefeliciteerd met de World Cup, WiC !  8)
En gefeliciteerd met het 1A wereldkampioenschap van VanPoelgeest !

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing - 1a
    • View Profile
« Reply #324 on: November 03, 2017, 07:28:38 pm »
WiC ; Proficiat met de recente klassieker overwinningen, inclusief Lombardije  8)
Man man man, wat komt jouw team dicht bij het 1A kampioenschap, maar 298 puntjes verschil.
Jammer dat er geen 119e race is.

Gefeliciteerd met de World Cup, WiC !  8)
En gefeliciteerd met het 1A wereldkampioenschap van VanPoelgeest !

Thanks Vos.  :D

We hebben het nog bijna spannend kunnen maken. Natuurlijk heel erg tevreden over de finale week van dit seizoen, waarin we wereldkampioen worden, 3 klassiekers pakken, de individuele en de team World Cup. Aardig rijtje.  ;D 8)

We passeren Davici en eindigen op krap 300 punten van STR0NK3R, op de tweede plaats met een puntentotaal 26258. Daar word je normaal gesproken kampioen mee. Natuurlijk is het jammer dat we het grote seizoensdoel van de 1e plaats net niet halen, maar uiteindelijk kan ik zeggen dat ik het hele seizoen alles heb gegeven en dat STR0NK3R gewoon net iets beter is geweest. Felicitaties aan hem, en natuurlijk ook aan Davici, die een erg sterk seizoen reed en volgend seizoen gewoon heel erg goede papieren heeft om die felbegeerde 1e plaats te behalen. Heel veel succes gewenst!  :)
« Last Edit: November 03, 2017, 07:30:32 pm by WinterIsComing »

Davici

• Hero Member
  • CCT
    • View Profile
« Reply #325 on: November 03, 2017, 08:06:39 pm »
Geweldig seizoensslot WIC!

Ook al is het voor mij uiteindelijk ‘maar’ een derde plaats, ben ik tevreden over het seizoen. Voorafgaand aan het seizoen had ik niet verwacht dat een eerste plaats dit seizoen al mogelijk zou zijn, dus ben er al blij mee dat ik er nog zo dicht in de buurt ben gekomen. Veel van mn renners zaten dit seizoen nog niet op hun top. Volgend seizoen als mn renners weer een jaartje verder zijn en met nog wat versterkingen erbij, zal ik in ieder geval wel vol voor de eerste plaats gaan.

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing - 1a
    • View Profile
« Reply #326 on: November 03, 2017, 08:54:46 pm »
Dank je Davici! Erg genoten van de strijd tussen ons en STR0NK3R. We hebben elkaar op een goede manier gek gemaakt en alles gegeven. Met onze puntenaantallen wordt je normaal gesproken gewoon met afstand kampioen.

Ik ben er van overtuigd dat je volgend seizoen een heel goede kans maakt op de overwinning. Ik zal voor je duimen!  :)

(Oh, en voor een paar versterkingen weet je de weg naar mijn team te vinden. ;) )