Author Topic: [NT] Seizoen 34  (Read 442 times)

AJFactoryCycling

• Hero Member
  • AJFactoryCycling - 1A
    • View Profile
Re: [NT] Seizoen 34
« Reply #15 on: October 17, 2017, 08:47:11 pm »
Dacht ik eindelijk kans te maken op het bondscoachschap van het "grote" Nederlandse team ipv de U23, gaan al die ervaren managers zich ermee bemoeien...  ;)

Als jij dat graag wilt heb ik dat veel liever, beter een tot op het bot gemotiveerde manager (dat ben ik helaas al een tijdje niet meer). Ik doe ook met alle plezier een U21 of U23 als een geschikte manager zich voor de elite aanbied. En onder de categorie geschikte managers val jij absoluut.

RealityCyclists

• Global Moderator
  • Hero Member
  • RealityCyclists (1a)
    • View Profile
« Reply #16 on: October 20, 2017, 10:07:38 am »
Ik wil de Nederlandse NT ook wel doen!!!

Helaas ben ik alleen een Deen geworden, op zulke momenten heb je dan opeens spijt.  :-[

Ricoo

• Sr. Member
  • CaptainOrange (1a)
    • View Profile
« Reply #17 on: October 21, 2017, 12:18:29 pm »
Het is natuurlijk heel leuk dat de bondscoach (vrienden)teams helpt door hun renners wat extra ervaring te geven, maar volgens mij is dit niet waar het NT voor bedoeld is. In een tijdrit kan je plek 5-9 misschien aan talentvolle jongeren geven, en in een gewone rit plek 8 en 9, maar meer dan dat is gewoon een dikke middelvinger opsteken naar de teams die de huidige generatie Nederlanders heeft opgeleid.

De manager van Walter Steverink bijvoorbeeld verdient gewoon dat hij in rit 10 van dit seizoen wordt opgesteld (ook al is het als meesterknecht van Yorick Spoor misschien), ook al is het in rit 10 van een seizoen waar Nederland nooit heeft meegedaan om de prijzen. Het is nog steeds mooi om een eigen renner het goed te zien doen in het NT en wat mij betreft een schande als dit een heel seizoen niet gebeurd vanwege een bondscoach die er met de pet naar gooit.

RaboRuben

• Hero Member
  • 1a
    • View Profile
« Reply #18 on: October 21, 2017, 04:26:29 pm »
Heb het allemaal niet gevolgd. Maar dit is idd met name lullig naar managers met goede Nederlandse kanshebbers in NT-ritten.
Ook voor de rit van morgen is het een volkomen willekeurige selectie.

Iemand die zich geroepen voelt kan ook nu alsnog naar Osca stappen met het verzoek hem het bondscoachschap te geven voor de laatste twee ritten. Lijkt me een duidelijke zaak waar hij niet moeilijk over zal doen.
« Last Edit: October 21, 2017, 04:29:41 pm by RaboRuben »

AJFactoryCycling

• Hero Member
  • AJFactoryCycling - 1A
    • View Profile
« Reply #19 on: October 21, 2017, 04:33:58 pm »
Agreed. Heb Osca een bericht gestuurd.

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing - 1a
    • View Profile
« Reply #20 on: October 21, 2017, 05:49:52 pm »
Well spoken, Ricoo en Ruben.
Goede actie, AJ.

:)

shalgo

• Full Member
  • SentinelChickens (1A)
    • View Profile
« Reply #21 on: October 21, 2017, 09:53:41 pm »
No VanStraalen for the MTT race?

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing - 1a
    • View Profile
« Reply #22 on: October 22, 2017, 11:06:56 am »
No VanStraalen for the MTT race?

The current coach doesn't make the selection out of the best interest for the Netherlands. It has been fuel for some discussion on this board lately. As a result, some managers are reporting this to Osca, and try to reestablish Holland as a leading nation, with the right cyclists in the selection.

I'm not sure if this will be solved before tonight's race though.

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing - 1a
    • View Profile
« Reply #23 on: October 26, 2017, 11:43:36 pm »
Agreed. Heb Osca een bericht gestuurd.

Zo te zien heeft het weinig effect gesorteerd? Ik zie wederom veel renners uit de talentenpool die geselecteerd zijn. Stuk voor stuk misschien goede renners, maar niet de renners die geselecteerd horen te worden voor deze NT-rit natuurlijk. :-\

daantje

• Hero Member
  • plopsala 1a- BC Elite Belgium
    • View Profile
« Reply #24 on: October 29, 2017, 08:47:30 pm »
Mijn beste klimmer is niet geselecteerd voor de NT klimrit van vanavond. Dat vind ik heel spijtig, zeker omdat hij momenteel tot de beste 2 of 3 pure klimmers hoort van NL.

AJFactoryCycling

• Hero Member
  • AJFactoryCycling - 1A
    • View Profile
« Reply #25 on: October 29, 2017, 11:30:56 pm »
@WiC, geen effect. Osca wou er helaas niet in mee gaan.