Author Topic: De tour?  (Read 533 times)

reeekse

• Full Member
  • Reekse_Verkuhss - 2b
    • View Profile
De tour?
« on: October 05, 2017, 07:27:09 pm »
Zag nog geen topic, dus dan open ik 'm maar.

Krister Bjerke kopman
Dick Heemskerk vrije rol
Brede 33 million Reiten knecht
Govert Vianen knecht
Romolo Bianchi knecht

Eerste rit verloopt formidabel. Bjerke eindigt op slechts 53 seconden van de winnaar. Hij maakte in de laatste sectie de jump van groep 2 naar groep 1 door als allerlaatste aan te sluiten. Alle concurrentie rijdt er achter verliest minimaal 37 seconden. Mooi begin van nu al een hele leuke tour :)

Heemskerk eindigt ook in het groepje er achter. Prima voor hem.

reeekse

• Full Member
  • Reekse_Verkuhss - 2b
    • View Profile
Re: De tour?
« Reply #1 on: October 05, 2017, 10:00:19 pm »
Is iedereen aan t staken?  :P

Fingolfin

• Hero Member
  • Noldor 1a - BC U21 Belgium
    • View Profile
« Reply #2 on: October 05, 2017, 10:27:12 pm »
Tour gestart met wederom Ernst als kopman.

Starten deden we met de normaliter slechtste rit. Uiteindelijk een 34e plaats in een groepje met een van de grootste concurrenten.
Schade mooi kunnen beperken. Ook in de tijdrit zouden we niet te veel tijd mogen verliezen.

AJFactoryCycling

• Hero Member
  • AJFactoryCycling - 1A
    • View Profile
« Reply #3 on: October 05, 2017, 11:16:09 pm »

Tis dood hier joh. Je merkt niet eens dat er 2 NL'ers in de top 3 van 1A staan  :P

combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 1a
    • View Profile
« Reply #4 on: October 06, 2017, 12:35:00 am »
Hmm, knecht Garfield verlies op de stuiterende kasseien zijn bril en ziet daardoor niet dat hij zijn kopman-met-de-moeilijke-achternaam uit het wiel rijdt. Met als gevolg dat hij ruim 2 minuten verliest en de kopman ruim 3 minuten. Kortom, op naar de 21e plaats in het algemeen klassement!

reeekse

• Full Member
  • Reekse_Verkuhss - 2b
    • View Profile
« Reply #5 on: October 06, 2017, 12:52:03 am »

Tis dood hier joh. Je merkt niet eens dat er 2 NL'ers in de top 3 van 1A staan  :P
Ja valt me wel al een tijdje op. Ook Spaanse forum ook vrij stil. Misschien ook door t politieke gebeuren allemaal.

Ik volg de top 3 in 1a nog steeds op de voet.

daantje

• Hero Member
  • plopsala 1a- BC Elite Belgium
    • View Profile
« Reply #6 on: October 06, 2017, 01:13:08 am »
Ik heb niks te zoeken in de kasseirit en de tijdrit, dus geen nieuws hier. Misschien vanaf rit 3 of 4.

Vos

• Hero Member
  • SP0RTLIFE (1A) - - - Australia U21
    • View Profile
« Reply #7 on: October 06, 2017, 06:11:09 am »
  selectie SP0RTLIFE

101 Verde (31), tijdrijder
102 Mutombo (27), tijdrijder
103 Vilks (31), klimmer
104 Rondeaux (30), klimmer
105 Bucciero (31), klimmer

De tijdrit is zojuist verreden ; een prachtige overwinning van Verde !  8)
Ook Mutombo rijdt een schitterende uitslag ; 3e en dus podium.

Nu is het aan de klimmers om punten te gaan scoren. Succes iedereen !  :)

edit ; leuk om te vermelden^^ : Verde pakt de gele trui !
« Last Edit: October 06, 2017, 06:14:56 am by Vos »

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing - 1a
    • View Profile
« Reply #8 on: October 06, 2017, 10:39:10 am »

Ja valt me wel al een tijdje op. Ook Spaanse forum ook vrij stil. Misschien ook door t politieke gebeuren allemaal.

Ik volg de top 3 in 1a nog steeds op de voet.

Het is inderdaad erg stil de laatste tijd.

Ik merk bij mezelf een gebrek aan tijd, focus en motivatie. Deels komt het door drukte in privé- en werksituatie. Maar wellicht heeft het er ook mee te maken dat ik me realiseer dat ik mijn gestelde doel (kampioen 1e divisie) waarschijnlijk niet ga behalen. Vanaf de Giro ben ik op afstand gezet en STR0NK3R is vanaf dat punt sterker als ooit gaan rijden. Ik en davici hebben hem flink kunnen motiveren.  ;)

Ik weet nog niet wat ik ga doen, al zal ik dit seizoen nog wel afmaken met dit team. Waarschijnlijk zal ik mezelf nog wat kleinere doelen opleggen. Volgend seizoen staat nog open. De gedachte om met een nieuwe generatie te starten, brengt meer positieve gevoelens naar boven dan om nog een seizoen met dit team door te gaan.

WVAchteruit

• Hero Member
  • Divisie 1a
    • View Profile
« Reply #9 on: October 06, 2017, 11:29:52 am »
 :-[ :-[ :-[ :-[ :o :o :o Ik zie nu pas dat de beoogde kopman die op trainingskamp is geweest, niet is ingeschreven. Daar gaat zijn plan voor dit jaar.

reeekse

• Full Member
  • Reekse_Verkuhss - 2b
    • View Profile
« Reply #10 on: October 06, 2017, 11:43:26 am »
Wat hij ook doet is intimideren met resultaten. Hij zet gewoon zijn 2 beste renners in voor de Giro om enige afstand te creëren. Zodra hij merkt dat de concurrentie dan gas terug neemt speelt hij daar ook verstandig op in door geen nieuwe 'oudere' renners meer te kopen, maar juist jongere. Hij heeft nog alternatieven om bepaalde renners te verkopen mocht hij tot de laatste race van het seizoen tegenstand hebben. Volgens mij doet hij precies zoveel als nodig is. Op die manier kan hij ieder seizoen aan zijn toekomst bouwen door weer jongere renners te kopen. Aan het einde van het seizoen krijgt hij vaak weer een hele pak geld, ook het gebruiken van winkels levert voor hem een aardig zakcentje op. Ik denk daarom dat hij financieel gezien gezond blijft door het gebruiken van een grote buffer, dit seizoen heeft hij voor relatief weinig geld weer prima renners kunnen kopen waarmee hij weer een tijd vooruit kan. Met Botella ook een ronderenner die vorig jaar de Tour won. Deze aankoop zag hij waarschijnlijk als noodzakelijk om jullie af te troeven. Die zou hij niet gedaan hebben als jullie hem zo in de nek hijgen. In totaal zit hij nu op 7 renners die nog 2 seizoenen door kunnen. Daar komen er sowieso weer wat bij volgend seizoen. Ik denk dat hij De Beer en Bauer ook nog even in zijn team houdt.

reeekse

• Full Member
  • Reekse_Verkuhss - 2b
    • View Profile
« Reply #11 on: October 06, 2017, 11:43:42 am »
:-[ :-[ :-[ :-[ :o :o :o Ik zie nu pas dat de beoogde kopman die op trainingskamp is geweest, niet is ingeschreven. Daar gaat zijn plan voor dit jaar.
Auw!

beerke

• Sr. Member
  • beerkes----2b
    • View Profile
« Reply #12 on: October 06, 2017, 03:03:40 pm »
hier is bteam gestart
eens kijken hoever iselyn komt in ak
caneschi mag als vrije renner puntjes sprokkelen
lahaye mag deze ronde knechten
delgado mag in vrije rol puntjes halen in de sprint
yilmaz mag de heuveltjes als vrije rol paar puntjes halen ook in de tt
in de sprint mag hij knechten 😊

Fingolfin

• Hero Member
  • Noldor 1a - BC U21 Belgium
    • View Profile
« Reply #13 on: October 06, 2017, 07:57:57 pm »
De eerste klimrit gaat lekker.

Ernst eindigt op een 2e plek op 20" van de dagwinnaar.
Plotsklaps eerste in het AK. Die plek zijn we morgen sowieso weer kwijt aan Vivas of Jacinto.
Wel mooi op schema voorlopig :)

AJFactoryCycling

• Hero Member
  • AJFactoryCycling - 1A
    • View Profile
« Reply #14 on: October 06, 2017, 10:57:43 pm »
Dat ging lekker, Verspuij 4e in rit 3 zonder tk. Mooi lampje erbij. Vos ook lekker bezig, congrats met je zege en 2e plek.