Author Topic: De tour?  (Read 526 times)

combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 1a
    • View Profile
Re: De tour?
« Reply #15 on: October 06, 2017, 11:18:53 pm »
Dat ging minder lekker, want ik was vergeten te vertellen aan mijn renners wie kopman en zo mocht spelen. Ja, zo worden we natuurlijk zelfs geen 21e...

reeekse

• Full Member
  • Reekse_Verkuhss - 2b
    • View Profile
« Reply #16 on: October 07, 2017, 12:00:59 am »
Goed bezig Vos en AJ.

Bjerke wordt 2e. Hij moest dit doen zonder knecht, want Brede Reiten kon er niet bij blijven. Eigenlijk heel stom, onlogisch en pech gezien het verloop van de race. Reiten komt daarna namelijk heel sterk opzetten en wordt 3e. Uiteindelijk doen we hele goede zaken, want Bjerke staat 3e in het klassement en staat kort achter de leider. Dat gat zou hij in de sprint wel eens ongedaan kunnen maken :)

Vos

• Hero Member
  • SP0RTLIFE (1A) - - - Australia U21
    • View Profile
« Reply #17 on: October 07, 2017, 07:54:11 am »
Thanks, hele mooie 2e plaats in etappe 3  :)

Davici

• Hero Member
  • CCT
    • View Profile
« Reply #18 on: October 07, 2017, 08:32:01 am »
Alweer onnodig tijdsverlies met Hunter. In de 2e sectie vliegt hij er met twee energiepunten vanaf en komt zonder knechten te zitten. Het gaat tot nu toe niet al te best.  :(

combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 1a
    • View Profile
« Reply #19 on: October 07, 2017, 10:30:44 am »
Alweer onnodig tijdsverlies met Hunter. In de 2e sectie vliegt hij er met twee energiepunten vanaf en komt zonder knechten te zitten. Het gaat tot nu toe niet al te best.  :(

Toch doen dit soort mededelingen mij altijd weer genoegen, want blijkbaar ben ik toch niet de enige waar altijd van alles mis gaat  :D

Hendrik-Jan de Tuinman zit in hetzelfde groepje als Hunter en klimt daardoor naar de 19e plaats in het algemeen klassement. Nu nog daar zien te blijven!

reeekse

• Full Member
  • Reekse_Verkuhss - 2b
    • View Profile
« Reply #20 on: October 07, 2017, 10:34:58 am »
Zonde CCT, ik zie eigenlijk maar 1 team heel constant presteren en dat is van ´t team waar ik t niet wil zien :P

Krister Bjerke is de nieuwe leider in het klassement en laat de concurrentie op meer dan een minuut. Sterk staaltje van deze klasbak die een goede sprint in huis heeft. Heemskerk liet ook van zich spreken met een goede sprint, helaas moest hij in de laatste kilometers een gaatje laten waardoor hij toch nog tijd verliest op de eerste groep. Toch staat hij op een verdienstelijke 7e plaats in het klassement. Helemaal niet slecht.

Fingolfin

• Hero Member
  • Noldor 1a - BC U21 Belgium
    • View Profile
« Reply #21 on: October 07, 2017, 10:36:50 am »
Dat de 2e divisie geen eerste divisie is, wordt elke keer duidelijk in de sprintrit van een grote ronde.

Waar Gilson in de Giro nog als 4e favoriet aan de start kwam en in een vrije rol kon winnen, viel hij door het meedoen van grote namen nu uit het lijstje der favorieten. Echter deed dat niets aan de uitslag veranderen. Opnieuw rijdt hij in een vrije rol naar de overwinning!

Kopman Ernst moest het zonder hulp doen deze rit. Hij blijft echter t.e.m. s4 bij de kopgroep zitten en lost pas op het einde de rol. Hij komt solo over de meet op 30" en pakt zo zelfs nog wat tijd op een groot deel van de concurrenten. Jacinto kon zoals verwacht wel bij de kopgroep blijven, maar pakt niet voldoende tijd om de leiderstrui over te nemen.
Zo lijkt Aldrin (momenteel op 28" in het AK) de grootste concurrent te worden voor de eindoverwinning, want Jacinto is bergop een ramp :P

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing - 1a
    • View Profile
« Reply #22 on: October 07, 2017, 01:36:11 pm »

Jammer, Davici. Je komt er uiteindelijk nog redelijk mee weg. Je verliest een half minuutje op de meeste andere ronderenners, maar ik heb sprintritten gezien waar je nog veel meer tijd verliest als je al in sectie 2 zonder knechten komt te zitten. Scheelt ook dat je nog net één van de laatste wielen kon pakken in je groepje.

Kreilis (Allioli) heeft zijn zinnen gezet op de Tour dit seizoen en is de 'man to beat', daar al een heel stuk achter de 2 renners die er vorig seizoen een verbeten gevecht van maakten (Peinador - WiC en Botella - STR0NK3R). Klasbak Casagrande (HTCItalia) en Hunter (CCT) volgen daar weer een stukje achter, samen met Podmaniczky (AstaNunca).

Er kan nog van alles gebeuren, 'Parijs is nog ver'.

beerke

• Sr. Member
  • beerkes----2b
    • View Profile
« Reply #23 on: October 07, 2017, 04:56:51 pm »
kopman komt top 5 binnen
zou podium toch nog haalbaar zijn ??

daantje

• Hero Member
  • plopsala 1a- BC Elite Belgium
    • View Profile
« Reply #24 on: October 07, 2017, 07:28:24 pm »
Walter steverink wordt mooi 2de, we lijken een abonnement
Te hebben op 2de plaatsen.

Fingolfin

• Hero Member
  • Noldor 1a - BC U21 Belgium
    • View Profile
« Reply #25 on: October 07, 2017, 09:07:14 pm »
4 van de 5 renners uit de daguitslag van rit 5 komen uit hetzelfde team. Enkel onze kopman kan er zich op een 3e plaats tussen nestelen.

In dezelfde tijd als de grootste (en ondertussen enige?) concurrent aangekomen. In de stand dus een status quo: 28" op Aldrin. Wel al 2'21" op de nr 3 Jacinto. Gezien ze bergop ongeveer even sterk zijn, zal het verschil vermoedelijk gemaakt worden in de tussenritten. Zal er nog om spannen.

reeekse

• Full Member
  • Reekse_Verkuhss - 2b
    • View Profile
« Reply #26 on: October 08, 2017, 12:09:00 am »
Hallo teams uit de 2e divisie, kijken we mee? Krister Bjerke rijdt in dezelfde tijd als de winnaar op een 2e plaats. Hij laat nog maar eens blijken wat een klasbak hij is. Op alle fronten rijdt Bjerke iedereen aan garden. Daarom rijdt hij nu al op een voorsprong van ruim 2 minuten op de eerste achtervolgers in het klassement. Dat terwijl ik ervan overtuigd was dat ik in een hele sterke 3e divisie rij vergeleken met anderen divisies. Promotie lijkt nu ook niet meer in gevaar te komen. Ik moet nu al een ruime voorsprong hebben om mijn renners door te laten trainen zonder trainingsverlies.

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing - 1a
    • View Profile
« Reply #27 on: October 08, 2017, 11:47:59 pm »
Goed bezig Reekse en Fingolfin!  :)

Zelf erg tevreden met de afgelopen klimrit. Peinador 5e en wat tijdwinst op de concurrentie, en daarnaast met Stevens (7e) en Spence (15e) ook nog wat punten gesprokkeld.

reeekse

• Full Member
  • Reekse_Verkuhss - 2b
    • View Profile
« Reply #28 on: October 09, 2017, 12:34:36 am »
IK had het gezien. Goede rit WIC :)

Vos

• Hero Member
  • SP0RTLIFE (1A) - - - Australia U21
    • View Profile
« Reply #29 on: October 09, 2017, 07:19:18 am »
etappe 5 :
Een hele mooie 4e plaats voor Rondeaux, knecht Vilks wordt 30e.
etappe 6 :
Wederom een hele goede uitslag van Rondeaux, 7e op 0:00", knecht Vilks wordt  24e die helaas niet meer in de afdaling kon terugkomen.

En ik zie dat ik in 2 eerdere etappes (kassei en sprint) een fout heb gemaakt door daar Rondeaux geen kopman te maken.
Want tot mijn verbazing doet hij mee in het AK en staat daar nu 9e op 4:57"