Author Topic: [U23] Seizoen 35  (Read 76 times)

reeekse

• Full Member
  • Reekse_Verkuhss - 2b
    • View Profile
[U23] Seizoen 35
« on: November 04, 2017, 12:55:18 pm »
Bedankt allemaal voor jullie stem. Ik mag dit seizoen de u23-BC zijn. In een vogelvlucht heb ik snel even gekeken wat voor kwaliteiten we in huis hebben. We hebben welgeteld 3 renners in het u23 DT. Dit zijn als volgt:
* Melvin Heitinga (nr. 2 sprint)
* Florian Bolten (nr. 5 kassei)
* Rens Luijben (nr. 8 kassei)

Laatstgenoemden zijn kasseiheuvelaars. We hebben op de kalender maar 1 echte kassei-heuvelrit (zonder vlak). Erg jammer dat er geen vlak in zit, want daarin zijn ze beide erg sterk.

De verwachtingen zullen vrij hoog zijn door de sterke resultaten vorig seizoen van Rico (CaptainOrange). Die werd met een verschil van bijna 1000 punten eerste. Ik denk dat die doelstelling voor ons te hoog zal zijn. Ik kan er eigenlijk helemaal niks over zeggen wat onze kansen zijn :P

combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 1a
    • View Profile
Re: [U23] Seizoen 35
« Reply #1 on: November 04, 2017, 05:00:54 pm »
Succes! En anders kan je altijd nog varkens gaan trainen...

reeekse

• Full Member
  • Reekse_Verkuhss - 2b
    • View Profile
Re: [U23] Seizoen 35
« Reply #2 on: November 06, 2017, 12:35:20 am »
Begonnen met een klimtijdrit. Een 9e en een 15e plaats. Daarmee staan we in het landenklassement op een gedeelde 7e plaats. Denenmarken staat op de 1e plaats. Het land waar we dit seizoen rekening mee moeten houden zijn de Zwitsers. Ze hebben namelijk een ijzersterk team. Bij de heuvelaars hebben ze in het DT de nr. 1 & 2, bij de sprinters de nr. 1 en ook bij de kasseirenners hebben ze een sterke troef met de nr. 4. Dus op (bijna) alle fronten doen ze mee. Gelukkig waren ze in de klimtijdrit niet zo sterk en hebben we een kleine voorsprong op ze.