Author Topic: [NT] Seizoen 35  (Read 90 times)

Ricoo

• Sr. Member
  • CaptainOrange (1a)
    • View Profile
[NT] Seizoen 35
« on: November 04, 2017, 02:01:24 pm »
We gaan het dit jaar beter proberen te doen dan vorig jaar, dus de doelstelling luidt: een plek bij de eerste 16!  8)

combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 1a
    • View Profile
Re: [NT] Seizoen 35
« Reply #1 on: November 04, 2017, 05:02:04 pm »
Ah, daar kan ik mijn voorspellende gaven wel even op loslaten: Ik denk dat je dat gaat lukken!

Ricoo

• Sr. Member
  • CaptainOrange (1a)
    • View Profile
« Reply #2 on: November 05, 2017, 10:42:33 pm »
Slechte start, we nemen met het hele team teveel risico en zien na sectie 1 de voorste groep nooit meer terug.

Ricoo

• Sr. Member
  • CaptainOrange (1a)
    • View Profile
« Reply #3 on: November 13, 2017, 10:12:11 am »
Yorick Spoor rijdt naar een mooie tweede plaats met 42051 als strategie. Vooraf was het doel om hem goed af te zetten aan de voet van de beklimming in sectie 4 en dat lukte aardig want Yorick werd op dat moment omringd door alle zeven dwergen knechten. In sectie 4 was het dan aan de kopmannen en boven aan de top zat Yorick prima in de kopgroep van 3 net voor een achtervolgend groepje. In de afdaling naar de finish blijkt het Spaanse toptalent Antonio Luis Jerez net te sterk.

Weet niet of er een overwinning in had gezeten, enige mogelijkheid om een puntje te sparen zou in sectie 2 geweest zijn misschien. Dat had wel als consequentie kunnen hebben dat we in sectie 3 niet meer vooraan zouden komen net zoals Walter Steverink overkwam. Hij reed in een vrije rol (43050) en moest meteen in sectie 1 al lossen, ook al was hij op papier maar iets minder dan onze kopman. Uiteindelijk wordt hij nog 13e, dit had een top 10 notering kunnen zijn als hij net aan had kunnen haken in sectie 1.

Ricoo

• Sr. Member
  • CaptainOrange (1a)
    • View Profile
« Reply #4 on: Today at 09:28:30 pm »
Reinier v Poelgeest verliest in sectie 2 om onverklaarbare redenen het contact met de rest van de ploeg. Het wil nog niet echt lukken...