Author Topic: Tour de France Seizoen 35  (Read 1126 times)

Davici

• Hero Member
  • CCT
    • View Profile
Re: Tour de France Seizoen 35
« Reply #60 on: December 20, 2017, 09:30:12 am »
Hunter komt jammer genoeg net tekort om aansluiting te houden bij de groep van Casagrande waardoor hij de gele trui mis loopt. Uiteindelijk een 2e, 12e en 14 plaats in het AK waarmee ik deze Tour de France zo'n 1200 punten heb goed gemaakt en de leiding is overgenomen in 1a.  :D

Het ziet er nu denk ik heel goed uit in de strijd om de winst van 1a. De periode die ik er nu aan komt met de ronde van Portugal, de Eneco Tour en ronde van Duitsland wist ik vorig seizoen een behoorlijke inhaalslag te maken en dit seizoen verwacht ik daar weer vergelijkbare resultaten. Voor de Vuelta heb ik met Feher een sterke kopman die voor de winst mee kan gaan doen en met Muguruza nog een sterke 2e klassementsrenner. Voor de laatste races van het seizoen heb ik nog redelijk wat TK's staan met onder andere nog het WK tijdrijden waar ik in één keer zo'n 1300 punten kan pakken. Het zou nu dan ook eigenlijk niet meer fout mogen gaan.

AJFactoryCycling

• Hero Member
  • AJFactoryCycling - 1A
    • View Profile
« Reply #61 on: December 20, 2017, 02:44:37 pm »
Jammer Davici. Wel een hele sterke Tour gereden, je hebt volgens mij nergens wat laten liggen dus je mag hier meer dan tevreden mee zijn. Volgend seizoen pak je die winst gewoon!

reeekse

• Sr. Member
  • Reekse_Verkuhss - 1a
    • View Profile
« Reply #62 on: December 20, 2017, 07:37:34 pm »
Lekker bezig CCT  8)