Author Topic: [U23] Seizoen 36  (Read 446 times)

Aurora_Australis

• Hero Member
  • Team: Aurora_Australis
    • View Profile
    • Aurora_Australis
Re: [U23] Seizoen 36
« Reply #30 on: February 12, 2018, 02:12:16 pm »
De Italiaan Franco Cappanari werd slechts vierde in de eindsprint en in de Milanese onderwereld wordt druk gespeculeerd hoe dat nou toch mogelijk was. We zullen binnenkort wel over de eerste afrekeningen in dit milieu horen.
  ;D 👍
Yes, we are not pleased, and are taking another look at the CFF immigration laws for cyclists.
Good job Telemon btw.

combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 1a - Nederland U23
    • View Profile
« Reply #31 on: February 16, 2018, 10:29:35 am »
Nou, dat was me wel een staaltje wanorganisatie bij de KNWU, zeg! Je zou ze haast gaan beschuldigen van matchfixing...

Toen wij vanochtend vroeg uit het vliegveld van Porto stapten en aan de verhuurder van het busje in ons beste Portugees vroegen of er al veel ploegen gearriveerd waren voor de tijdrit in Penafiel, keek hij al tamelijk uilig, maar wij dachten dat het aan ons Portugees lag. Echter, eenmaal gearriveerd in Penafiel bleek niemand iets te weten van een U23 tijdrit:

Nu is natuurlijk alles in Portugal licht chaotisch, dus aanvankelijk hadden wij niets door, maar toen er geen andere ploegen arriveerden, begonnen we te vermoeden dat we iets gemist hadden. En dat bleek na contact met de UCI ook zo te zijn, we hadden een slingertje gemist. We moesten in Peñafiel zijn. En laat dat nou net in Valladolid, in Spanje, liggen:

Gelukkig is dat nog wel in een dag te rijden vanuit Portugal, en ach, eer ze dat busje missen in Porto zijn wij al lang thuis...

Wat gaan wij doen in Peñafiel? Eh, nou ja, de tijdrit loopt van Peñafiel naar Peñafiel, en gelukkig is dat niet het traject wat we net met dat busje hebben afgelegd:

Helaas hebben we geen tijd meer gehad om het parcours uitvoerig te verkennen, maar zo te zien hebben ze het lokale kasteel er niet in opgenomen, want dat ziet er niet heel vlak uit:

Wie gaan er allemaal zonder voorbereiding starten?

Aaron Blaak   21   Drollevangers   
Rogier Lievens   21   Absyntt   
Cor VanDijk   21   Drollevangers   
Mark De Witte   22   Angel_Casero   
Aaron Schouten   21   Drollevangers   
Jonathan Ouwens   20   FacHaBortoLo   
Herman Zuidam   21   Drollevangers   
Carl VanVeldhuizen   22   souillère   
Melvin Haverschmidt   19   DreamHUNter

Gelukkig hoeven we niet over de taktiek te piekeren, dus kunnen de resultaten alleen maar meevallen. Eindelijk eens een eerlijke krachtmeting tussen de Australiërs en ons.

Een voorspelling voor zondag dan? Ik denk dat Penafiel met 3-1 gaat winnen van CD Cova de Piedade. In Portugal, dus...

Telamon

• Hero Member
  • Argonautjes 2A
    • View Profile
« Reply #32 on: February 16, 2018, 08:17:43 pm »
Jammer dat je posts hier geen Likes kunt geven 👍

Hopelijk worden de punten gelijkmatig verdeeld zondag. Komt ons prima uit 😀 Al meen ik me te herinneren dat de Belgen erg sterk zijn dit jaar. (Ff checken)

Vos

• Hero Member
  • SP0RTLIFE (1A) - - - Australia U21
    • View Profile
« Reply #33 on: February 16, 2018, 09:10:37 pm »
België is volgend seizoen extreem supergoed ; bij de u21 werden ze vorig seizoen 1e, 3e, 5e, 6e, 8e, 9e en 13e in de tijdrit (47,5km).

Dit seizoen scoort Denemarken (momenteel 2e in het landenklassement) of Spanje vermoedelijk de meeste punten in de tijdrit.
Bij de u21, 2 seizoenen geleden, waren de Denen 1e en 3e. Daarbij opgemerkt dat die tijdrit heel lang was, 90km.
Voor de volledigheid, de punten per land in die u21 tijdrit van 2 seizoenen geleden :
1 Den  525
2 Spa  520
3 Aus  310
4 Col  250
5 Bel  200
6 Est  190
7 Noo  180
8 Ita  150
9 Dui 140
de overige landen, waaronder Nederland, 0 punten.

combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 1a - Nederland U23
    • View Profile
« Reply #34 on: February 16, 2018, 11:44:08 pm »
 Países Bajos 0 puntos.

Het lijkt het songfestival wel...

Maar goed, als je vermoedelijk drie beste renners pas 21 zijn, dan lijkt het me geen slechte voorspelling...

wacco

• Hero Member
  • absyntt 2a member since 27-12-2014
    • View Profile
« Reply #35 on: Yesterday at 06:01:35 pm »
Jammer dat je posts hier geen Likes kunt geven 👍

Hopelijk worden de punten gelijkmatig verdeeld zondag. Komt ons prima uit 😀 Al meen ik me te herinneren dat de Belgen erg sterk zijn dit jaar. (Ff checken)

Inderdaad volgend seizoen hoewel er eentje ook dit seizoen wel mee voorin zal eindigen.

Ideaal hebben we volgend seizoen zelfs een heuvelTT.