Author Topic: Vuelta a Espaņa seizoen 36  (Read 799 times)

AJFactoryCycling

• Hero Member
  • AJFactoryCycling - 1A
    • View Profile
Re: Vuelta a Espaņa seizoen 36
« Reply #30 on: March 18, 2018, 12:45:17 pm »
Mijn doel was eigenlijk eindwinst Vos  :P Had dan alleen wat meer ritten met wind nodig (voornamelijk in de sprintritten).

Ik kan podium wel vergeten vrees ik, een knecht erbij houden tot s4 gaat lastig zijn.

Vos

• Hero Member
  • SP0RTLIFE (1A) - - - Australia u23
    • View Profile
« Reply #31 on: March 18, 2018, 02:55:02 pm »
Snap ik, AJ  ;)
Ik nam aan dat je je doelstelling inmiddels bijgesteld had (o.a. na die sprint etappe).
En een podiumplaats halen gaat inderdaad niet makkelijk (of zelfs onmogelijk, ik heb geen idee) worden, maar dat lijkt mij in het geval van je kopman zeker een (misschien onrealistische) doelstelling voor de slot etappe gezien de geringe onderlinge tijdsverschillen van 7 seconden met de nummer 3 en 1 seconde met de nummer 4. En wie weet, is de nummer 6, ondanks zijn 41 seconden achterstand op nummer 3, ook nog een concurrent voor het podium want die renner werd al 6e en 7e in de klim etappes van deze Vuelta.

Tot zover mijn ongetwijfeld gebrekkige analyse.  ;)
Volgend seizoen zal SP0RTLIFE ook eens een ronderenner kopen om mee te doen in de top van het AK.
Dus zorg dat je dan weer een renner paraat hebt, AJ, want anders wint mijn renner met 2 vingers in de neus de Vuelta (dream on, Vos^^).
Die aankoop was eigenlijk al het plan dit seizoen, maar helaas, het kwam er niet van.
En die grote rondes zijn toch veruit het leukste, vind ik.  :)

Davici

• Hero Member
  • CCT
    • View Profile
« Reply #32 on: March 18, 2018, 04:57:52 pm »
Mijn doel was eigenlijk eindwinst Vos  :P Had dan alleen wat meer ritten met wind nodig (voornamelijk in de sprintritten).

Ik kan podium wel vergeten vrees ik, een knecht erbij houden tot s4 gaat lastig zijn.

Het scheelt inderdaad best veel of er wel of geen wind staat in de sprintritten. Ook in de heuvelrit blijft alles bij elkaar doordat er geen wind staat. Het komt voor Feher in ieder geval goed met zijn relatief lage sprint- en explostat waardoor hij in die ritten nauwelijks tijd verliest.

Volgend seizoen zal SP0RTLIFE ook eens een ronderenner kopen om mee te doen in de top van het AK.
Dus zorg dat je dan weer een renner paraat hebt, AJ, want anders wint mijn renner met 2 vingers in de neus de Vuelta (dream on, Vos^^).
Die aankoop was eigenlijk al het plan dit seizoen, maar helaas, het kwam er niet van.
En die grote rondes zijn toch veruit het leukste, vind ik.  :)

Ik heb over een paar dagen nog wel een voormalig Giro d'Italia en hopelijk ook een Vuelta winnaar voor je in de aanbieding.  ;)

reeekse

• Hero Member
  • Reekse_Verkuhss - 1a
    • View Profile
« Reply #33 on: March 18, 2018, 05:10:20 pm »
Volgend seizoen weer beginnen aan een nieuwe generatie Davici? Weet je al waar je je op wil richten?

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #34 on: March 18, 2018, 05:16:03 pm »
Ik heb over een paar dagen nog wel een voormalig Giro d'Italia en hopelijk ook een Vuelta winnaar voor je in de aanbieding.  ;)
Ok, ik hou me aanbevolen en ik heb ook nog andere interesse in je team, zoals je weet  ;)
Ik vermoed dat er heel veel geboden zal worden op je renners zodra ze op de TL komen en helaas zal ik dan keuzes moeten maken ondanks dat ik momenteel een aantal miljoenen boven de 10M zit. En ik moet ruimte creëren in mijn team, een onderdeel van dit spel dat ik maar niet of nauwelijks onder de knie krijg vanwege mijn kooplustigheid^^

Davici

• Hero Member
  • CCT
    • View Profile
« Reply #35 on: March 18, 2018, 05:36:08 pm »
Volgend seizoen weer beginnen aan een nieuwe generatie Davici? Weet je al waar je je op wil richten?

Inderdaad, ik zal weer voornamelijk gaan voor ronderenners en andere talenten die klimtraining nodig hebben.

WVAchteruit

• Hero Member
  • Divisie 1a
    • View Profile
« Reply #36 on: March 19, 2018, 08:46:26 am »
Een mooie laatste rit. De tactiek was om in sectie 4 zo ver mogelijk naar voren te zitten (omdat sectie 3 de laatste sectie met knecht zou zijn) en dat lukt, want ik zit op dat moment in de kopgroep van 2. Zoals verwacht verlies ik wat in de laatste sectie, maar 6e op 26 seconde is een goed resultaat (en Montoro wordt als bonus nog 18e). Ik pak zo ook nog de 2e plaats in het eindklassement, dus een zeer geslaagde Vuelta met drie ritoverwinningen en een 2de plaats in het eindklassement  8). Ik pak ook bijna 3500 punten en 2 sponsordoelstellingen.

RealityCyclists

• Global Moderator
  • Hero Member
  • RealityCyclists (1a)
    • View Profile
« Reply #37 on: March 19, 2018, 08:56:04 am »
Gefeliciteerd Davici, hele mooie overwinning!!  8)

En nu nog proberen die overwinning in het AK binnen te halen, ook al wordt het denk ik lastig. Tactisch maar alles uit de kast halen!

reeekse

• Hero Member
  • Reekse_Verkuhss - 1a
    • View Profile
« Reply #38 on: March 19, 2018, 09:23:00 am »
Gefeliciteerd Davici, hele mooie overwinning!!  8)

En nu nog proberen die overwinning in het AK binnen te halen, ook al wordt het denk ik lastig. Tactisch maar alles uit de kast halen!
+1

daantje

• Hero Member
  • plopsala 2b
    • View Profile
« Reply #39 on: March 19, 2018, 01:57:11 pm »
Koks weet zich nog naar plaats 8 in het AK op te werken in de laatste etappe.

reeekse

• Hero Member
  • Reekse_Verkuhss - 1a
    • View Profile
« Reply #40 on: March 19, 2018, 02:05:29 pm »
Gaidenko weet uiteindelijk 3e te worden. Hiermee een sponsordeal behaald om top 5 te eindigen. Levert toch een kleine 8 ton op. Vooraf was ik bang dat dit te moeilijk zou zijn zonder TK, maar hij verbaasd vriend en vijand. Door deze uitslag nu ruim aan de leiding in divisie 2b. Kan niet wachten om in 1a rond te gaan rijden. Het zal voor AJ een bittere pil zijn nu hij structureel ieder seizoen 1 plek lager zal eindigen in de eindranking :D
« Last Edit: March 19, 2018, 02:07:18 pm by reeekse »

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #41 on: March 19, 2018, 04:00:00 pm »
Allereerst ; proficiat met de schitterende Vuelta overwinning, Davici !  8)
En succes in de puntrijke races na de Vuelta.

slot etappe Vuelta :
Rondeaux en zijn knecht besloten er in de eerste secties een wandel etappe van te maken, Rondeaux kreeg 3x (!!!) een .
Knecht Banos kreeg 3x handjes maar moest opeens heel onverwacht lossen in de afdalings sectie 3.
Dus al met al een waardeloze tactische race tot nu toe. Gelukkig werd de helaas geīsoleerde Rondeaux wakker in S4 en begon aan een inhaal race wat uiteindelijk resulteerde in een 11e plaats.

AJFactoryCycling

• Hero Member
  • AJFactoryCycling - 1A
    • View Profile
« Reply #42 on: March 19, 2018, 06:02:58 pm »
Congrats CCT!!!