Author Topic: Koersen S37  (Read 4909 times)

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRolf - 3H
    • View Profile
Koersen S37
« on: March 24, 2018, 04:30:12 pm »
Gaan we weer. Zin in!

Voor eerst sinds tijden dat ik weer competatief ga proberen te zijn. Wel in de baby divisie maar toch.
Daarom een plaatje van de Col de Sarenne. Het kleine, onbekende broertje van de mythische Alpe d'Huez. Veelal onderschat maar toch retezwaar. Net als de derde divisie.

En als toegift een hipsterlama. Gewoon omdat het kan.

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRolf - 3H
    • View Profile
Re: Koersen S37
« Reply #1 on: March 24, 2018, 04:30:58 pm »
Maandag gelijk de eerste sponsordoelstelling van het seizoen. Een 5e plek in de openingsrit is het doel. Ik heb er vertrouwen in. We hebben per slot van rekening ook echt fietsen dit seizoen.

AJFactoryCycling

• Hero Member
  • AJFactoryCycling - 1A
    • View Profile
« Reply #2 on: March 24, 2018, 05:50:59 pm »
Ik begin het seizoen redelijk rustig, zie jullie in PN!

WinterIsComing

• Hero Member
  • WiC - 2C | Sons of Anarchy - Class of XXXV
    • View Profile
« Reply #3 on: March 24, 2018, 05:54:57 pm »
Mij kun je meestal terugvinden rond de bezemwagen. Beetje grappen en grollen, beetje naar de vrouwtjes kijken die langs de kant staan...

Succes allemaal in het nieuwe seizoen!

Vos

• Hero Member
  • SP0RTLIFE (1A) - - - Australia u21
    • View Profile
« Reply #4 on: March 24, 2018, 09:34:01 pm »
Bij SP0RTLIFE hebben de renners en het management ook zin in seizoen 37.  8)
Echter, het seizoen begint voor mijn team pas in Paris-Nice.
De eerste serie 1dagskoersen worden door de renners gebruikt om in vorm te komen.
En er is (wederom) opleidingspersoneel aangeschaft omdat mijn team geen echte winnaars heeft in de 1e helft van het seizoen. Het zou kunnen dat er ongeveer halverwege het seizoen wél koerspersoneel wordt aangeschaft, bijvoorbeeld vlak voor de Tour de France. Maar dat zal van eventuele aankopen afhangen.

En in navolging van Sjiz zijn leuke openingspost ; de Australische variant :) :

Richie Porte in de aanval op Willunga Hill. Hij wint deze etappe van de Tour Down Under 2018.

De Emoe (Dromaius novaehollandiae) is na de struisvogel de grootste nog levende vogelsoort en de grootste van Australië, 1½ tot 2 meter hoog, gewoon omdat het kan^^

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRolf - 3H
    • View Profile
« Reply #5 on: March 26, 2018, 08:39:28 am »
Goed begin. Mijn renners worden 1e, 2e, 3e, 4e en 15e. De sponsor was ook tevreden en wij zinnook tevreden met Wurth. Goede verzekeringen, daardoor rijdt teamRolf met een gerust hart rond.

WVAchteruit

• Hero Member
  • Divisie 1a
    • View Profile
« Reply #6 on: March 26, 2018, 08:56:52 am »
Mooi resultaat Sjiz en dat in divisie 1 (volgens je profiel)  ;). Ik rijd een perfecte race en wordt 3e met een lampje en nog een knecht 21ste.

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRolf - 3H
    • View Profile
« Reply #7 on: March 27, 2018, 01:27:17 pm »
Ja, zo goed ben ik nou eenmaal ;)

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRolf - 3H
    • View Profile
« Reply #8 on: March 28, 2018, 10:44:04 pm »
Vanacht afscheid genomen van mijn draftrenner en gelijk een man in de bloei van zijn leven gecontracteerd. Deze jeugdige Spanjaard (36) reed gelijk naar een 2e plek bij zijn debuut. Morgenochtend mag hij voor het volgende podium gaan.

WVAchteruit

• Hero Member
  • Divisie 1a
    • View Profile
« Reply #9 on: March 28, 2018, 10:47:44 pm »
Na 2 derde plaatsen en 2 mislukte ritten waarin ik toch aardig wat punten haalde, vandaag 2 overwinningen met Franssen. Sta nu 2de en moet echt op gaan passen dat ik niet promoveer.

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRolf - 3H
    • View Profile
« Reply #10 on: March 29, 2018, 08:02:08 am »
De nieuwe Spanjool stelt niet teleur. Hij wint de GP Zottegem. Nu toch echt de grote test voor mijn ambities dit seizoen; Parijs - Nice en de Tirreno Adriatico. Voor de Tirreno heb ik een sponsordoel staan voor minimal een 2e plek in het algemeen klassement. In mijn hoofd heb ik de winst zitten (en alle renners in de top 10). Ben benieuwd.

FlandriaFussion

• Hero Member
  • 'The Angel of the Mountains'
    • View Profile
« Reply #11 on: March 29, 2018, 09:08:53 am »
De nieuwe Spanjool stelt niet teleur. Hij wint de GP Zottegem. Nu toch echt de grote test voor mijn ambities dit seizoen; Parijs - Nice en de Tirreno Adriatico. Voor de Tirreno heb ik een sponsordoel staan voor minimal een 2e plek in het algemeen klassement. In mijn hoofd heb ik de winst zitten (en alle renners in de top 10). Ben benieuwd.

I had really bad luck with a mechanical of Marcelino Das on S1. I think it was pretty even. But the spanish is slightly better Cobble-Hills.

Now on Paris Nice, our goal is to go out there to win the race with the  new signing Harry Hvistendal. The same for Tirreno with Henríque Paiva.

I wish you the best.

GG.

PD : Sorry for the language :(

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #12 on: March 29, 2018, 09:24:40 am »
  selectie SP0RTLIFE

Het seizoen begint voor mijn team.  :)
Ondanks opleidingspersoneel en genoeg hele goede concurrentie is de ambitieuze doelstelling top 10 AK voor Pedro Madrid.
De ondersteuning zou veel beter kunnen want in etappes 1, 2 en 4 is er geen betere renner dan de kopman. Maar met Ongarato en Rondeaux als knechten gaat het hopelijk toch lukken. Vooral Rondeaux heeft als meesterknecht een belangrijke taak in de slot etappe.
Van heuveltijdrijder Bustelo verwacht ik ook punten.
En Jacobi is een extra knecht voor etappe 5, maar gebruikt deze ronde meer om zich in vorm te rijden voor de Tirreno.

De selectie dit keer met wel héle lage startnummers^^ ; veel plezier en succes iedereen !  :)

731 Madrid (33)
732 Rondeaux (33)
733 Ongarato (31)
734 Bustelo (31)
735 Jacobi (34)

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRolf - 3H
    • View Profile
« Reply #13 on: March 29, 2018, 03:15:25 pm »

I had really bad luck with a mechanical of Marcelino Das on S1. I think it was pretty even. But the spanish is slightly better Cobble-Hills.

Now on Paris Nice, our goal is to go out there to win the race with the  new signing Harry Hvistendal. The same for Tirreno with Henríque Paiva.

I wish you the best.

GG.

PD : Sorry for the language :(

Yeah I haven't really looked at how well he is. I just needed a better one for the cobblehills (he rode as a free role btw ;) ), hes going to leave my team after the cobble hill season.

Will be a good battle then. I am aiming for the win in both as well. Although I'm not sure if I will ride with a leader and domestique or all free roles. Like I said I would want all 5 riders in the top 10. although for Kelly that will be difficult I guess. I think he will lose too much on the flatter stages. For Paris - Nice I think Duenas will do best. Serrano or Gois should do well in Tirreno.

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #14 on: March 29, 2018, 07:20:58 pm »
etappe 1 PN :
Vooraf veel twijfel over 1 EP meer of minder bij de start ivm de 2 streepjes wind, ook omdat deze etappe Madrid niet echt heel goed ligt en hij hier geen meesterknecht heeft.
Achteraf waarschijnlijk niet de juiste keuze gemaakt, want Madrid finisht als 23e op 20 seconden van de kopgroep van 16 renners, en daar had Madrid misschien bij kunnen zitten als hij 1 EP minder had gebruikt bij de start.
Bij twijfel dus niet meer op het laatste moment je tactiek veranderen, Vos  ;)
Die 20 seconden pakt Madrid wel terug met een geniale tactische manoeuvre in een andere etappe^^
Doelstelling blijft de (misschien té ambitieuze) top 10 AK.