Author Topic: [U23 Lijsten] Seizoen 37  (Read 201 times)

WVAchteruit

• Hero Member
  • Divisie 2a
    • View Profile
[U23 Lijsten] Seizoen 37
« on: March 24, 2018, 08:31:33 pm »
De eerste lijstjes van het jaar. Twee opvallende namen: Stijn Biesheuvel is als 21 jarige de beste vlakheuvelrenner en de 20 jarige Mart Barendrecht is nu al nummer 4 bij de kasseien en ook beter dan alle 21 jarigen.

Dan nog als bonus, omdat ik 2 seizoenen geleden mijn eerste lijstjes maakte, hier de vooruitgang van de renners sindsdien, logischerwijs ontbreken de meeste 21 jarige en alle 20 jarige, als een getal geel is kwam de renner in de eerste 2 lijstjes van dat seizoen niet voor en heb ik hem vergeleken met de nummer 15 van het eerste lijstjes (en dus is hij nog meer beter geworden sindsdien). Opvallend is dat bijna alle renners er tussen de 9 en 11,5 GV op vooruit zijn gegaan met uitschieters naar 13, maar dat zijn vaak jongere renners of slechtere renners (dus snellere groei). Vincent Sleeman is de grootste groeier, maar alsnog staat hij slechts 9e bij de ITT.

WVAchteruit

• Hero Member
  • Divisie 2a
    • View Profile
Re: [U23 Lijsten] Seizoen 37
« Reply #1 on: May 20, 2018, 09:36:36 am »
Het heeft een tijdje geduurd, maar nu ik MS Office heb toch nog nieuwe lijsten:

Opvallend: De Breij maakt een vrije val bij de sprinters, VanLent stoomt op naar plek 3 bij heuvelvlak en Lievens neemt de kop over bij de tijdrit.
U23

U22