Author Topic: La Vuelta S37  (Read 444 times)

Kleintje91

• Jr. Member
  • **
  • AVP - 3h
    • View Profile
Re: La Vuelta S37
« Reply #30 on: May 28, 2018, 08:51:46 am »
@Sjiz was weer een mooie rondje.
Helaas op de tussenetappes te weinig tijd kunnen terugpakken, waardoor ik nu in de laatste rit net te kort kom.

Dobolis rijdt wel weer een fantastische etappe samen met Leimanis. Alle secties met z'n 2e vooruit en pakken zo de volle buit mee voor de bollentrui.
Dobolis wint uiteindelijk de rit en Leimanis komt als 2e binnen.

in het klassement wordt Dobolis 4e op 33". Erg knappe ronde met de top 6 binnen 1,5 minuut in het klassement. Leimanis is namelijk de nr 6 op 1m22s.
Dobolis pakt verder de bollentrui mee naar huis wat een doel op zich was. Dit betekend dat die in alle 3 de grote rondes dit jaar een trui heeft gewonnen en meerdere ritzeges in elke ronde.
(Giro 5e & bollen - Tour 1e - Vuelta 4e & bollen)

Eindstand deze Vuelta:

Overwinningen: 6 ritten (Dobolis x3, Leimanis x1, Epple x2)
Bolletjes trui
4e, 6e, 10e, 11e, 20e in het klassement.

meer dan tevreden en dik de doelstellingen behaald die we van te voren hadden gesteld.

(@Vos, thanks voor de credits. Was idd een stille ronde op het forum)

Vos

• Hero Member
  • SP0RTLIFE (1A) - - -
    • View Profile
Re: La Vuelta S37
« Reply #31 on: May 28, 2018, 09:13:15 am »
yw, en een mooie Vuelta gereden Kleintje + leuk om de strijd tussen jouw team en die van Sjiz te lezen.  8)
Misschien dat ik volgend seizoen weer een grote ronde overzicht maak, zoals ik in het verleden wel eens gedaan heb. Hopelijk levert dat wat meer forum activiteit op.
Hoewel ik vermoedelijk volgend seizoen ook minder actief ben ivm de zomerperiode/vakantie.