Poll

Who will win this fight?

Reality
6 (50%)
Reekse
3 (25%)
Matterhorn
3 (25%)

Total Members Voted: 12

Author Topic: Battle Reality, Reekse and Matterhorn  (Read 764 times)

reeekse

• Sr. Member
  • Reekse_Verkuhss - 1a
    • View Profile
Battle Reality, Reekse and Matterhorn
« on: June 03, 2018, 01:20:05 pm »
Shots fired. Zoals reeds aangekondigd vond ik het leuk om Reality uit te dagen. Vooral omdat ik merkte dat er verder niet echt goede uitdagers zijn. Matterhorn zal wellicht een gooi doen naar successen, dus dat is een gevaarlijke outsider. Zeker als hij zich versterkt met ronderenners. Ik ben van plan om weer wat meer leven in de brouwerij te gooien. Om anderen topics verder niet te kort te doen wil ik deze battle gescheiden houden met de rest. En op deze manier kunnen de internationale geinteresseerde teams het makkelijk volgen.

I told on the dutch forum my goal is to compete against Reality, because he don't have serious challengers. Matterhorn will be a dangerous outsider and he will be more dangerous when he buys some hombre Vuelta ;) for me it's more fun to make the forum more attractive. Would be nice if everyone can read the battle between Reality, Reekse and Matterhorn.
« Last Edit: June 03, 2018, 01:29:25 pm by reeekse »

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRolf - 3H
    • View Profile
Re: Battle Reality, Reekse and Matterhorn
« Reply #1 on: June 03, 2018, 01:25:41 pm »
POPCORN IS READY!

RealityCyclists

• Global Moderator
  • Hero Member
  • RealityCyclists (1a)
    • View Profile
« Reply #2 on: June 03, 2018, 01:26:44 pm »
Well, LETS GO!  8)

But really? Matterhorn? That pancake?

WinterIsComing

• Hero Member
  • WiC - 1a | Sons of Anarchy - Class of XXXV
    • View Profile
« Reply #3 on: June 03, 2018, 01:47:40 pm »
Nice! I'll take a seat at the front row, next to Sjiz, eating some of his popcorn.  8)

Good luck y'all. My money is on Reality for now, but who knows what the transfer market will get the other teams.

B.E-L

• Hero Member
  • kamikazepiloten
    • View Profile
« Reply #4 on: June 03, 2018, 02:44:13 pm »
Hahaha zal mij benieuwen of dit echt een battle gaat worden  ;D

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRolf - 3H
    • View Profile
« Reply #5 on: June 03, 2018, 09:16:47 pm »
Een afdroogpartij, neemt niet weg dat dat ook leuk kan zijn.

Angovis

• Full Member
  • 2016-2017 TAC 2C + National Coach U21
    • View Profile
« Reply #6 on: June 03, 2018, 09:32:16 pm »
Ik Ben voor De Underdog

combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 1a
    • View Profile
« Reply #7 on: June 03, 2018, 09:36:41 pm »
Een varkenshouder tegen Nederlands-Deense export: volgens mij gaat er met levensmiddelen gesmeten worden!

WinterIsComing

• Hero Member
  • WiC - 1a | Sons of Anarchy - Class of XXXV
    • View Profile
« Reply #8 on: June 03, 2018, 10:04:41 pm »
Een varkenshouder tegen Nederlands-Deense export: volgens mij gaat er met levensmiddelen gesmeten worden!

;D

Vergeet de Jodelende Spanjool niet te noemen...  :P

reeekse

• Sr. Member
  • Reekse_Verkuhss - 1a
    • View Profile
« Reply #9 on: June 03, 2018, 10:43:31 pm »

De eerste rit van het seizoen is meteen een leuke. Wij hebben de volgende renners:
- Gentil Loureiro (30)
- Janno Salumae (31)
- Dick Heemskerk (28)
- Antonin Lebeque (28)

Loureiro en Salumae zijn echte klasbakken. Heemskerk en Lebeque hun tijd komt nog. Ze mogen nu alvast mee proeven hoe het is om op een splinternieuwe fiets alles of niks te rijden. Reality heeft met Steegmans echter wel de 'te kloppen man' in huis. Wordt dus een stevige klus :D

Thorin

• Global Moderator
  • Hero Member
  • Larga vida a Sacroux y NOFX. Matterhorn rules!
    • View Profile
« Reply #10 on: June 03, 2018, 11:38:04 pm »
Shots fired. Zoals reeds aangekondigd vond ik het leuk om Reality uit te dagen. Vooral omdat ik merkte dat er verder niet echt goede uitdagers zijn. Matterhorn zal wellicht een gooi doen naar successen, dus dat is een gevaarlijke outsider. Zeker als hij zich versterkt met ronderenners. Ik ben van plan om weer wat meer leven in de brouwerij te gooien. Om anderen topics verder niet te kort te doen wil ik deze battle gescheiden houden met de rest. En op deze manier kunnen de internationale geinteresseerde teams het makkelijk volgen.

I told on the dutch forum my goal is to compete against Reality, because he don't have serious challengers. Matterhorn will be a dangerous outsider and he will be more dangerous when he buys some hombre Vuelta ;) for me it's more fun to make the forum more attractive. Would be nice if everyone can read the battle between Reality, Reekse and Matterhorn.

Hahaha, good luck.

However, I won't buy any tour rider, is not my goal with this Matterhorn now. I just wanna compete for stages, not tours.

reeekse

• Sr. Member
  • Reekse_Verkuhss - 1a
    • View Profile
« Reply #11 on: June 04, 2018, 11:07:26 am »
Bealach Challenge

In het zonovergoten Bealach stond een mooie klimheuvelrit te wachten. Gentil Loureiro die duidelijk heel ontspannen oogde leek zich in het begin iets te weinig druk te maken. Het peloton was al vertrokken terwijl hij nog bezig was met zijn interview. Hij kwam er al snel achter nadat zijn helper, Gaidenko, hem een seintje gaf. Ze waren vlot aangesloten bij een groepje. Ze reden zwoegend en zwetend omhoog terwijl Loureiro nog heel ontspannen doortrapte. Verhip, daarvoor rijdt nog een groep. Op het lange rechte stuk had hij overzicht wat er allemaal voor hem reed. Loureiro bleef in het wiel van Gaidenko die hem bij het peloton had afgezet. Op het vlakke zat iedereen weer bij elkaar. Op de klim deden veel renners een uiterste poging om weg te rijden, maar Loureiro kent het parcours goed en weet dat er nog een lange afdaling volgt en dat het op het vlakke deel moeilijk is om vooruit te blijven. Eenmaal bij de heuvels aanbelandt lag de ketting eraf, Gaidenko twijfelde geen moment en stond zijn eigen fiets af aan Loureiro. Steegmans van Reality zette extra vroeg aan en niemand kon hem volgen. Loureiro deed nog een uiterste krachtinspanning en kreeg Bart VanOsselaar mee in zijn wiel, maar ze kwamen net te laat om Steegmans in te halen.

Proficiat Reality!

reeekse

• Sr. Member
  • Reekse_Verkuhss - 1a
    • View Profile
« Reply #12 on: June 04, 2018, 11:37:06 am »

RealityCyclists

• Global Moderator
  • Hero Member
  • RealityCyclists (1a)
    • View Profile
« Reply #13 on: June 04, 2018, 05:38:42 pm »
Thanks Reekse, jij ook een goede start. Die 8 puntjes zijn nog wel overbrugbaar voor je vermoed ik. ;)

reeekse

• Sr. Member
  • Reekse_Verkuhss - 1a
    • View Profile
« Reply #14 on: June 04, 2018, 06:35:51 pm »
About half an hour starts the melbourne classic. This night we bought Chiel vd Waals, he will be the leader this race and he can show the world what he has got. Kehrli wil help him this race. Fingers crossed.

Reality has got 2 amazing riders with Rato and Gailes. We will be happy with a top 5!
« Last Edit: June 04, 2018, 06:37:56 pm by reeekse »