Author Topic: Koersen S38  (Read 5191 times)

GMV

• Hero Member
  • GMV_Cycling, 2a
    • View Profile
Re: Koersen S38
« Reply #315 on: August 10, 2018, 01:50:12 pm »
Gefeliciteerd Reekse. Top seizoen. En ook RC en Vos die in de top 5 gaan eindigen. Top!

WinterIsComing

• Hero Member
  • WiC - 2C | Sons of Anarchy - Class of XXXV
    • View Profile
« Reply #316 on: August 10, 2018, 01:56:06 pm »
Gefeliciteerd Reekse. Top seizoen. En ook RC en Vos die in de top 5 gaan eindigen. Top!

Gewoon 3 NL-talige managers in de top 4 dit seizoen! Ongekend. Ook AJ en Ricoo staan er goed bij, net buiten de top 10.

Oranje (en Denemarken... en Australië) boven!

Vos

• Hero Member
  • SP0RTLIFE (1A) - - - Australia u21
    • View Profile
« Reply #317 on: August 10, 2018, 06:48:17 pm »
Thx, en in theorie kan mijn team nog ingehaald worden, maar het ziet er uit dat het een 4e plaats gaat worden.  :)
De beste prestatie ooit van mijn team, maar niet qua punten. Drie seizoenen geleden een 5e plaats met veel meer punten.
Plus nog opgemerkt dat een goede ranking geen doelstelling was,
want het podium in 1A is in dit seizoen altijd ver buiten bereik geweest.

Vos

• Hero Member
  • SP0RTLIFE (1A) - - - Australia u21
    • View Profile
« Reply #318 on: August 10, 2018, 07:20:26 pm »
Het is dus een 4e plaats geworden.  :)
Giro di Lombardia
Reekse sluit dit seizoen in stijl en als volwaardig kampioen af door deze klassieker te winnen met de 28jarige Lebeque, proficiat !  8)
En ook proficiat met de World Cup voor teams.
Reality pakt de World Cup voor renners met Meeuwissen, en zijn renner László wordt op de valreep 1A kampioen individueel. Proficiat !  8)

Bij SP0RTLIFE was er geen feest stemming vlak na de Giro di Lombardia.
Cadamuro reed welliswaar een hele goede race, maar hij moest 17e worden om Italiaans kampioen te worden en hij finishte als 18e.
Dit betekent dat hij 4 puntjes tekort komt. Nou ja, eigen schuld, ik had pas heel laat in het seizoen door dat het Italiaans kampioenschap mogelijk was. Ook heeft Cadamuro wel eens moeten knechten en hij presteerde ondermaats als kopman in de Vuelta en liet daar veel punten liggen.
edit ; ook mijn andere Italiaan, Ongarato, had Italiaans kampioen kunnen worden als ik tijdig had geweten dat hij kans maakte.

De Deense en de Zwitserse landentrui werden wel gewonnen. Vooral die eerste had ik totaal niet verwacht.
Al met al een topseizoen, meer daarover in het seizoensoverzicht dat ik vanavond of morgen ga posten.

« Last Edit: August 10, 2018, 07:35:13 pm by Vos »

combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 1a
    • View Profile
« Reply #319 on: August 11, 2018, 12:05:14 am »
Niet alleen Reeekse sluit het seizoen in stijl af, wij ook. Rinalds Veselovs wordt 26e in Lombardijen, na een helaas niet helemaal perfecte race.

reeekse

• Hero Member
  • Reekse_Verkuhss - 1a
    • View Profile
« Reply #320 on: August 11, 2018, 12:19:48 am »
Superblij met deze geweldige seizoensafsluiter. Deze overwinning smaakt extra zoet, omdat Lebeque 'm wint. Hij is een renner van het eerste uur (19 jaar). Tevens zit er nog voldoende rek in deze man. Voor de toekomst een fijne bijkomstigheid om zo'n renner te hebben voor de laatste week.

@Combuijs, proficiat haha.
@Vos, heel netjes 4e geworden in de ranking. Doe je goed!