Author Topic: Koersen S39  (Read 3364 times)

B.E-L

• Hero Member
  • kamikazepiloten
    • View Profile
Re: Koersen S39
« Reply #15 on: August 14, 2018, 12:40:37 pm »
Eerste punten en eerste podiumplek zijn binnen!  Vorig seizoen niet eens in de top 10 en nu op een keurige 2e plek 8)

Eens kijken of we deze lijn door kunnen zetten en de 10e plek van vorig seizoen kunnen verbeteren.

Vos

• Hero Member
  • SP0RTLIFE (1A) - - - Australia u23
    • View Profile
« Reply #16 on: August 14, 2018, 03:47:36 pm »
Hele mooie uitslag die 2e plaats, BEL.  8)
Ook in de race daarvoor was de 2e plaats van de heuvelsprinter van Ricoo zeer goed.
En Tac, proficiat met de goede Melbourne overwinning in de 3e divisie.
Ik "vermoed" dat die Joeba-renners in de toekomst "ietsje" beter zullen zijn dan jouw heuvelsprinters^^
Proficiat iedereen met jullie goede seizoenstart!!
Ik heb zelf aan den lijve ondervonden dat het niveau in 2de div.een heel stuk hoger ligt dan in 3de!!
Ik zal moeten een tandje bijsteken( zeg maar een heel gebit ) ;D ;D ;D
;D
Succes !^^

reeekse

• Hero Member
  • Reekse_Verkuhss - 1a
    • View Profile
« Reply #17 on: August 15, 2018, 07:49:37 pm »
Winst met Timermanis, mijn eerste in een kasseiheuvelrit. Dacht dat het onmogelijk was met Betis die 2 supercracks heeft!! Heel blij mee :)

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #18 on: August 16, 2018, 08:03:15 am »
Mooie overwinning, Reekse.  8)
Enne, WOW, wat een indrukwekkende Paris Nice selectie heb jij, zeg.
Ik zal mijn renners alvast inlichten dat die verdwijnende stipjes aan de horizon wielrenners van Reekse zijn.^^

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #19 on: August 16, 2018, 08:03:38 am »
  selectie SP0RTLIFE

Heuveltijdrijder Cadenas is verkocht voor 8M. Zijn plaats wordt ingenomen door Palomeque die nog niet in vorm is maar hopelijk een beetje kan knechten en sowieso goed voor hem om ervaring op te doen.
De Italianen Cadamuro en Riggi zijn niet geselecteerd, ondanks dat Riggi een hele goede knecht zou zijn geweest in etappe 1 maar hij wordt meteen na etappe 1 verkocht. Cadamuro kan een geweldige 2e etappe rijden, maar hij spaart zijn benen voor later in het seizoen.

Ongarato is de kopman in deze ronde. Een goede AK uitslag zal moeilijk worden want zijn tijdrit is niet goed en hij is nog niet in topvorm in de 1e etappe, hopelijk kan hij daar de schade beperken. Plus dat de concurrentie wel heel erg sterk is, zo te zien.
Ik vermoed dat er geen top10 plaats in zal zitten. Dus zijn doelstelling is top20 AK met hopelijk wat extra puntjes in etappes 2, 4 en 5.

Voor de rest worden er geen punten verwacht, misschien dat Ruiz in de heuveltijdrit wat punten sprokkelt.
Dus geen geweldige SP0RTLIFE-selectie in deze Paris-Nice, hopelijk vergis ik me daar in en doen de renners het iets beter dan ik verwacht.

In principe zijn Ruiz en Schneuwly allround knechten, hoewel ze als kopman niet veel slechter zouden zijn als Ongarato ivm de tijdrit.
Embley gebruikt deze ronde om in vorm te komen voor de Tirreno. En hij zal de beste knecht zijn in de slot etappe.

En het is weer wennen aan die lage startnummers, maar dat zal vermoedelijk in de rest van het seizoen vaker het geval zijn.

381 Ongarato (33)
382 Ruiz (30)
383 Schneuwly (30)
384 Embley (33)
385 Palomeque (28)

Succes iedereen !  :)
« Last Edit: August 16, 2018, 08:05:40 am by Vos »

GMV

• Hero Member
  • GMV_Cycling, 2a
    • View Profile
« Reply #20 on: August 16, 2018, 08:24:22 am »
Stom Stom Stom!! Ik wou een keer Parijs Nice rijden voor de knikkers om te zien hoe ver mijn jonkies kunnen komen, stel ik de rust in bij 87 ipv 88.  :-[

BLOEMENAANDEMITTE

• Jr. Member
  • **
  • Mitte 2b
    • View Profile
« Reply #21 on: August 16, 2018, 08:38:36 pm »
Mijn eerste seizoen in 2de divisie en altijd achter de feiten moeten aan hollen maar nu wel content met een eerste top10 plaats van Vaughn in de eerste rit van P-N.!!! Hopelijk kunnen mijn klassementsmannen ook nog iets betekenen!!! Ik ga voor 2 man in de top 20!! Ik weet niet of dit realistisch is maar het zal er om spannen!!

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #22 on: August 16, 2018, 09:37:56 pm »
Hele mooie uitslag, en proficiat met je allereerste top10 plaats in de 2e divisie  8)
Uiteraard was die eer voor een AustraliŽr, Charles Vaughn.^^
Succes in het AK, met je 30jarige kopman gaat die doelstelling vast wel lukken, hoewel ik niet weet hoe goed de concurrentie is.

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #23 on: August 16, 2018, 10:09:30 pm »
etappe 1 PN ;
Ongarato kon niet in de kopgroep finishen van 18 renners.
Dat was te verwachten, want hij is nog niet in topvorm en hij zat met volle bak in s4 maar in de 3e groep.
Ik neem aan dat er meer AK-renners in die hele grote 2e groep op 0:25" zaten in s5.
De aankomende etappe is Ongarato wel in topvorm en daar zal hij tijd moeten pakken op de AK-renners die ook de ambitie hebben om  top20AK te rijden, want in de daaropvolgende tijdrit gaat Ongarato tijd verliezen.
« Last Edit: August 16, 2018, 10:36:50 pm by Vos »

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #24 on: August 17, 2018, 07:47:02 am »
etappe 2 :
Uitstekende etappe van Ongarato, hij finisht in de kopgroep van 16 renners op de 9e plaats.  :)
Het is te merken dat hij nu wel in topvorm is. 97 vorm of 100 vorm is toch een groot verschil wat betreft resultaat.
Ongarato staat momenteel samen met 9 andere renners op een gedeeld 4e plaats op 0: 25"
Maar vanavond is de gevreesde tijdrit, dan zal hij flink gaan zakken in het AK.

Recente ex-renner Cadenas staat zoals verwacht als 1e favoriet in de tijdrit, maar die werd al eens gewonnen door mijn team en de verkoopprijs van 8M is mij meer waard dan een eventuele(hij had geen TK) overwinning.

Tomas

• Jr. Member
  • **
  • Divisie 4b3 berenkracht
    • View Profile
« Reply #25 on: August 17, 2018, 09:06:53 am »
De eerste etappe van Parijs Nice derde plek en onze kopmannen voor het AK op 19 seconden van de eerste groep samen met Lanzarote van angovis het is wel op te merken dat Lanzaro geen moment uit Buckley een wiel komt
Volgende etappe Lanzaro lapt ons net het zelfde maar in S4 probeert lazaro te ontsnappen maar hij krijgt maar 11 seconden en in S5 is het onmogelijk die verdedigen en en we finishen weer gelijk maar met een renner op 1 en 3 op 0 seconden voor je mij niet klagen nu afwachten op de tijdrit

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #26 on: August 17, 2018, 09:52:14 am »
Je doet het supergoed, Tomas !  8)
4 renners aan de leiding in Paris-Nice, waaronder 2 Berenkracht renners.
En je team staat momenteel ook mooi 2e in het seizoensklassement.
Succes !

Tomas

• Jr. Member
  • **
  • Divisie 4b3 berenkracht
    • View Profile
« Reply #27 on: August 17, 2018, 12:05:57 pm »
Ik denk wel dat de tijdrit een zwartharige gaat worden maar we zullen wel zien

WinterIsComing

• Hero Member
  • WiC - 2C | Sons of Anarchy - Class of XXXV
    • View Profile
« Reply #28 on: August 17, 2018, 12:35:41 pm »
Ik denk wel dat de tijdrit een zwartharige gaat worden maar we zullen wel zien

Een zwartharige?  :o
Kijk er mee uit, Tomas! Al moet je het natuurlijk altijd op een oude fiets leren, da's ook wel weer zo...  ;)

Even zonder dollen; je gaat lekker man. Ga zo door!  :)

Angovis

• Sr. Member
  • TAC🇳🇱
    • View Profile
« Reply #29 on: August 17, 2018, 01:01:11 pm »
De eerste etappe van Parijs Nice derde plek en onze kopmannen voor het AK op 19 seconden van de eerste groep samen met Lanzarote van angovis het is wel op te merken dat Lanzaro geen moment uit Buckley een wiel komt
Volgende etappe Lanzaro lapt ons net het zelfde maar in S4 probeert lazaro te ontsnappen maar hij krijgt maar 11 seconden en in S5 is het onmogelijk die verdedigen en en we finishen weer gelijk maar met een renner op 1 en 3 op 0 seconden voor je mij niet klagen nu afwachten op de tijdrit

Je bent supergoed bezig Tomas!
De tijdrit wordt inderdaad even uitzitten en hopen dat we beiden niet teveel tijd verliezen
In Etappe 4 & 5 moet het gebeuren, voor ons beide vgm