Author Topic: Koersen S39  (Read 3366 times)

Tomas

• Jr. Member
  • **
  • Divisie 4b3 berenkracht
    • View Profile
Re: Koersen S39
« Reply #30 on: August 17, 2018, 01:13:21 pm »
Je bent zeker wel een geduchte tegenstander angovis ik gun je zeker ook de overwinning maar stiekem hopen we er ook op

Tomas

• Jr. Member
  • **
    • View Profile
« Reply #31 on: August 17, 2018, 08:13:51 pm »
Zoals verwacht gaat angovis er vandoor met de tijdrit het ziet er naar uit dat lazaro de Parijs Nice gaat winnen bij heeft nu 38 seconden maar ik krijg de 2 de plek waarschijnlijk ook tevreden mee

Vos

• Hero Member
  • SP0RTLIFE (1A) - - - Australia u23
    • View Profile
« Reply #32 on: August 18, 2018, 08:50:19 am »
Na etappe 3, de tijdrit, is Ongarato gezakt naar de 9e plaats op 1:22"

Etappe 4 ligt hem veel beter als de tijdrit maar dit is zeker geen ideale etappe voor hem.
Met een hele goede tactiek en met hulp van maar liefst 4 knechten moest de schade dus beperkt worden.
Hij finisht als 19e, wat op zich een goede uitslag is, maar wel 19e op 0:45", en ik hoopte vooraf dat dat minder tijdverlies zou zijn.

Ongarato zakt 2 plaatsen in het AK en staat nu 11e op 1:42"
Hoewel het allemaal heel dicht bij elkaar staat in het AK en de nr20 bijvoorbeeld maar 37 seconden achterstand heeft, lijkt het of de doelstelling van top 20AK gehaald gaat worden. Uiteraard gaat Ongarato proberen om een plaatsje op te schuiven in de altijd belangrijke slot etappe. Maar het zou mij verbazen als hij top10 in Paris-Nice kan rijden, hoewel hij deze ronde best wel goed rijdt voor zijn kwaliteiten.

Tomas

• Jr. Member
  • **
    • View Profile
« Reply #33 on: August 18, 2018, 09:23:03 am »
De tactiek is helemaal verkeerd opgedraaid en angovis pakt alleen maar meer tijd ik hoop wel op een top 3 plaats in het AK

WinterIsComing

• Hero Member
  • WiC - 2C | Sons of Anarchy - Class of XXXV
    • View Profile
« Reply #34 on: August 18, 2018, 09:50:57 am »
35-jarige renner van AJ krijgt de ruimte van de klassementsmannen in de 4e etappe van Parijs-Nice.

Indrukwekkende zege, AJ, en ik zie dat je 2 mooie aankopen hebt gedaan de laatste dagen, met Siniorg en VanWinckel. Die gaan we vast nog terug zien dit seizoen!

Tomas

• Jr. Member
  • **
    • View Profile
« Reply #35 on: August 18, 2018, 11:47:33 am »
Er is een nieuwe cycling manager game die verdomd hard op cff lijkt wil je dit spel spelen het noemt live cycling manager

B.E-L

• Hero Member
  • kamikazepiloten
    • View Profile
« Reply #36 on: August 18, 2018, 03:47:14 pm »
Ziet er op het eerste gezicht niet verkeerd uit. Van de week maar eens kijken of het wat is.

Angovis

• Sr. Member
  • TAC🇳🇱
    • View Profile
« Reply #37 on: August 18, 2018, 07:30:42 pm »
Wanneer je elk klassement behalve De witte trui wint 8)

Tomas

• Jr. Member
  • **
    • View Profile
« Reply #38 on: August 18, 2018, 09:19:27 pm »
3de en vierde plaats en nog 200 punten voor de eerste plaats in het klassement ik ben denk ik heel prima in dit seizoen gevlogen

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRolf - 3H
    • View Profile
« Reply #39 on: August 18, 2018, 11:11:26 pm »
Goede Parijs-Nice voor Duenas. De jongste renner in de verre omtrek op een 7e plek in het AK en met winst in rit 4 en tweemaal een 7e plek in rit 3 en 5 met nog een 6e plek voor Morrisson in rit 1 ben ik tevreden. Gelukkig is een groot deel van de kasseiheuvelkoersen ook al geweest want daar heb ik niks voor ;)

Na de opening van dit seizoen geef ik mezelf goede kansen op promotie. Dat was uiteindelijk het plan toen ik met mijn nieuwe generatie begon. Als ze 28 zijn in 1a zitten. De rondes heb ik vanaf nu elke keer een verse kopman met trainingskamp. Ik heb voor mezelf een stap gemaakt op personeel en met Dre de Vleeschauwer heb ik weer een wereldtopper in de heuvels (Kan dat toch niet laten blijkbaar ;) ). Nu nog even dit seizoen uitfietsen. Dat gaat nog leuk worden met flinke tegenstand, over het algemeen voornamelijk op klimgebied, van Kilometers, Makicisi, Stratego en noreelma. Het blijft in de 2e divisie wel altijd de vraag wie nog bijkoopt en wie uiteindelijk niet wilt promoveren.

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #40 on: August 19, 2018, 03:42:26 am »
slot etappe PN :
Wederom dankzij een goede tactiek en goed knechtenwerk, een uitstekende etappe van Ongarato.
Hij finisht als 12e op maar 0:15" van 2-voudig etappe winnaar Raya van AJ.
En met dit hele mooie resultaat komt hij zelfs de top10 AK binnen, en finisht daar als 8e   8)

daantje

• Hero Member
  • plopsala 2b
    • View Profile
« Reply #41 on: August 19, 2018, 07:53:38 am »
De 21-jarige Ali Wellens wint het jongerenklassement van Parijs-nice, wel maar in 3de maar toch.

WVAchteruit

• Hero Member
  • Divisie 1a
    • View Profile
« Reply #42 on: August 19, 2018, 10:51:23 am »
In rit 1 van P-N 13e, voor de rest niet meegedaan (want niet vlak genoeg). Rit 4 en ook wel rit 1 in de Tirenno moeten Larrieu wel liggen, alhoewel hij nog in opbouw is (zijn doelen liggen in Zwitserland en Leeds). Ik hoop op minstens een top 10. We nemen trouwens niet de teambus mee, want met maar 2 renners is een minubusje ook wel genoeg (alleen Larssen gaat mee ter ondersteuning van Larrieu). Ik moet denk ik het team wat gaan uitbreiden, want met 9 renners, een gemiddelde leeftijd die tegen de 32 loopt en aardig wat geld op de bank, moet er meer in zitten.

AJFactoryCycling

• Hero Member
  • AJFactoryCycling - 1A
    • View Profile
« Reply #43 on: August 19, 2018, 12:33:13 pm »
35-jarige renner van AJ krijgt de ruimte van de klassementsmannen in de 4e etappe van Parijs-Nice.

Indrukwekkende zege, AJ, en ik zie dat je 2 mooie aankopen hebt gedaan de laatste dagen, met Siniorg en VanWinckel. Die gaan we vast nog terug zien dit seizoen!

Thanks WiC! Idd 2 leuke renners kunnen kopen, die ga je zeker nog zien dit seizoen.

Raya wint ook rit 5 PN, dat had ik niet direct verwacht. Hierdoor pakt Raya ook de bergtrui van PN, een prijsje die ik ook nog niet had.

Vos

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #44 on: August 20, 2018, 01:05:25 pm »
selectie SP0RTLIFE

Het grootste gedeelte van de selectie bestaat uit Italianen zodat er maximaal geprofiteerd gaat worden van het "thuisvoordeel".  :)
Goed presteren in de klimsprint-etappes en in de slot etappe zijn de doelstellingen van mijn team.

Ongarato en Podra zouden eventueel ook goed genoeg kunnen zijn om wat extra punten te sprokkelen in het AK.
Maar Podra is de eerste 4 etappes nog niet in topvorm, plus dat ze beiden veel etappes in een vrije rol (en misschien zelfs als knecht) moeten rijden, inclusief de voor het AK superbelangrijke slot etappe. Dus er zijn geen echte AK ambities in deze ronde.
Ongarato zal bij gebrek aan beter waarschijnlijk de kopman zijn in etappes 1 en 4, waar geen punten verwacht worden.
Wie waar gaat knechten is nog onbekend, behalve dan dat Sacchi de knecht zal zijn in etappe 5.

171 Embley (33) kopman etappes 2 en 3
172 Lanari (33) kopman etappe 5
173 Ongarato (33) rol nog onbekend
174 Podra (33) rol nog onbekend
175 Sacchi (31) klimknecht

Succes iedereen !  :)