Author Topic: Tour de France S39  (Read 534 times)

reeekse

• Hero Member
  • Reekse_Verkuhss - 1a
    • View Profile
Re: Tour de France S39
« Reply #45 on: September 26, 2018, 10:00:47 am »
p.s. Zou het niet beter zijn om een nieuw topic te maken op dit forum, dit enkel voor de felicitaties aan Reekse gericht met zijn behaalde resultaten! Dit zou ook wel wat pagina's vullen ;D ;D ;)
Goeie. Dan weet ik er nog wel één. Een persoonlijk topic voor Realitycyclist, de klaagmuur :P

AJFactoryCycling

• Hero Member
  • AJFactoryCycling - 1A
    • View Profile
« Reply #46 on: September 26, 2018, 06:12:28 pm »
Congrats Reekse, knap gedaan!

Voor mij ook een prima Tour, VanWinckel wint de twee pure klimritten. Daarmee zorgde VanWinckel er ook voor dat ik voor het 2e seizoen op rij de bergtrui in de Tour win, dat mocht een klein wondertje heten want ik had geen tactieken ingesteld in rit 3. Ondanks dat was slechts 43 punten al voldoende voor de bergtrui (ter vergelijking, Telstra won vorig seizoen met 110 punten), dit was genoeg gezien alle topklimmers de punten eerlijk hebben lopen verdelen :p

reeekse

• Hero Member
  • Reekse_Verkuhss - 1a
    • View Profile
« Reply #47 on: September 26, 2018, 07:51:59 pm »
Thnx. Heb je toch weer knap gedaan, je weet ieder seizoen wel weer renners op te pikken die hun ritte pakken! :)

Ricoo

• Hero Member
  • CaptainOrange (1a)
    • View Profile
« Reply #48 on: September 26, 2018, 07:53:13 pm »
Hier ook tevreden met de Tour, 2 sprintoverwinningen en de groene trui voor Beckham, 2 tweede plaatsen in klimritten voor (de inmiddels vertrokken) Holland. Één keer voor een tactiekloze VanWinckel maar achter een sterke Deen en één keer achter een VanWinckel met tactiek, waar er iets meer had in gezeten als de knechtentactieken beter op orde waren.

Al met al een geslaagde ronde, felicitaties voor AJ en Reekse.

Op naar San Sebastian!