Author Topic: De Danske Hold og Talenter  (Read 43345 times)

Kazistuta

• Hero Member
  • Team_Boogie_Woogie
    • View Profile
Re: De Danske Hold og Talenter
« Reply #1125 on: June 22, 2017, 06:55:06 am »
Jeg trak lige fætter lidt-dårligere-end-Müthel:

Noah Thaissen   Age : 19   Wage : 801
Stamina : 36   Sprint : 55   Climbing : 9
Flat : 56   Cobblestone : 22   Technique : 47
Downhill : 25   Hills : 52   Aggressiveness : 74
Time Trial : 20   Teamwork : 0   Experience : 0

TeamSolex

• Hero Member
  • Training a NewGen with Dr._Andrei_Mikhailov
    • View Profile
« Reply #1126 on: June 22, 2017, 02:32:59 pm »
Det skal nok gå  :)

Men antallet af 19-årige er meget lavt ifht de seneste sæsoner. Draften bød heller ikke på så mange ryttere som det er set tidligere. Lad os se hvordan det står til med U20 updaten i morgen/nat!

Veka

• Hero Member
  • Salpeters
    • View Profile
« Reply #1127 on: June 22, 2017, 03:52:26 pm »
For mit vedkommende er jeg midlertidigt røget ind i pladsmangel. Jeg fik ret hurtigt 3 19 årige, hvilket er mere end hele sidste sæson. Muthel er til salg for 5M, og der er bud på ham, så han ryger nok i nat. Abilholdt er der også bud på, og måske jeg sælger nogle af mine unge bakkebro ryttere, som udvikler sig langsomt. I øvrigt er det sjovt at være tilbage i 3. div. 22 årige Axel Laustsen har allerede to 2. pladser ;D

TeamSolex

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #1128 on: June 23, 2017, 12:48:41 am »
No one to blame  ;) Sodste sæson havde jeg lidt plads problemer i starten af sæsonen. Der er sikkert blevet trukket lige så hyppigt som altid. Fortuna har bare ikke været til stede. C'est la vie!

Sidste sæson ramte vi 25 ryttere på samme tid og endte alligevel med en pragtfuld generation.
Her torsdag aften er der 20 ryttere i puljen hos U20'erne.

Sprint:
Heinz Müthel er en lækkerbisken oh vil ifremtiden kunne gøre sig gældende som flad og bakkesprinter. En rytter som den allestedsværende Henrik Elstrup. I den bakketunge kategori venter jeg med en evaluering, da jeg lige skal se hvem der træner hvad. Terkel Eichler er også en fornuftig bakkesprinter.

Brosten:
Kurt Bathum er en meget alsidig rytter, der kan gå ind under bakkebro kategorien, men også som bakkesprinter.

Bakke:
Peter Fjordblink er fra draft1 og havde en masse bud, da jeg satte ham til salg for 1 euro. Den fornemme punch og flade vej gør ham virkelig attraktiv nu hvor udholdheden halter efter. En hjælper til Fjordblink skal vi finde i Amdi Strandby selvom der er masser af plads til forbedring.

Bjerg:
Bjergryttere der kan køre på flad er lige nu en mangelvare, men hjælperne er tilstede. For Grimpeurs er det en helt anden snak. Her topper Asbjørn Mathiasen i øjeblikket, med flere lige efter. Hos bjergbakke-fplket er der ikke lige nogle ryttere der popper i øjnene.

Enkelstart:
Der er to ryttere med fornufyige skills i den klassiske ITT. De har desværre også en betragtelig bjergskill og bliver nok trænet efter dette..

TeamSolex

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #1129 on: July 05, 2017, 09:49:16 pm »
Mikael Fohlmann   Age : 19   Wage : 600
Stamina : 65   Sprint : 25   Climbing : 15
Flat : 63   Cobblestone : 16   Technique : 68
Downhill : 22   Hills : 32   Aggressiveness : 22
Time Trial : 63   Teamwork : 3   Experience : 0
Price : 1 500 000   Days left : 3

Yes Sir! Det er knageme mig en lækkerbisken..

Så er temporytteren på plads hos den nye generation. Lad os se hvad draft2 bringer og analysen siger på fredag  ;D

ProSCycling

• Global Moderator
  • Hero Member
  • Pro-SCycling Cannondale | U21-DENMARK
    • View Profile
    • SCyclingUSA website
« Reply #1130 on: July 06, 2017, 04:04:02 am »
Superrytter! Har vi nogle danske hold, som træner tidskørsel?

Rambo

• Newbie
  • *
  • TrailRunners
    • View Profile
« Reply #1131 on: July 06, 2017, 10:04:19 am »
Jeg startede croners generation, og jeg er interesseret i det. Jeg har gjort mit puja. Det er den anden bedste af generering af 19 år ;)

TeamSolex

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #1132 on: July 07, 2017, 02:07:13 pm »
Also remember to take a look at the U20 GV update..

Antallet af ryttere er oppe på 57 ryttere.
Efter uge 2 var det samlede antal oppe på 30
dvs at uge 3 bød på et fantastisk boost på 27 ryttere - netto.

Sprint:
Den rene sprinter mangler stadig i denne generation. Det er også svært ikke at blive lidt skuffet når der sidste sæson var mange om buddet. TBWs draft Amdi Iversen (20) skal køre denne søndag med en fornem bred opbakning. Der er stadig tid til at forbedre disciplinen flad sprint. Det ser straks bedre ud hos bakkesprinterne. Lars Pinar er ny mand fra draften der kan agere hjælper til den overskyggende Müthel.. Den tunge bakkesprint er svær at vurdere da jeg ikke har styr hvem der træner hvad  ;D

Brosten:
Der mangler flade brostensryttere. Der var heller ikke noget at komme efter forrige sæson.
Malthe Jacobsen og Kurt Bathum er af puncheur klassen, uden at kunne gøre sig gældende i bakkekategorierne.

Bakke:
Der tegner isg allerede en fornuftig bredde hos bakkefolket. Kurt Leander er en allerede fin puncheur, mens Peter Fjordblink vil være dominerende i en fladere og knap så lang etape.

Bjerg:
Igen i år er der fornuftige bjergbakkeryttere på længere sigt. Lige nu er der ikke nogle med betydelig flad vej. Rytterne i denne kategori har jo ligesom bakkebro en eller to flaws, med mindre de ikke besidder eksplosiviteten - hvilket gør dem mindre attraktive på længere sigt.
Asbjørn Mathiasen bliver svær at komme udenom næste sæson, med mindre der er meget flad på den gældende bjergetape. Han er heller ikke i Bluhme grimpeur kategorien, men på længere sigt er han rigtig lækker med en solid holdarbejde..
Morten Lerche er en fremragende hybrid, men førs og fremmest hvis en etape byder op til dans med et par flade sektioner. Skulle der komme en bjergetape med sprint afslutning vil han være en decideret medaljekandidat.

Enkelstart:
En af ugens succeshistorier er naturligvis Mikael Fohlmann. Næste mand i GV'et er Robert Hjorth som også kan et eller andet. 3 fine værdier i 60'erne og en i start 40'erne..

Timidus

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #1133 on: August 29, 2017, 09:18:18 am »
Bedste sæson hidtil for undertegnede.

Højdepunkter:
- 4 sejre - heraf første sejr i en stor klassiker, Milano San-Remo. Stor overraskelse for mig selv, og bedste taktik i sæsonen for en vinder af et løb i 1a (forventet slutresultat 18) (jf. global forum) - tidligere er rekorden for mig 2 sejre på en sæson i 1a. Havde gerne lige taget en til, så det var blevet til endnu en bedrift (5 sejre på én sæson) :D
- Den estiske trøje til Janno Vali - taget ret sikkert, selv om VM i bakker gjorde han ikke længere var ca. 1000 point foran nummer to, der indtil det løb kun havde 3xx point. Så en ret nem en, selv om det til sidst krævede +1000 point. Min anden nationale trøje. I øvrigt blev han også rytteren med næstflest point i de flade sprintløb over hele sæsonen - men han var også kaptajn i alle, undtagen et løb eller to med bakke(r) på grønne sektioner.
- Verdensmesteren på landshold med Geir, der kørte 3 top10 placeringer.
- Flest point hidtil med 3895 - dog ikke bedste placering.

De kommende 2-3 sæsoner bliver nok et par mellemsæsoner, inden mine 28-årige peaker. Især min estiske flade sprinter Peeter Muda har jeg store forventninger til, han burde blive min bedste sprinter hidtil, og er allerede som 28-årige omtrent på niveau med Vanno Vali. Derudover minimum podiepotentiale i Riis-Olsen i TT, C. Lassen & Van poppel i brosten og måske F. Gailes i bakke sprint - det kan meget vel blive et par sjove sæsoner. Har også lige hentet en TT'er fra BW med nogle bakkeevner, men han peaker nok lige et par sæsoner efter de andre.

Kazistuta

• Hero Member
  • Team_Boogie_Woogie
    • View Profile
« Reply #1134 on: August 29, 2017, 05:35:49 pm »
Hehe... ja, jeg ville gerne tynde lidt ud, og havde glemt at Bårdsen var min bedste bakke-TT'er. Da jeg kom i tanke om det, var der allerede to bud på ham :o

Ellers en flot sæson, og man må sige, at du har bidt dig godt fast i 1a efterhånden.