Author Topic: De Danske Hold og Talenter  (Read 43338 times)

TeamSolex

• Hero Member
  • Training a NewGen with Dr._Andrei_Mikhailov
    • View Profile
Re:De Danske Hold og Talenter
« Reply #30 on: October 26, 2011, 07:02:54 pm »
 ;D ;D ;D ;D ;D

Jeg det er den sædvanlige historie om 3 girls one cup. Eller om den er den halv tom eller halv fyldt!
Men jeg drafter kun danskere hvis jeg har set et potentiale, og sidste gang var der ikke noget kvalitetsbacon.
Men jeg er ikke så paranoid ifht offentligørelsen af data.
Men er ligeså frisk på at oprette noget i en drop box eller lignende. Når boet er delt, kan vi jo bare lække den resterende info, i slutningen af sæsonen. Under parolen Get your danish qaulity bacon here :http://bacontarian.com/?p=34
Vi må lige høre USASCycling om danish vanilla butter cookies med den lille havfrue på forsiden sælge bedre end bacon derovre?
Uhhmmm Jambon pata negra er heller ikke dårligt :) bliver sku helt sulten nu.

magnumeinz

• Guest
« Reply #31 on: November 08, 2011, 09:33:14 am »
Er det muligt at få en hemmelig mail med adressen til det der google dokument? Jeg har sadlet om fra mine sprintere og fået en anstændig bakkerytter fra draften... jeg vil så lige høre jer andre orakler ad, om han rent faktisk er værd at samle på, eller om han er bedre egnet til at høste opium hjemme i Columbia.

Jeg sætter i øvrigt mine sprintere til salg for 1€ pr. stk. De er ikke fantastiske, men der er vist en enkelt, der godt kan komme på landsholdet som hjælperytter.

Timidus

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #32 on: November 08, 2011, 12:08:31 pm »
Det er et google dokument, så det er din mail, der skal bruges - vi scouter i øvrigt kun danske ryttere (jeg gør i hvert fald, og der er ikke udenlandske ryttere i arket), så det håber jeg/vi du er klar på :-)

Evt. kan du poste colombianerens evner - så skal vi nok vurdere det :-) (tryk på "se færdigheder uden grafik", så det ser nogenlunde pænt ud i forum).

Jeg tjekker nok lige dine sprintere igennem - er trods alt sprinttræner ;-)

I øvrigt, ser sgu ud til jeg ikke er rykket op i 2 - det var jeg ellers sikker på jeg ville - var kun 2 pladser fra oprykning, men pt. er jeg stadig i 3F. Det vil nu også passe mig fint at blive :-) Men det kan vel nå at ændre sig - jeg ligger bare nummer et, med Solex som nummer tre - så det lugter af den gamle stilling, ud over de 6 højest rangerede hold - det må betyde at det 6. hold allerede er kommet i 2 som følge af inaktive hold i 2.
« Last Edit: November 08, 2011, 12:12:38 pm by Timidus »

Timidus

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #33 on: November 08, 2011, 12:33:54 pm »
Jeg har i øvrigt opdateret arket med alle top10 placeringer - løbsbeskrivelserne er jo lidt subjektive, så mener nogen en anden beskrivelse passer bedre, ændrer I bare :-)

To førstepladser var der blandt andet, men ellers var der langt mellem snapsene - men det er da ikke en skidt start, selv om det ene var i enkelstart, som ingen af os træner(vel?)

Sidste draft har jeg lagt i et ark for sig selv - der kan jo stadig være ting, I vil se, ligesom vi måske på et tidspunkt kan bruge tidligere drafts til at blive klogere på resultaterne for de unge ryttere etc.

magnumeinz

• Guest
« Reply #34 on: November 08, 2011, 01:04:17 pm »
I junior draften valgte jeg også at byde på nogle udenlandske. Min international scout er naturligvis sat til dansk.

Her er han så (som jeg fik via junior draften):

German Cabeza   Age : 19   Wage : 848
Stamina : 56   Sprint : 48   Climbing : 10
Flat : 47   Cobblestone : 19   Technique : 44
Downhill : 67   Hills : 67   Aggressiveness : 62
Time Trial : 9   Teamwork : 12   Experience : 0

Hvordan finder jeg jeres google dokument(er)? Skal jeg tilmeldes med min private mail?

Timidus

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #35 on: November 08, 2011, 01:18:31 pm »
Det er kun juniordraften vi fokuserer på i google doc'et, og som sagt scouter vi kun dansk - så det mener jeg personligt, du skal være klar på - men det kan være, det bare er min mening :-)

anyway, vil du være med skal du sende din mail til Kazistuta. Herefter skal du logge ind på din google konto (vær opmærksom på, at en youtubebruger vist nok også er en googlebruger - det kan give problemer, hvis du opretter en ny google bruger, og gerne vil være automatisk logget ind).

Når du er tilføjet, kan du finde arket under dokumenter på www.google.dk

I øvrigt ser Columbianeren rigtig fin ud - hvad måtte du slippe? Hans flad vej og sprint gør også, han måske kan køre fint med i nogle bakkefladløb :-)
« Last Edit: November 08, 2011, 01:21:30 pm by Timidus »

magnumeinz

• Guest
« Reply #36 on: November 08, 2011, 01:39:28 pm »
Kan selvfølgelig godt se pointen i, at vi kun scouter efter danske ryttere, men jeg VILLE bare have noget andet end sprintere, og så fulgte jeg lige med på ham der. Jeg måtte betale 100k for ham - hvilket måske er for dyrt, men på den anden side, så brændte jeg rigtig mange penge af i sidste sæson på regulære drafts og international scout, der ikke ligefrem bon'ede ud med klasseryttere :)

Fremadrettet skal jeg naturligvis nok rette ind, så vi går efter de danske ryttere. Er det okay, hvis jeg ikke bor i kolonihavehus og har et kakkelbord? ;)

Timidus

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #37 on: November 08, 2011, 01:49:52 pm »
Har du ikke kolonihavehus? Det næste bliver vel, at du ikke sætter havenisser op til jul!?!?!?!?

... jeg hentede nu også selv en colombianer ved min første draft :-) Som jeg tjente ret godt på, idet jeg solgte ham med det samme med ca. 300k i fortjeneste :-) Og din burde helt sikkert også være mere værd på markedet, end det du har givet, så det er ikke nødvendigvis dumt - er dog ikke just ekspert på bakkeryttere :-) Men så vidt jeg kan forstå er aggresivitet også ret vigtige for dem, og i så fald er han jo rigtig rigtig fin :-) Og i øvrigt tror jeg også priserne på draften vil stige rigtig meget i takt med flere brugere kommer - lige nu er der rigtig mange tilstrækkelige talenter i forhold til antallet af brugere, tror jeg.

Personligt har jeg ikke selv brugt den internationale scout - synes det er lige dyrt nok i forhold til, hvor meget l***, der kommer ;-) jeg trækker dog på den anden måde så vidt muligt hver gang jeg kan :-)

Timidus

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #38 on: November 08, 2011, 02:25:43 pm »
Til inspiration i kommende draft, har jeg skrevet op, hvad de forskellige danske ryttere, der kunne lidt / som vi gik efter er gået for (eller, hvis de ikke er gået - forudsat navnene er stavet rigtigt).

Der er ret mange, der ikke gik i øvrigt - og jeg kan se, at et par stykker gik efter udenlandske ryttere - men der var også et stykke mellem snapsene blandt de danske bjerg/bakke ryttere denne gang - så det er nok mig, der blev lige rigeligt patriotisk i mit syn på "scoutningen" :-)

Desværre røg den flashede TT-rytter i øvrigt ikke - han så nu ellers ret fin ud - der er vist ingen tvivl om, at det er bjerg/bakke rytterne, der er mest kamp om, og som går for de højeste beløb, når de kan noget. 600.000 gik en af danskerne for!! Og så vild, så han ikke ud efter vores info :-)

TeamSolex

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #39 on: November 08, 2011, 03:40:19 pm »
Men lad os holde os til danske ryttere i top 10. Ellers bliver doc'et alt for omfattende og uoverskueligt.
Igen var der desværre ikke nogle danske ryttere der gjorde det godt i bjergene, undtagen Eisenhardt der gik for 600k.
En lidt for høj pris :) Ligesom; Andreas Aasheim   19   Cff Junior   Bolaverde 1100k..... En bjergrytter på det jævne men det kan være han er potentiel tour rytter?

Jeg havde budt på en tysker der gik for 611k, men fik 2 prioriteten for ca. 50k.
Marcus Farrell   Age : 19   Wage : 598
Stamina : 66   Sprint : 25   Climbing : 69
Flat : 36   Cobblestone : 50   Technique : 8
Downhill : 64   Hills : 3   Aggressiveness : 46
Time Trial : 23   Teamwork : 3

Men din tysker ser rigtig god ud Magnum1.. Der er rigtig mange løb der kommer til at passe til ham. Samtidig med at han er god i de rene bakke løb.

ProSCycling

• Global Moderator
  • Hero Member
  • Pro-SCycling Cannondale | U21-DENMARK
    • View Profile
    • SCyclingUSA website
« Reply #40 on: November 08, 2011, 04:02:28 pm »
Jeg fik desværre ikke Eisenhardt, men det var også en al for høj pris, nu hvor jeg har set hans skills. Lidt skuffet over mig selv, at jeg åbenbart ikke havde Asbjørn Ousager som nr. 2 på min liste, istedet fik jeg en jævn amerikaner, hvor jeg betale hele 1 euro mere end, hvad jeg kunne have fået Asbjørn til..Næste gang bliver mine 4 top prioriteter danskere, så må håbe der kommer en til mig næste gang.
Jeg ville ellers gerne have skiftet land til Danmark, men det er desværre ikke muligt i cff...men jeg bliver ved med, at sende min talentspejder afsted til danmark efter bjergryttere/bjergenkeltstart.

Kazistuta

• Hero Member
  • Team_Boogie_Woogie
    • View Profile
« Reply #41 on: November 08, 2011, 04:16:42 pm »

I øvrigt, ser sgu ud til jeg ikke er rykket op i 2 - det var jeg ellers sikker på jeg ville - var kun 2 pladser fra oprykning, men pt. er jeg stadig i 3F. Det vil nu også passe mig fint at blive :-) Men det kan vel nå at ændre sig - jeg ligger bare nummer et, med Solex som nummer tre - så det lugter af den gamle stilling, ud over de 6 højest rangerede hold - det må betyde at det 6. hold allerede er kommet i 2 som følge af inaktive hold i 2.

Nej, Timidus - inaktive hold bliver IKKE rykket ud automatisk, kun de nederste 15. Så ender man udenfor top5 i division 3 (jeg endte som sekser, da jeg godt "turde" efter at have læst Oska's udmelding på forum), rykker man ikke op 8)

Desuden synes jeg, at det fælles google doc kun skal fyldes med rytterinfo, som vi får stjerner på, ikke alle danske top10 ryttere - vil man gerne selv følge med i lidt større grad, kan man benytte det separate ark tilknyttet os hver især. Ligeså også hvis man gerne vil scoute på udlændinge (buuuuh, Solex!  ;) )...... Jeg har dog selv sat fem af de danske ryttere til info på 1.dagen, så vi skal nok hurtigt få lidt info.

Til sidst kan jeg nævne, at Eisenhardt ER god (kan se hans skills qua min landstrænerposition). Vi havde bare ikke info nok på ham, Mexi må have haft en anelse mere viden...af den gode slags  :D

Og Magnum.... du skifter jo mail, som vi andre skifter underbukser (altså ca. en gang om ugen), så kan du ikke sms'e mig din google-mail, så jeg kan "invitere" dig ind i de voksnes google doc?  ;D
« Last Edit: November 08, 2011, 04:21:49 pm by Kazistuta »

ProSCycling

• Global Moderator
  • Hero Member
  • Pro-SCycling Cannondale | U21-DENMARK
    • View Profile
    • SCyclingUSA website
« Reply #42 on: November 08, 2011, 04:50:31 pm »
Jeg synes nu, det ser ud til at Eisenhardt er noget bagefter i nedkørsel og teknik.
« Last Edit: November 08, 2011, 04:52:04 pm by SCyclingUSA »

TeamSolex

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #43 on: November 08, 2011, 05:24:47 pm »
Her er "guld kalven"  host... nok mere kendt som brassman eller Jernhjertet.

Jeppe Eisenhardt   Edad : 19   Sueldo : 835
Resistencia : 43 :(   Sprint : 0   Montaña : 66
LLano : 54   Pavés : 14   Tecnica : 34
Descenso : 35 :(   Colinas : 56   Agresividad : 69
Crono : 0   TraEqui : 58   Experiencia : 0

Det kommer man altså ikke langt med i bjergene. Jeg ved han også har bakke på 56 men den kunne også godt have været højere nu hvor de andre skills er så lave..

Timidus

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #44 on: November 08, 2011, 05:28:03 pm »
Virker vildt at give 600k for en bjergrytter, man ikke kender nedkørselsevnen på! (siden der er en skuffet smiley, og den ligger i den høje ende af 2 stjerner, går jeg ud fra han ikke kendte den).

Og kun 2 firstjernede evner - han er en fin rytter, og kan sikkert komme i spil til landsholdsløb om nogle sæsoner, men noget monstertalent er han da ikke :-) men ham der hentede ham, går vist ofte all in i draften!