Author Topic: Tips voor beginners  (Read 9757 times)

SonicCycling

• Guest
Re: Tips voor beginners
« Reply #75 on: June 09, 2015, 07:07:05 pm »
Goed idee Sonic. Volgens mij bracht Vos dit eerder ook al zo in, en ik moet zeggen dat ik het daar helemaal mee eens ben.

Misschien zelfs wel een subforum met verschillende draadjes voor de verschillende 'hoofdstukken', een beetje als de FAQ in het Engelstalige gedeelte, waarbij n topic inderdaad met ruimte voor discussie en vragen etc.

We zullen binnenkort eens aan de slag gaan met een outline.  8) Tot die tijd, voel je vrij allemaal om ideen te opperen.

Ah, niet gezien, ik lees de 2 sticky's eigenlijk nooit, voor  kijk ik ook meestal even snel in de Engelse FAQ omdat je daar precies weet welk topic je moet hebben voor wat je zoekt.
Wat dat betreft is het idee dat jij opperde nog beter, als nieuwe manager kun je er dan voor kiezen daar te beginnen waar je denkt het minst van te begrijpen als je niet van lezen houdt.
Daarbij krijg je dan ook geen enorme lap text wat nogal eens wil afschrikken.
Ik stel overigens ook voor om als de FAQ klaar eens weer eens wat vaker in div4 te kijken naar Nederlandse managers en ze te vragen of ze hulp nodig hebben b.v.
Sowieso leuk om te doen en zo zie je dan ineens Oldboys_club inmiddels heel aardig meedraait in 2A zonder gebruik van het forum.
Speelt inmiddels ook alweer 15 maanden en af en toe nog wel eens contact.
Hij steekt er niet zoveel tijd in als de gemiddelde manager maar vind het erg leuk om te spelen.

Marnixstar

• Hero Member
  • TeamNextGeneration (3C)
    • View Profile
« Reply #76 on: June 16, 2015, 11:57:19 pm »
FF een vraagje hierover:

Hoe snel train je per dag, er wordt geen rekening gehouden met U23 bonus en talent:
0-20: 0.25
20-40: 0.2
40-60: 0.15
60-80: 0.1
80-90: 0.05
90+: 0.025

Er staat: 'Hoe snel train je per dag'. Maar is dat dan per 2 trainingen? Of moet het zijn per training? Aangezien er 2 trainingssessies per dag zijn.

Dirk

• Hero Member
  • boertjies Div 2b
    • View Profile
    • a
« Reply #77 on: June 17, 2015, 12:33:52 am »
Per training.
« Last Edit: June 17, 2015, 12:35:40 am by Dirk »

Marnixstar

• Hero Member
  • TeamNextGeneration (3C)
    • View Profile
« Reply #78 on: June 17, 2015, 10:26:49 am »
Thanks voor de bevestiging 8)

wacco

• Hero Member
  • absyntt 2a member since 27-12-2014
    • View Profile
« Reply #79 on: July 10, 2015, 04:17:19 pm »
Ik heb eind deze maand genoeg tijd om hieraan mee te werken. Goed plan denk ik om dit even op te pakken. Ik weet dat veel nieuwe spelers al snel afhaken doordat het een zeer complex spel is. Met wat meer overzicht zou ook dit gedeeltelijk verholpen kunnen worden.

ben je al begonnen? ik heb afgelopen dagen een belgische renner wat tekst en uitleg gegeven over vragen die hij had. Dus ik heb nog een aantal dingen vrij vers staan.

Ik kan zelf ook beginnen maar ik ben echt geen computer/ lay out genie, verder werken of tekst leveren kan ik wel maar lay out moet iemand anders doen

zombie

• Hero Member
  • Giantzombie, 1A
    • View Profile
« Reply #80 on: August 11, 2015, 03:36:15 pm »
Als er een nieuwe handleiding komt kan ik wel als reviewer gebruikt worden. Daar moet ik wel tijd voor hebben