Author Topic: NT lijstjes  (Read 11678 times)

dziemie

• Guest
Re: NT Shortlist
« Reply #30 on: December 19, 2011, 03:17:21 pm »
Een update:

In navolging van de Nederlanders, wijziging percentages in kassei + heuvel.

dziemie

• Guest
« Reply #31 on: December 27, 2011, 02:09:51 pm »
Een update:

dziemie

• Guest
« Reply #32 on: January 05, 2012, 04:00:07 pm »

« Last Edit: January 17, 2012, 02:33:13 pm by dziemie »

Hakkie2

• Guest
« Reply #33 on: January 13, 2012, 05:17:22 pm »
Terwijl ik de transfermarkt aan het afzoeken was, zag ik trouwens de 2e Belgische sprinter te koop staan.
Is er een Belgische/Nederlandse sprinttrainer met interesse?

dziemie

• Guest
« Reply #34 on: January 13, 2012, 05:34:47 pm »
Terwijl ik de transfermarkt aan het afzoeken was, zag ik trouwens de 2e Belgische sprinter te koop staan.
Is er een Belgische/Nederlandse sprinttrainer met interesse?

Is een niveautje te laag voor mij...
Hij is al 23 en heeft een 20-jarige in zijn nek hijgen in dit lijstje, bovendien heb ik net een 21-jarige bronzen sprinter gekocht, GV 73,5 met deze %  ;D

Straetmans is voor het NT geen belangrijke renner. Hij is niet goed genoeg voor de punten, en hij is te oud om goed genoeg te kunnen worden. Bovendien heeft ie geen enkele deftige bijstat waar ie van betekenis kan zijn. Dus mijn persoonlijke mening is dat hij evengoed mag opgesoupeerd worden om punten te halen voor een team in lagere divisies...
« Last Edit: January 13, 2012, 05:36:57 pm by dziemie »

dziemie

• Guest
« Reply #35 on: January 17, 2012, 02:33:59 pm »
De laatste update van seizoen 4.
Geen vergelijkingen met de vorige update, want de invloed van ervaring is verminderd.

low_motion

• Guest
« Reply #36 on: January 17, 2012, 09:17:14 pm »
En waarschijnlijk de laatste update in deze categorie voor minstens een volledig seizoen  :(

Hakkie2

• Guest
« Reply #37 on: January 17, 2012, 09:20:58 pm »
Dat is natuurlijk jammer...

Maar ik denk dat de renners die volgend seizoen onder de 23 zijn nog het belangrijkste zijn voor het NT. Zeker qua training.

SonicCycling

• Guest
« Reply #38 on: January 18, 2012, 09:01:43 pm »

Straetmans is voor het NT geen belangrijke renner. Hij is niet goed genoeg voor de punten, en hij is te oud om goed genoeg te kunnen worden. Bovendien heeft ie geen enkele deftige bijstat waar ie van betekenis kan zijn. Dus mijn persoonlijke mening is dat hij evengoed mag opgesoupeerd worden om punten te halen voor een team in lagere divisies...

En precies voor die reden heb ik hem gehaald.
Ik train geen sprinters maar heb er wel eentje nodig voor de puntjes.
Ach en ik ga straks toch een tijdje vlak trainen wat hij prima kan gebruiken.
Je hebt gelijk wbt bij-stats, 9 heuvel, 12 tijdrit, 26 kassei en 33 klim is niet iets waar je wat mee kunt. 

RaboRuben

• Hero Member
  • 1a
    • View Profile
« Reply #39 on: January 22, 2012, 09:18:38 pm »
En waarschijnlijk de laatste update in deze categorie voor minstens een volledig seizoen  :(
Hoezo?

low_motion

• Guest
« Reply #40 on: January 23, 2012, 10:09:50 am »
Hoezo?

Omdat op dat moment onze toekomstige (en nu huidige) Nationale BC niet op het forum verscheen en ik ervan uitging dat hij deze lijst niet zou overnemen.
Misschien dat we toch mogen hopen...

Goldsilbermann

• Guest
« Reply #41 on: January 23, 2012, 12:37:27 pm »
Hi,

ik begrijp je. De reden dat ik deze lijst niet in deze vorm overneem is omdat ik van mening ben dat de GV niet volledig correct berekend wordt. Met name stamina (en ten dele flat) worden volgens mij onderschat.

Iedereen kan echter steeds bij mij terecht wanneer er vragen zijn over selecties of suggesties.

Groeten

dziemie

• Guest
« Reply #42 on: January 23, 2012, 01:23:08 pm »
Hi,

ik begrijp je. De reden dat ik deze lijst niet in deze vorm overneem is omdat ik van mening ben dat de GV niet volledig correct berekend wordt. Met name stamina (en ten dele flat) worden volgens mij onderschat.

Iedereen kan echter steeds bij mij terecht wanneer er vragen zijn over selecties of suggesties.

Groeten

Uiteraard beslist de bondscoach welke GV's er gebruikt worden! Dus dat kunnen er zeker andere zijn!

De huidige GV's zijn ook tot stand gekomen na input van verschillende spelers hier op het forum.

Natuurlijk is de invloed van stamina in elke race anders en moet je een middenweg zoeken om een standaard GV te bepalen.
Momenteel zitten de stamina % tussen de 7 en 20% in de % die ik gebruik. Dit kan misschien inderdaad wel wat hoger gezien de help over MAX 30% spreekt.

Mag ik eens vragen in welke GV's je denkt dat vlak meer moet tellen?

low_motion

• Guest
« Reply #43 on: April 02, 2012, 12:43:40 pm »
eerste test en met andere percentages:

*files deleted*

Hmmm, ok, kolommen aanpassen en eventueel teams toevoegen en we're good to go :)

« Last Edit: April 04, 2012, 09:21:51 am by low_motion »

RaboRuben

• Hero Member
  • 1a
    • View Profile
« Reply #44 on: April 02, 2012, 01:22:12 pm »
Yay, lijstjes! :D
Teams toevoegen, Yes please! :) En misschien nog de groei tov de vorige update?