Author Topic: CFF-CUP  (Read 3214 times)

Veka

• Hero Member
  • Salpeters
    • View Profile
Re: CFF-CUP
« Reply #30 on: October 17, 2016, 09:35:10 am »
Har endnu engang været heldig og nået 1/16 dels finalen, og skal op mod Biciclistas. Heldigvis er det i et grimpeur løb, og mon ikke Forssling har en god chance, selvom han er begyndt at miste lidt her på det sidste.

Forssling klarede skærene, og vi er nu i 1/8 dels finalen mod rarotto fra 2b. Jeg har igen været heldig med løbet, da der skal køres grimpeur løb på La Marmotte, og jeg sætter igen min lid til Forssling med hjælpere. Jeg syntes at kunne skimte kvartfinalen i det fjerne, men modstanderen kan jo selvfølgelig nå et forstærke sig, eller jeg kan have sat min taktik helt forkert.

Veka

• Hero Member
  • Salpeters
    • View Profile
« Reply #31 on: November 07, 2016, 09:50:50 pm »
Jeg indrømmer jeg har været heldig undervejs, men har også ofret lidt midler på et par ryttere jeg skulle bruge til specielt bakkebro løbet i kvartfinalen. Men det er lykkedes og på søndag gælder det så finalen mod CLASS. Det ser svært ud, men forsøget skal da helt sikkert gøres. Jeg har kigget lidt på det GV som Timidus har lavet til et U23 løb i sæson 27. Input modtages gerne :)

Timidus

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #32 on: November 07, 2016, 10:14:06 pm »
Sejt du er i finalen - mine mest bevingede ord om taktik har jeg nok fyret af i det u23 indlæg du har læst - jeg aner ikke, hvordan jeg ville håndtere den. :-)

Kazistuta

• Hero Member
  • Team_Boogie_Woogie
    • View Profile
« Reply #33 on: November 09, 2016, 08:13:55 pm »
Flot præstation uanset hvad, Veka. Den havde jeg ikke set komme.

TeamSolex

• Hero Member
  • Training a NewGen with Dr._Andrei_Mikhailov
    • View Profile
« Reply #34 on: November 12, 2016, 07:21:55 pm »