Author Topic: Nationaal Team < 23  (Read 25671 times)

dziemie

• Guest
Re: (NT < 23) seizoen 5
« Reply #15 on: February 05, 2012, 09:23:25 pm »
@dziemie Heb jij Calm of Normal gereden in de eerste sectie?

Calm met de kopman en vrije rol. De helpers normal of watcher.

Ik ben nog vrij tevreden met de 19e plaats van Cooreman. Ik had erger verwacht  :D

Telamon

• Hero Member
  • Argonautjes 2A
    • View Profile
« Reply #16 on: February 05, 2012, 09:25:33 pm »
Thnx. Ik reed met N. Misschien niet nodig geweest. Wilde echter t risico niet lopen meteen achterop te raken.

dziemie

• Guest
« Reply #17 on: February 06, 2012, 04:44:38 pm »
De 8 namen voor de komende NT race zijn bekend (zie de selectiepagina U23 ingame)

Enkel de 19-jarige moet nog ingevuld worden.

Voorlopig staat RaphaŽl Vermeire in pole position! Wil je een international in je team? Je hebt nog een kleine week om een betere te pullen. De 2 stats die voor mij het zwaarst doorwegen voor deze rit: Uiteraard vlak en klimmen.

Binnenkort komt de volledige voorbeschouwing.

skunk

• Global Moderator
  • Hero Member
  • Aitzol Santiago, ganů tanto que no cabe en el HoF.
    • View Profile
« Reply #18 on: February 06, 2012, 04:48:13 pm »
I don't understand anything  ;D....but Go Moens Go  ;D

dziemie

• Guest
« Reply #19 on: February 06, 2012, 04:54:00 pm »
I don't understand anything  ;D....but Go Moens Go  ;D

He sure is our leader. The perfect race for him. He was made for this stuff :)

JohnnyQKuch

• Hero Member
  • CoureursDeFrťjus (2c) - BC Belgium
    • View Profile
« Reply #20 on: February 07, 2012, 08:55:50 pm »
De 8 namen voor de komende NT race zijn bekend (zie de selectiepagina U23 ingame)

Voorlopig staat RaphaŽl Vermeire in pole position! Wil je een international in je team? Je hebt nog een kleine week om een betere te pullen. De 2 stats die voor mij het zwaarst doorwegen voor deze rit: Uiteraard vlak en klimmen.

Ik kan het verschil niet zien voor een vlak-klimrit. Maar als ik naar het verschil kijk in GV voor een klimrit, dan is het verschil tussen RaphaŽl Vermeire, Bernd Vermeersch en Dean Chevalier vrij klein. Met het verschil dat RaphaŽl Vermeire een stuk trager traint dan de andere twee. In het begin van het seizoen kan je niet anders dan de beste meenemen, maar verder in een seizoen heb je beter inzicht hebben in het trainingsschema van de renner, ... En dan zou ik de renner meenemen die het best zal zijn de volgende seizoenen. Daarom selecteer je een 19-jarige, voor die extra ervaring, zodat ie betere punten scoort wanneer hij kopman is of vrije rol rijdt.
Is het verschil met RaphaŽl Vermeire t.o.v. de andere 19-jarigen dan groot voor een vlak-klimrit, traint ie mss op vlak? Anders zou ik toch voor een andere renner opteren. En in ťťn moeite door dan voor Bernd Vermeersch.  ;D

dziemie

• Guest
« Reply #21 on: February 10, 2012, 07:26:52 pm »

Ik kan het verschil niet zien voor een vlak-klimrit. Maar als ik naar het verschil kijk in GV voor een klimrit, dan is het verschil tussen RaphaŽl Vermeire, Bernd Vermeersch en Dean Chevalier vrij klein. Met het verschil dat RaphaŽl Vermeire een stuk trager traint dan de andere twee. In het begin van het seizoen kan je niet anders dan de beste meenemen, maar verder in een seizoen heb je beter inzicht hebben in het trainingsschema van de renner, ... En dan zou ik de renner meenemen die het best zal zijn de volgende seizoenen. Daarom selecteer je een 19-jarige, voor die extra ervaring, zodat ie betere punten scoort wanneer hij kopman is of vrije rol rijdt.
Is het verschil met RaphaŽl Vermeire t.o.v. de andere 19-jarigen dan groot voor een vlak-klimrit, traint ie mss op vlak? Anders zou ik toch voor een andere renner opteren. En in ťťn moeite door dan voor Bernd Vermeersch.  ;D

Er is ondertussen een renner opgestaan met klimmen, vlak, conditie en techniek boven de 60. Die zal het worden denk ik ;)

JohnnyQKuch

• Hero Member
  • CoureursDeFrťjus (2c) - BC Belgium
    • View Profile
« Reply #22 on: February 10, 2012, 08:55:16 pm »
Uit de draft? Dan is komt die juist op tijd. Op termijn zal Vermeersch toch bij de betere van zijn generatie horen. Voorlopig ga ik moeite doen voor goeie klimmers, na een aantal seizoenen schakel ik over op heuvelrijders. Dat was vroeger ook mijn specialiteit.

dziemie

• Guest
« Reply #23 on: February 10, 2012, 08:57:27 pm »
Uit de draft? Dan is komt die juist op tijd. Op termijn zal Vermeersch toch bij de betere van zijn generatie horen. Voorlopig ga ik moeite doen voor goeie klimmers, na een aantal seizoenen schakel ik over op heuvelrijders. Dat was vroeger ook mijn specialiteit.

In pure klim zonder vlak is de jouwe beter hoor. Dus hij zal nog wel aan zijn selecties geraken  ;)

dziemie

• Guest
« Reply #24 on: February 11, 2012, 08:57:55 am »

NT <23 race 4 selectie

LoÔs Moens
(skunk - 22)
Onze kopman. Stilletjes hoop ik toch op een hťťl mooi resultaat. Maar het is uiteraard afwachten hoe goed de concurrentie is.

Gerrik Santens
(DeporGalegoOscense - 22)
Vrije rol. Is volgens mij een pak minder dan Moens, maar misschien is Moens wel zo goed, dat ik me wel verkijk op het niveau van de rest en kan deze ook nog scoren.

Matthias Collin
(Triomfator - 22)
Dienende rol
Charly DeSmedt
(JM - 21)
Dienende rol
Osman Blancke
(SaganTeam - 21)
Dienende rol
Gino Vermeire
(Legendaryks - 20)
Dienende rol
Mirco Smolders
(Buffalo - 20)
Dienende rol
Rťmi Wuillot
(Igualada_Cycling_Team - 20)
Dienende rol
Joren DeGreef
(manetadefreno - 19)
Zoals steeds krijgt ook de beste 19-jarige een kans. Uiteraard in een dienende rol.

dziemie

• Guest
« Reply #25 on: February 13, 2012, 02:12:10 pm »
Uit het volgende lijstje van 15 renners zullen de 8 renners voor NT U23 race gekozen worden, wederom aangevuld met de beste 19-jarige. Momenteel ligt Christoff VanDuysen in pole positie (met kleine voorsprong). Wordt er een betere gepulld of getraind de komende week, kan het een ander worden!

dziemie

• Guest
« Reply #26 on: February 18, 2012, 09:37:18 am »

NT <23 race 5 selectie

Gerrit Garreyn
(Liquigas - 21)
Onze kopman. Hij is slechts 21 en dat zegt veel over onze generatie 22-jarigen  :( . Misschien kan hij wel een puntje stelen in deze rit, maar ik weet van 22-jarigen die 5 GV punten hoger gewaardeerd worden, dus het wordt moeilijk.

Ferdy Gaultier
(MPR - 21)
Vrije rol. Mocht ik me vergissen en het niveau van de tegenstand is lager dan ingeschat, dan is dit de enige die nog iets kan scoren naar mijn mening.

Willem Dupont
(MPR - 21)
Dienende rol
Benjamin Siebens
(Laurent_Brochard - 21)
Dienende rol
Andries Keijzer
(gesis - 21)
Dienende rol
Adel VanDerHeyden
(Igualada_Cycling_Team - 21)
Dienende rol
Darren Maury
(Laurent_Brochard - 21)
Dienende rol
Edouard Stoffels
(Laurent_Brochard - 21)
Dienende rol
Christoff VanDuysen
(RaboRuben - 19)
Zoals steeds krijgt ook de beste 19-jarige een kans. Uiteraard in een dienende rol.

Zoals je kan zien geen 22-jarigen in de selectie. Er zitten geen puntenpakkers in die generatie en de volgende lichting is veel sterker en verdient dus een kans naar mijn mening. Ik heb getwijfeld om Velkeneers of Peters toch te selecteren, omdat zij hun plaats wel hebben in het NT, maar Velkeneers is een type sprintrit met wat kassei (66 kassei) en Peters een type sprint-heuvel (69 heuvel). Als er ooit zo een NT ritten komen is het aan hen om te bewijzen wat ze waard zijn.  ;)

low_motion

• Guest
« Reply #27 on: February 19, 2012, 08:36:44 pm »
Ook een heel mooie uitslag, proficiat.

dziemie

• Guest
« Reply #28 on: February 19, 2012, 09:51:30 pm »
Ook een heel mooie uitslag, proficiat.

Gaultier en Garreyn reden dezelfde tactiek...

Inderdaad beter dan verwacht! Dit belooft voor volgend seizoen :)

dziemie

• Guest
« Reply #29 on: February 19, 2012, 10:01:36 pm »
Even kijken hoe de MPR brigade het gedaan heeft in deze race:
3 renners in de punten en de beste en de derde 21-jarige. De sprintersschool werkt :)

8   Olaf Heinrich      22    a uren 0 minutem 0 seconden   140      MPR
11   Ferdy Gaultier      21    a uren 0 minutem 0 seconden   110      MPR
15   Flavio Sobral      21    a uren 0 minutem 19 seconden   70      MPR
53   Kasper Bus      20    a uren 0 minutem 45 seconden   0      MPR
70   Philippe Schala      21    a uren 0 minutem 45 seconden   0      MPR
99   Willem Dupont      21    a uren 1 minutem 7 seconden   0      MPR
121   Bud Bird      21    a uren 1 minutem 20 seconden   0      MPR